Durf te vragen #6

De roller van de Ikea vind ik het beste, bij die van de Action gaat de roller steeds van de houder af. Ik zweer echt bij die van de Ikea. Maar ik gebruik soms 3/4 velletjes voor mijn broek hoor. Dat andere ding heb ik ook, dat werkt idd voor geen meter.

5 likes

Zo’n plakroller van Ikea ofzo werkt voor mij ook het beste! Ook voor je bank en andere meubels ideaal.

1 like

Je kunt in plaats van een plakroller ook steeds een stukje ducttape gebruiken. Dat plakt ook goed. Ik heb ook wel eens gelezen dat een rubber handschoen goed werkt, maar dat heb ik nooit geprobeerd. Die heb je misschien wel al in huis om te proberen? (Een schoonmaakhandschoen of van die wegwerphandschoentjes die artsen dragen, voor haarverf bijvoorbeeld).

2 likes

Bedankt voor de suggesties, allemaal! Als ik weer eens in de buurt van een Ikea ben, ga ik eens kijken. De tip van @Virago kan ik sowieso uitproberen!

1 like

Ik ging kijken om met de trein naar Antwerpen te gaan, 2 volw, 2 kinderen 8 + 11, en een baby 0.
Via ns international hoef ik maar 18 euro te betalen, 2x 9 voor de volwassenen, voor de kinderem rekent hij niks. Weet iemand of dit wel klopt?

Ja, echt goedkoop…
Had nog even op Belgische site gekeken en daar zijn prijzen vergelijkbaar. Kan zelfs rechtstreeks vanaf Breda.

Weet nog dat we vroeger (oma spreekt) altijd over roosendaal moesten, daar uitstappen om kaartje voor Belgische traject te kopen en dan met de stoptrein.
Hele verbetering dit.

2 likes

Omg hoeft dat niet meer? Heb dat een paar jaar terug nog gedaan en was ik nu weer van plan

2 likes

Met ns international kun je gewoon via breda nu, met de thalys

1 like

Tot 12 jaar betaal je niets voor kinderen en in het weekend betaal je de prijs van één enkele rit voor heen en terug.

2 likes

Ik heb deze

Met magnetische strip ipv klitteband. Werkt heel goed!

2 likes

Hoe groot is de kans dat een item terug op Zalando komt als er staat dat het even niet op voorraad is? Deze tekst staat er: “Dit artikel hebben we even niet op voorraad. Als je je e-mailadres hieronder opgeeft, krijg je een seintje als het weer verkrijgbaar is!”

Het is een tas die (heel erg) afgeprijsd is. Ik denk zelf dat de enige hoop dan is dat iemand de tas terugstuurt omdat ‘ie er toch niet blij mee is, klopt dat? Heeft het zin als ik dagelijks meerdere keren op de website kijk (heb die notificatie ook al aanstaan hoor) of zeggen jullie, ik heb nog nooit meegemaakt dat een item met zo’n tekst terug in voorraad komt?

2 likes

Ja, dat heeft zin! Ik heb zo al meerdere keren een uitverkocht artikel bemachtigd. Als ie weer beschikbaar is, moet je wel heel snel zijn want meestal is/zijn het maar één of enkele items.

4 likes

Verschilt ook onder die omstandigheid ontzettend. Soms niet meer vaak toch binnen enkele dagen een melding. :stuck_out_tongue: Mensen retourneren veel bij Zalando.

2 likes

En het kan zijn dat hij een andere prijs heeft als hij er weer is

2 likes

Ik gebruik heel vaak die notificatie en in 9 van de 10 gevallen krijg ik binnen een paar dagen een melding dat het item weer op voorraad is. Wel vaak 's ochtends vroeg en dan moet ik meteen toeslaan, anders is ie weer weg :laughing:.

6 likes

Oh dat zou wel balen zijn!

@Amarens @anon91169173 @WinterQueen dank voor jullie reacties! Hoop echt dat het lukt. Ik zal die pagina gewoon open laten op m’n telefoon en laptop en elke keer verversen als ik eraan denk :joy:

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

Weet iemand waar je skateboarden kunt doneren, bijvoorbeeld aan een goed doel? Ik heb er twee en die weg kunnen.

3 likes

Bij ons in de stad is een speelgoedbank, ik vind dat zelf altijd een fijn initiatief voor gebruikt speelgoed!

4 likes

Deze post past te goed bij je avatar :rofl:

17 likes