Ik heb dat ook en ik die meestal mn haar in een knot als ik de capuchon op doe. Dan zakt hij niet voor mn ogen omdat mn hoofd langer is aan de achterkant door die knot.
Ik was de skispullen altijd met dit https://www.kruidvat.nl/kruidvat-waterproof-waterdichtlotion/p/16558 en dat werkt goed.
Koud douchen! Goed voor de rekening, milieu, gezondheid en verder is het klote
Haha doet me aan deze radiocolumn denken van afgelopen zaterdag. “Er is een grens waarbij koud douchen gewoon helemaal niet lekker is. En die grens ligt bij mij… bij koud douchen.”
Koud douchen is echt de hel. Ik zie al zo op tegen douchen laat staan met koud water
Ja ik ook, in een sociale huurwoning. Schrok me helemaal kapot toen ik de deur open liet staan na de eerste keer douchen in dit huis
Ik moet de deur dichthouden zodat het alarm niet afgaat maar daardoor krijg je wel weer vet snel schimmel in de badkamer omdat alles vochtig blijft, echt irritant
Same, ook sociale huurwoning…
Met een kaars insmeren! Zag ik laatst bij nancy.birtwhistle, ze heeft er een reel van gemaakt.
De hele regenjas? Dat is nogal een klus…
ik heb bij de Bever speciaal wasmiddel en impregneermiddel gekocht. dan was je eerst met het wasmiddel en daarna nog eens met het impregneermiddel. Heeft bij mijn regenjas geholpen!
Ja vraag maar!
Taalvraag
Is het:
‘Dat is voor de kinderen ook wat meer vertrouwd’
Of:
‘Dat is voor de kinderen wat vertrouwder’
2
Ik zou ‘vertrouwder’ zeggen, maar ‘meer vertrouwd’ is niet per se fout volgens mij.
Kan je vegan vleeswaren invriezen?
Ja
Is er iemand lid vd consumentenbond en voor mij zou willen kijken wat de beoordeling van autostoeltje titanium baby nitro 360° isofix is?