Durf te vragen #6

Ja ik ben ook een tijd naar een fysiotherapeut geweest en dat heeft toen heel erg geholpen en toen was het ook. heleemaal. weg. Maar merk dat het nu steeds vaker weer terug begint te komen maar heb geen behandelingen meer over vanuit mijn aanvullende verzekeringen en heb niet heel veel geld te besteden voor elke keer naar de fysio helaas… Ben ook veel oefeningen weer vergeten wat niet zo handig is.

Bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen hadden enkele partijen als groot punt op een bepaalde locatie starterswoningen (tiny houses ja :smiling_face_with_tear:) plaatsen. Die partijen hebben uiteindelijk behoorlijk veel stemmen ontvangen. Van de plannen hoor ik echter niets meer. Kun je ergens vinden wat partijen met hun plannen doen en of dit er nog aan zit te komen? Nee zeker?

Dat hangt ervan af of dit in het raadsakkoord staat. Zou je bij je gemeente kunnen opvragen? Kun je bellen naar 14-kengetal van je gemeente? Dan kun lezen of er iets in staat.

3 likes

Bedankt voor de tip! Ik vond op de site het coalitieplan, dat lijkt me ongeveer hetzelfde.
Daar staat niets meer in van de starterswoningen, wel het onderzoeken van de mogelijkheden van 2 starters in 1 woning :open_mouth:

1 like

Wellicht even mailen en vragen naar de oefeningen? Of één afspraak om het door te spreken?

Waar zit precies je pijn?

2 likes

Je kan ook direct lokale politici benaderen. Dat zou ik zelf doen. Zeker na het zomerreces reageren die wel. Het is alleen maar goed als burgers een vinger aan de pols houden of verkiezingsbeloften worden nagekomen. De griffie zou je hier eventueel ook bij kunnen helpen.

6 likes

Ja daar zat ik inderdaad ook aan te denken. En het is vooral bij mijn rechter schouderblad;
afbeelding

Heb het gebied even roze gemaakt haha

2 likes

Wellicht is dit iets? Anders zoeken op rhomboid pain relief

1 like

Dit is een topadvies, @Wasbeer. Zo’n plan of akkoord is iets op hoofdlijnen. Dus misschien wel een plan, maar te gedetailleerd, of het staat al ergens anders. Probeer dan het raadslid Openbare Ruimte te vinden van jouw partij. Dat is degene met de directe kennis.

1 like

Oh ja deze is heel herkenbaar!!
Mijn oefeningen:

• kat -cow maar dan alleen schoudergebied
  • rotatie oefening van rugwervel
  • een arm boven gestrekt een arm laag gestrekt en dan beide tegelijkertijd naar achteren bouncen. En vice versa

Verder heeft mijn fysio vooral gemasseerd en voor thuis een tennisbal in een sok tegen de muur zelf masseren

Succes!! En kut pijn is dat

1 like

@Madam-Mikmak @vitaminwater
Dankjewel voor de tips!!

En ja het is echt een kut pijn pff

1 like

Heeft iemand een concrete tip of goede ervaringen met een (online) bedrijf om simpel briefpapier te bestellen (logo bovenin en that’s it)…? Google geeft zoooo veel (gesponsorde) opties.

1 like

Drukwerkdeal is mijn jam.

8 likes

ik bestel regelmatig bij drukzo, drukwerknodig is ook goed voor kleinere oplages

drukwerkdeal ziet er ook wel goed uit, die ga ik binnenkort toch eens vergelijken

1 like

Zitten die partijen niet in de oppositie dan?

Indebuurt.nl of via Instagram voor de meer lokale dingen.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Interieurtopic #3

Ik heb dit vandaag kunnen testen, het is wel messy maar het helpt echt. thanks!

3 likes

Ik was vandaag in een kleine horeca (maar een paar tafels en heel veel to go) en ze hadden aan de muur allemaal plankjes met spullen die je kon kopen. Maar bijna alles leek gewoon van Ali express te komen??? Ik heb gegoogled en kom het niet echt vinden maar lijkt me dat dit niet helemaal chique is, bedoel je mag denk ook niet een Hema vaasje gaan verkopen?

1 like

Uiteindelijk komt meer dan de helft toch uit de zelfde drukkerij, dus maar net welke site je het fijnst vind werken.