Maar van dat bedrijf heb je per mail gekregen dat zij het oplossen? Dat zou ik gewoon naar het incassobureau sturen, zou iig niks betalen.
Ja elke keer krijg ik een mail dat hun team er mee bezig is. Heb dat ook aan het incassobureau gemeld. Maar ze komen bij incasseren en niet bij het bedrijf. Duurt ook al meer dan een maand het heen en weer gemail.
Ik zou betalen en alsnog gaan verhalen bij t bedrijf denk ik. Dan heb je namelijk 2x betaald dus kunnen ze je eentje terugstorten? Snap wel dat je nerveus wordt van t incassobureau
Edit; en uiteraard ook de verhoging declareren bij ze
Verwijderd
verwijderd
Opzich vind ik het best logisch dat er een opzegtermijn is eigenlijk. Anders heeft ze nooit vastigheid als iedereen per direct kan opzeggen. En als je tot 1 okt moet betalen dan is er dus een maand opzegtermijn als je opzegt voor de eerste van de maand. Dus vind dat niet heel gek eigenlijk, maar wel netjes als ze je even de voorwaarden had gegeven.
Ik heb hier (werk zelf in de paramedische zorg) nog nooit van gehoord. Ik begrijp dat je geen behandelovereenkomst ondertekend hebt? Lijkt mij dan zeer vreemd dat ze dit dan zo mag doen.
Heb er sowieso mijn vraagtekens bij als ze iedereen hetzelfde programma aanbiedt, dat is toch geen zorg op maat… Krijg je iets van de zorgverzekeraar vergoed? Dan kan je daar misschien de voorwaarden nog checken.
Ja, snap goed dat je daar je twijfels over hebt! Ik zou het nog even goed uitzoeken als ik jou was. Het is iig totaal niet gebruikelijk en ik vraag me af of het zomaar mag zonder dat jij iets ondertekend hebt.
Heb je wel een initiële periode afgesproken en die afgerond? Ik heb bij een sportschool na afloop van mijn abonnement ook een keer willen opzeggen en toen zeiden ze ook dat je voor de eerste van de maand moet opzeggen, maar als je die initiële periode hebt afgerond mag dat helemaal niet. Dus als je nu opzegt zou je er gewoon 13 september vanaf moeten zijn (mits je dus een vaste periode hebt afgesproken die is afgerond). Als je daar niets over hebt afgesproken lijkt het me heel gek dat ze dan wel een opzegtermijn hanteert.
Nee er is nooit een periode afgesproken of ook maar iets ondertekent. Ik betaalde gewoon telkens de 1e van elke maand voor de betreffende maand.
Dan vind ik het echt een gek verhaal! Ik denk niet dat ze je dan tot iets kan verplichten.
Ik ga jullie de hoogte houden!
Kun je dit formulier bij Transavia ook op de site vinden? Want ik zie het nergens en op mijn berichten reageren ze gewoon al weken niet. (Vlucht een paar uur vantevoren gecancelled om ‘operationele redenen’)
Wat gek. Is ze wel echt diëtist, niet voedingsdeskundige ofzo? Hele vreemde gang van zaken. Misschien even contact opnemen met de Nederlandse vereniging van diëtisten ofzo want lijkt me toch niet dat je iedereen hetzelfde eetschema kan geven
https://www.transavia.com/claims
Edit: ik zou dit proberen.
Deze info heb je denk ik al gezien/ontvangen?
https://www.transavia.com/nl-NL/veelgestelde-vragen/flight-cancellation/#id-flight-cancellation---what-are-my-options
Ik vind het helemaal niet logisch. Ze verleent zorg, daar kan je toch geen opzegtermijn bij hanteren? Als ik naar de fysio ga en ik rond de behandeling af (probleem is opgelost of ik ga iets anders proberen) dan zou het toch ook heel raar zijn als ik opeens nog een maand aan behandelingen zou moeten betalen?
En het doorgeven van de voorwaarden is niet alleen netjes maar ook gewoon verplicht.
Ik weet niet ik vind het wel logisch klinken dat als je een traject in gaat dat je daar niet op elk moment mee kan stoppen maar je daar een opzegtermijn bij hanteert. Ik heb dat bijvoorbeeld ook bij mijn personal trainer dat ik op tijd moet zeggen dat ik ermee stop. En vind het wel anders dan een fysio want daar betaal je voor de behandeling op dat moment en bij een diëtiste zit het werk ook meer achter de schermen qua het schema maken enzo. Maar whatever heb er verder geen sterke mening over of verstand van wat hierin normaal is. Dus geloof prima dat het weird is maar ik vond het zelf best logisch klinken
Dankjewel, maar als ik hier mijn gegevens invul geeft hij aan de vlucht niet te kunnen vinden. En ik kopieer de gegevens rechtstreeks uit de boekingsbevestiging. Heel irritant.
Ze hebben het bedrag van de tickets ook nog niet terugbetaald.
Ik heb een vage vraag maar er is hier vast wel iemand die dit weet
Uit welke serie komt dit “ik ZIIIIING onder de douche, ik ZIIIING onder de douche”. Ik dacht as told by ginger maar m’n zusje is niet overtuigd.
Het eerste wat in me op komt is What’s With Andy maar echt geen idee of dat klopt