Ja dat was deze: Originele Sterren projector lamp - 10 kleuren licht sterrenhemel (galaxy projector)... | bol.com
Ik heb trouwens wel buyers regret want gebruik dat ding echt nooit . Effect is wel mooi hoor.
Ja dat was deze: Originele Sterren projector lamp - 10 kleuren licht sterrenhemel (galaxy projector)... | bol.com
Ik heb trouwens wel buyers regret want gebruik dat ding echt nooit . Effect is wel mooi hoor.
Ik heb de astronaut en het effect is echt suuupermooi. Met allemaal verschillende ruimtes en kleuren en dan groene sterretjes erbij.
Weet iemand toevallig meer over welke rechten je hebt als treinpassagier bij vertraging?
Ik heb twee losse hogesnelheidstreinen gereserveerd (Frankrijk). De eerste heeft meer dan twee uur vertraging. Daardoor haal ik de tweede trein niet.
Ik vond zelf al hier dit terug:
Uw trein had vertraging
Als u te horen krijgt dat uw trein met een vertraging van ten minste 1 uur op uw bestemming zal aankomen, hebt u recht:op annulering van uw reisplannen en terugbetaling van uw ticket — dit kan een volledige of gedeeltelijke terugbetaling zijn (voor het gedeelte van de reis dat niet is afgelegd)
op terugbetaling van de kosten van de terugreis naar uw oorspronkelijke vertrekpunt, als u door de vertraging het doel van uw reis mist, of
op vervoer naar uw eindbestemming onder vergelijkbare voorwaarden bij de eerste gelegenheid (of op een latere datum van uw keuze). Dit kan ook betekenen dat u een ander vervoersmiddel kunt gebruiken als de trein niet verder kan rijden en de dienstverlening stilligt
op hulp in de vorm van maaltijden en verfrissingen (in verhouding tot de wachttijd) als de vertraging meer dan 1 uur bedraagt
op accommodatie, als u gedwongen bent te overnachten.
Als u besluit de reis zoals gepland voort te zetten of een alternatieve vervoersoplossing te accepteren, hebt u recht op een schadevergoeding.Schadevergoeding bij vertraging
25% van de ticketprijs bij vertraging tussen 1 en 2 uur
50% van de ticketprijs bij meer dan 2 uur vertraging
U hebt geen recht op schadevergoeding als:u al voor de aanschaf van het ticket was ingelicht over de vertraging
u gekozen hebt voor terugbetaling van uw ticket
Rechten van treinreizigers - Your Europepok0qdvid*clNZUE5xdkdDdFlsWGZUbWViMlIzNTVZdUljampXc2FPT0VOMnA4SUlGRjJVTEtSNVdRcWJ0RHBUZFdHZFFHTA…timestampMTY2MjM5NzA1NDgwNA…#delayed
Is dit dan ook van toepassing op mijn effectieve eindbestemming, of enkel de eindbestemming van trein 1?
Ik vertelde vandaag iemand dat ik een tijdje geleden bij een manuele therapeut in ondergoed een behandeling moest ondergaan. Het betreft een behandeling waarbij al mijn gewrichten werden bewogen (kan ook prima met sportbroek lijkt mij) en de therapeut heeft mij tijdens de intake ook gefilmt. Moest toen doen alsof ik aan het golfen was en ook skate bewegingen. Echt verschrikkelijk en ben na de 2e keer niet meer terug gegaan, haha. Maar nu werd er dus heel verbaasd gereageerd. Is bovenstaande heel raar? Of valt dat allemaal wel mee.
Volgens mij is dat wel normaal. Zo kan hij beter zien hoe je spieren en gewrichten lopen. Vooral tijdens het maken van die beweging.
Kan me wel voorstellen dat het voor jou wat ongemakkelijk voelt
Onee, dat filmen is wel gek!
Dit dacht ik ook! Moet overigens wel zeggen dat het een vrouw betreft.
Maar snap ook niet wat ze op de film beter zou zien dan in het echt. Had er zelf niet zo bij stil gestaan hoor, totdat die kennis er zo vol verbazing op reageerde. Maar al met al was de hele ervaring niet top en zit ik nu weer bij mijn vertrouwde fysio, waar ik lekker in hemdje en sportlegging kan chillen op de behandeltafel.
Heb je al gevraagd of ze de filmbeelden willen verwijderen?
Nee dit speelde zich af in maart en ben na de 2e keer niet meer gegaan. Miste toen net een stukje assertiviteit.
Gebruikt iemand hier toevallig een soort draadloze oortjes die niet super duur maar wel heel fijn zijn die hij/zij aanraadt? Hoor het graag! Hoeft zeg maar niet perse action te zijn maar ook niet de duurste JBL ofzo….
Xiao mi vind ik fijn en zijn 25€ maar ofzo!
die van de hema
Misschien wilde ze de filmpjes na een tijd met elkaar vergelijken? Om je vooruitgang te monitoren ofzo
Fresh n rebel Twins 2.
De FnR 1 is nu te koop bij action voor €15, maar weet niet of het geluid daarvan net zo fijn is
Je kunt alsnog een mailtje sturen met de vraag of ze de beelden wil verwijderen. Het is jouw dossier dus ook na een half jaar kun je daar nog om vragen.
Ik heb jbl wave sinds kort, die valt wel mee tov van andere van dat merk.
Had hiervoor van de action maar die zijn wat groter en vond ik minder lekker zitten, en ze gingen snel stuk (maar eerlijk gezegd liet ik ze ook vaak vallen ) maar voor die prijs zijn ze wel prima, ze doen het wel gewoon.