Durf te vragen #6

Ik heb een cilinder van een half en dat vertaalt naar een kwart extra sterkte. Maar weet niet of dat standaard is. Bij de opticien kan ik wel voor dit soort spoed dingen tijdelijk daglenzen krijgen! Misschien even bellen en hun mee laten denken?

2 likes

Verschil van topics in durft te vragen en stel je persoonlijke vraag.

Meid het is zondagochtend, relax haha! Ik denk dat niemand wakker ligt van zin 1 of 2 in een poll topic.

2 likes

Ik zou voor zin 2 gaan, omdat bij de tweede gelijk duidelijk is dat het over de zee gaat. Bij de eerste dacht ik ‘heb ik gezwommen?’ o het moet ook nog in de zee zijn :joy:

Maar er is toch niets mis met een gewone tangconstructie? Het kan allebei, leve het Nederlands!

3 likes

Ik heb moeite om mijn voeten in pumps te krijgen, het glijdt niet lekker ofzo? Met een panty gaat het prima, dus mijn schoenen zijn niet te klein. Kan ik iets doen waardoor dit met blote voeten ook prima gaat? Heb met dit weer niet zo’n zin in een panty :sweat_smile:

Talkpoeder op je voeten doen! Eventueel een beetje in de schoen.

3 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Schepnet misschien?

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #2

Wat is nou de beste anti-muggen spray én welke verzacht de jeuk het beste? Antohistamine heb ik sowieso, reageer er zo heftig op de laatste jaren. Zie het hier ook veel voorbij komen.

1 like

Hoe hoger percentage deet, hoe effectiever. Hoogst mogelijke is 50%.
Maar eerlijk gezegd werkt het bij mij allemaal sowieso niet, ik word toch wel gestoken. Wat wel werkt : horren / klamboe / savonds vóór de schemering de deuren en ramen dicht.

Wat de jeuk het beste verzacht : niet aankomen!

1 like

Ik heb deze vorige week besteld. Is de eerste die ik ooit heb besteld maar ik moet zeggen voor de prijs ben ik echt blij verrast. Sowieso ideaal want hekel aan strijken.

3 likes

Deze heb ik ook en hij is idd erg fijn (en niet zo duur) @Whitecactus!

2 likes

Is het tegenwoordig normaal om met een Tikkie te betalen voor een monteur? Voelt een beetje alsof ik genaaid ben, de factuur wordt natuurlijk pas achteraf gestuurd🥲

1 like

Ik zou dan pas betalen als ik de factuur heb gezien.

1 like

@C3PO te laat🤣 Weer een les geleerd

Ik smeer altijd prik weg van vsm. Dat helpt bij mij wel om de eerste jeuk te verzachten.

2 likes

Hé jammer haha. Ik vind echt 100 huis, tuin en keukenmiddeltjes maar nooit dé ultieme oplossing. Nouja ik heb al besloten 2x per dag die pillen te gaan slikken als ik echt weer van die schijven krijg, want ik krab mezelf echt helemaal open. Nog even goede deet kopen en iets van prikweg die ik dan lekker in de koelkast zet… moet goedkomen :sweat_smile:

Ik vind het echt raar, vroeger was ik degene die amper geprikt werd, volgens mij zelfs nog in het begin van mijn relatie dat mijn vriend altijd de lul was en ik 1-2 beten had. Nou ben vannacht denk 15x geprikt terwijl hij naast me nergens last van had :joy:. En dat is dan niet het ergste, wel dat ik wakker word van de jeuk

2 likes

Ik heb het al vaker aangeraden op het forum maar deze pleisters werken bij mij heel goed tegen de jeuk en de zwelling. Erop plakken en het verdwijnt. Ik krijg ook van die grote plakaten, wel plakken waar het steekgat zit.
Van Moskinto

Als je toevallig bij de DM komt, dasr zijn ze goedkoper en bij Etos etc ook.

3 likes