Durf te vragen #6

Daarom zijn tips fijn, want geen zin om ze allemaal uit te proberen.

1 like

AliExpress is een verzameling van groothandels in China (die via dat platform individuele klanten bedienen), of je nou zelf naar China gaat om in een groothandel je assortiment uit te zoeken of je bestelt het via internet of uit een catalogus maakt eigenlijk niet zo veel uit. Dat is in feite het business-model van de meeste winkels, inkopen wat je denkt dat mensen willen hebben en verkopen met winst.
Hema is geen groothandel, dus die zal er denk ik minder blij mee zijn als je hun spullen met winst gaat doorverkopen, maar uiteindelijk is de klant er zelf bij wat hij koopt en tegen welke prijs.

3 likes

Djguide.nl is ook nog in de lucht! Net als partyflock vergane glorie maar het voldoet nog steeds voor feestjes.
Wat ik ook doe: op instagram als er reclame voorbij komt van een feestje in genre dat ik leuk vind, erop klikken. Na dat een paar keer gedaan te hebben kreeg ik steeds meer reclame in die hoek te zien.
Voor vlooienmarkten meukisleuk.nl

2 likes

Loopt het al langer dan een maand? Kan wellicht zijn dat ze net als bij hypotheek op een vast moment in de maand afschrijven en je dat moment de eerste maand hebt gemist. Dan betaal je in maand 2 voor 1,5 maand oid.

1 like

In de toekenningsbrief stond bij ons ook wanneer de incasso startte

2 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het algemene boekentopic (Deel 2)

Haha ja dat is het! Dank je @EllaFitzgerald en @Feather helaas zijn ze niet als e book te krijgen dus het blijft een mysterie voor mij of ze ooit nog samen zijn gekomen haha

3 likes

Nee, verliefd! Ik heb ze ook echt verslonden vroeger. Volgens mij staan ze nog bij mijn ouders, ik kan het plot weleens opzoeken @Taartje

3 likes

Ja heb ik ook. Is ook nooit anders geweest in de 100 jaar dat ik daar een rekening heb :smiling_face_with_tear:.

7 likes

geen ing maar bij mijn bank staat er regelmatig een bedrag als geserveerd wat dan nog verwerkt moet worden of zo? in het begin had ik dat niet door en las ik mijn balans ooit verkeerd omdat er dan héél klein mijn werkelijk saldo bij staat :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja dat is een eerst soort reservering ofzo die wel meteen wordt afgetrokken van je saldo. Bij omschrijving staat wel de datum van de transactie icl tijdstip

3 likes

Ha geen idee waar ik dit moet vragen, want ik vind er geen topic over
 maar zijn er hier mensen die een vechtsport doen? Ik wil me wellicht voor iets aanmelden maar weet niet zo goed wat (taekwondo, ofzo?) maar ik vind alleen topics voor fitness, crossfit e.d. dus ik vraag het hier maar even.

Heeft iemand nog een tip voor een vechtsport van een vrouw van in de 30. Geen boksen, dat is het enige wat ik weet haha.

2 likes

Weet je wat je eruit wil halen, en wat zou je juist niet willen? Wel/niet wedstrijdgericht, wel/niet direct lichaamscontact, met of zonder wapens, wel of niet aandacht voor het mentale aspect? Er zijn zoveel verschillende dingen! Wat spreekt je niet aan in boksen bijvoorbeeld? Misschien dat dat je verder helpt denken. En misschien kun je ook gewoon eens wat verschillende proeflessen proberen om een idee te krijgen van hoe het eraan toe gaat in verschillende disciplines

4 likes

Is er een reden dat je niet wilt boksen?

Ik doe zelf aan kickboksen; dat is wat gevarieerder dan boksen. Mijn boksschool is een hele fijne omgeving waar iedereen gewoon op z’n eigen niveau kan trainen voor recreatie. Ik weet niet of je wel open staat voor kickboksen.

Volgens mij kun je met de meeste vechtsporten wel op “latere leeftijd” beginnen hoor. Misschien dat jiu jiutsu iets voor je is?

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #3

Ik heb jaren karate gedaan. (Bruine band) En daar vind je veel volwassenen.
Instromen kan ook makkelijk. Niveaus zitten wel door elkaar, maar je krijgt op jouw niveau les (splitsen)
Als je wat meer perfectionistisch bent is dit een leuke sport omdat er ook veel individueel gedaan wordt en je uitvoering ook belangrijk is.

2 likes

Is er hier iemand die bij een wooncoorperatie werkt of zelf een huis heeft gekocht via een wooncoorperatie die ik wat vragen mag stellen?

Geen idee of ik je vraag kan beantwoorden hoor, maar ik maak akten van levering voor wanneer de woningstichting verkoopt aan een particulier. Dus als 't daar een beetje over gaat kan ik het wellicht beantwoorden. Pb maar :blush:

1 like

Ik heb een huis gekocht via de wooncorporatie welke ik ook weer terug aan hun moet verkopen, geen standaard situatie dus. Ik weet niet waar je vragen over gaan maar misschien kan ik je helpen?

4 likes

Jaaa, zo iemand heb ik nodig! Mag ik jou wat vragen stellen misschien?