Durf te vragen #6

Deze post past te goed bij je avatar :rofl:

17 likes

Dankjewel! Die hebben wij hier ook, ik zal ze eens bellen.

1 like

:joy: Auw, het is soms wel waar als 30+ jarige skaters.

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het Beautytopic #3

Kent iemand het merk Pale Berlin? Ik kwam het toevallig tegen op Instagram en zag hier de perfecte tas.
Alleen doordat er weinig over te vinden is, geen reviews bijvoorbeeld ben ik toch wat huiverig. En het is geen goedkope tas.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Rotterdammerts unite

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

Wie weet er een leuke Noorweegse webshop waar je cadeaus kan bestellen? Bv voor geboorte van een baby?
Bestel altijd graag lokaal, maar kom er nu met google niet helemaal uit.

Omdat ze door de klein mogelijkste openingen passen. En waarschijnlijk zitten ze al langer in je huis dan dat er horren hangen.

Weet iemand van welke tak van de Deutche Bahn de ICE is? Ik ben dus mijn ereader in de hogesnelheidstrein verloren (dom dom dom, zit ik dan op het strand, zonder boek), maar ik heb echt moeite met het invullen van een lost and found formulier:


DB is geen optie, en ICE ook niet. Maar ja waar het dan onder valt?

2 likes

Fernverkehr? Vrij vertaald betekent dat (denk ik) iets van lange afstandsverkeer.

1 like

Ik denk Fernferkehr

Edit ja Deutsche Bahn - Wikipedia

Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen!

1 like

Ahhh @kleinmaargroot @WinterQueen ja dat moet hem zijn! Dankjullie wel!

Ohh duh, ik zie het nu ook staan onder operator in de app van de deutsche bahn

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Muziek topic

Bestaat er een website waar ik een e-mailadres in kan vullen en dan een lijst krijgt met alle websites waarbij ik met de e-mailadres een account heb?

Ik heb een e-mailadres dat ooit bij mijn blog hoorde en dat gebruikte ik ook bijv voor Facebook, ik betaal jaarlijks voor dat e-mailadres en vind dat een beetje onzin dus wil m opheffen, maar dan wel al die accounts evt meenemen naar een ander e-mailadres.

4 likes

Ik geloof het niet, omdat die ene website dan toegang moet hebben tot al die databases van de andere websites (om te checken of jouw email daarin voorkomt) en dat is privacy technisch niet zo goed.

Wel jammer want ik zou het zelf ook graag willen haha, eindelijk al die oude accounts verwijderen.

1 like

Je hebt wel een site waarop je een overzicht met allerlei sites hebt en dan ziet hoe moeilijk het per site is om je account te verwijderen (dat moet je dan zelf nog wel allemaal handmatig en zelf doen, helaas). Kost wel een stuk meer moeite, maar alsnog wel handig omdat je dan een leidraad hebt om ze nog eens bij langs te gaan. Ik kan hem wel even opzoeken als ik thuis ben, als je wil.

1 like

https://haveibeenpwned.com/ misschien?

Die laat alleen datalekken zien van bedrijven die gehackt zijn.

Zon website met al je accounts bestaat niet, gelukkig maar want dat zou heel privacygevoelig zijn.

2 likes

Dat is alleen een database met websites waar je account gehackt is. Al kwam ik er daardoor wel achter dat ik kennelijk een Neopets account heb (?!).

Voor nieuwsbrieven kan je kijken naar unroll.me of CleanFox. Maar beide verkopen je gegevens door en vind ik zelf echt geen betrouwbare partijen. Wel handig. Maar dat is gelijk het nadeel van elke partij die iets soortgelijks aanbiedt (ook als er iets zou bestaan om al je accounts te zien): ze hebben toegang nodig tot bepaalde diensten en het is vaak erg onduidelijk wat ze met de verzamelde gegevens doen.

3 likes