Idd, leuke tip om via het station daar naar het vliegveld te gaan…
Waar mogelijk zullen ze het vast proberen, maar ik zou er rekening mee houden dat niet alle gegevens up-to-date zijn. Deze informatie al gelezen? → Stakingen bij NS: welke hinder kunnen we verwachten?
Nee respect op Eindhoven, prima stad
Sowieso leagues boven Arnhem
Ja, graag! Ik stuur je vanmiddag een dm!
ja maar dan brengt die jezus man je terug tot leven
Die man is er vgm niet meer. Arnold ofzoiets toch
ik ben zelf al jaren niet meer in eindhoven geweest
Ja rip. Maar we hebben nu Patrick jumpen die het woord van God verspreid
Ga je op kraamvisite bij een collega, die niet persoonlijk een geboortekaartje naar je heeft gestuurd of iets persoonlijk heeft laten weten maar alleen naar werk?
Ik vind dit zo lastig, ik heb het leuk met collega’s maar spreek/zie ze niet buiten werk om. We delen natuurlijk wel privé dingen op werk. Ik wil me niet opdringen, maar een collega die recent is teruggekomen van verlof leek een soort teleurgesteld dat er geen collega op kraamvisite is geweest.
Ja!
Ja hoor maar ik ben baby crazy dus als ik de kans krijg een baby te knuffelen grijp ik die
Nee sowieso niet als ik geen geboortekaartje heb ontvangen. Nieuwe ouders krijgen al genoeg bezoek.
Hangt er idd vanaf of ik persoonlijk een geboortekaartje heb gekregen en of ik op andere momenten ook wel eens bij haar thuis ben geweest en het een collega-vriendin is.
Moet er bij mijn huidige collega’s niet aan denken overigens.
Bij ons gaat vaak de manager met 1/2 collega’s. Soms gaan andere collega’s apart, die echt bevriend zijn ofzo, maar niet dat het hele team apart gaat.
Bij ons gaat meestal een afvaardiging namens het team.
Mmm ja lastig. Ik zie een geboortekaartje als uitnodiging om op kraamvisite te komen. Ik ben zelf zzp’er dus geen collega’s, bij mijn man heeft hij 1 kaartje opgehangen op het prikbord maar hebben beiden keren geen collega’s van hem gehad. Zijn werk regelt wel altijd een gepersonaliseerd cadeau, dat wordt vaak al geregeld zodra ze weten dat de kleine is geboren, en dat vind ik persoonlijk genoeg.
Als je die collega anders wel buiten werk om ziet vind ik het alweer anders, maar dan had ik persoonlijk een gericht geboortekaartje gestuurd ipv algemeen kaartje aan werk.
Wij gaan bewust geen kaartjes sturen naar individuele collega’s, behalve een paar met wie we allebei goed bevriend zijn. De reden daarvoor is simpelweg dat geboortekaartjes echt duur zijn (en ja, een paar collega’s extra maakt niet veel uit maar dan kan je ook nog even die ene tante doen, de buurvrouw van je moeder, een verre vriend, etc. etc. Je maakt nou eenmaal ergens een keuze). Ik zou het desondanks leuk vinden als collega’s met wie ik het goed kan vinden langs zouden willen komen, ook al zijn we buiten werk om geen BFF’s. Hoeft niet, mag wel.
Misschien kan je het open laten en bij haar neerleggen? Dus sowieso op korte termijn felicitatieberichtje/kaart en over paar weken dat je benieuwd bent hoe het gaat, en als zij er aan toe is/het leuk vindt misschien nog eens langs kan komen oid?
Ik vond het leuk dat m’n collega’s langs kwamen en heb ze niet zelf een kaartje gestuurd.
Wel pas na 5 weken, toen had ik het meeste bezoek gehad, was m’n man weer aan 't werk en was ik blij dat ik wat aansprak had.