Durf te vragen #6

Ik heb voor bose gekozen omdat de microfoon van Sony een stuk minder was ivm online meetings.

1 like

Mijn ov chipkaart verloopt binnenkort dus ik heb een nieuwe aangevraagd, in de mail daarover staat dat ze het resterend saldo automatisch op mijn bankrekening storten 15 dagen na verlopen van mijn huidige kaart en dat ik er geen reisproducten meer op moet zetten want die worden niet automatisch overgezet naar de nieuwe kaart, maar ik neem aan dat ze met reisproducten geen geld bedoelen toch? Anders kun je niet meer reizen tot je je nieuwe kaart hebt?

2 likes

Die is te groot voor mijn hoofd, dus die zat niet goed.

@Spaarlamp Klopt! Een reisproduct is bijvoorbeeld een abonnement, maar geen saldo.

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Leuke/handige apps voor je telefoon

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Speel je een muziekinstrument?

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Werkt er hier iemand bij HEMA die mij kan vertellen hoe de panty’s aangeleverd worden? Als in: labelen jullie de panty’s zelf op maat of komt dit zo al de winkel binnen? Heb gister weer vier dezelfde panty’s gekocht (want korting), maar ze hebben allemaal een andere lengte 🫠 is al de zoveelste keer dat de maten niet kloppen. Snap sowieso niet dat ze de maten niet gewoon IN de panty naaien maarja

Heeft iemand hier een VIP kaart van de vrienden loterij? Ik wil met mijn vader naar een museum volgende week, maar de kaart staat op naam van mijn moeder. Mijn ouders zijn getrouwd en het is kaarthouder +1 introduce maar ik heb geen idee of mijn vader en ik dan gratis kunnen. Ik kan het ook niet vinden, hebben jullie ideeën?

1 like

Komt gewoon per maat met stickertje en al binnen.

2 likes

Klinkt als je moeder (= kaarthouder) + één extra persoon. Ik weet niet hoe streng ze zijn, maar in veel van zulke gevallen maakt het dan niet uit dat je getrouwd bent met de contractant en moet het echt de contractant zelf zijn.
Misschien even bellen voor de zekerheid?

1 like

Is er iemand die in Engeland woont of heeft gewoond en me kan helpen met een adres op te schrijven? Ik wil mn vriend een kaart sturen en ik heb alle gegevens maar ik snap de volgorde niet hoe ik het op moet schrijven :sleepy::rofl:

Gaat mijn vader morgen doen, ze zijn helaas dicht vandaag. Maar ik was hier al bang voor idd. In de voorwaarden kon ik vinden dat de kaart strikt persoonlijk en niet overdraagbaar is. Vind het eigenlijk heel raar voor een stel getrouwd in gemeenschap van goederen :joy: maar goed, we gaan het zien.

2 likes

Misschien had je het zelf al gevonden maar dit vind ik online:

1 like

Oh nee, vind ik niet raar, want je betaalt toch gewoon voor 1 persoon en niet voor 2? Zou wat zijn als alles opeens van hun samen is :stuck_out_tongue: samen sporten op 1 abonnement, samen naar de bios op 1 abonnement haha

14 likes

We hebben een zoekfunctie.

6 likes

Haha wat attent van je @ZusjevanJoost.

6 likes

Hm, als er al strikt persoonlijk en niet overdraagbaar staat dan heb je je antwoord denk ik al.

2 likes

Haha goed hè! :grin:

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Dankjewel!

2 likes