Durf te vragen #6

Ohja, ook geen gek idee. Inmiddels al 10 oplossingen ofzo voor iets wat ik al weken uitstel :grimacing:

2 likes

Dit kan helaas niet. Omdat ie over dat rubber van het toughhoesje moet past het niet aangezien die goedkoopste hoesjes gemaakt zijn om strak over je telefoon te zitten en dat past dus niet als er nog dat rubber onder zit

2 likes

Ik verzamel het in zo’n bak van IKEA en loop daarmee naar de glasbak, daarna doekje erover en klaar

3 likes

In een emmer!

2 likes

Als je bij h&m kleding binnen brengt om te recyclen krijg je blijkbaar een bon. Weet iemand hoeveel € of % dat is? En is die bon lang houdbaar?

2 likes

Je krijgt een 15% korting op 1 item voucher in de app. Ze zijn wel een tijdje geldig, ik denk 6 maanden ofzo.

1 like

Kan dat wel of niet?

1 like

Zo’n ring vind ik niet lekker aanvoelen, beetje scherp. Ik heb een popsocket op m’n hoesje geplakt en vind dat echt super fijn. Zoveel meer grip, m’n telefoon ligt veel lekkerder in m’n hand.

Ik heb deze: https://www.popsockets.nl/nl-nl/p/clear/QRX-CMF-Clear.html?cgid=best-sellers

6 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Aan welke goede doelen in Nederland doneren jullie geld? En dan het liefst goede doelen die zich inzetten voor de mensen in Nederland die extra geld/hulp/etc. nodig hebben, niet per se een KWF of iets dergelijks.

Ik besefte me gisteravond dat ik eigenlijk alleen geld doneer aan organisaties die vooral in actie komen in het buitenland.

2 likes
4 likes

Voedselbank! Ik vrijwillig daar regelmatig zelf en zie hoe goed het geld terechtkomt.

2 likes

Ik geef ook aan de voedselbak

3 likes

Ik koop vaak de riepe. Het leger des heils. Humanitas ook wel gedaan. Een bibliotheek abonnement kan je ook wel zien als goed voor de samenleving. Vluchtelingenwerk Nederland.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Interieurtopic #4

BuurtBuik

3 likes

Ik doneer aan het armoedefonds en natuurmonumenten, en mijn vriend aan pink ribbon omdat het verkooppraatje werkte :wink:

4 likes

Natuurmonumenten. En bij de postcodeloterij steun je ook goede doelen toch? :crazy_face:

3 likes

@Leuk123 @Bakkes @Marquez @Elaine @Rosalala @Tamara @ufo Dank voor de reacties! Dit zijn precies de organisaties waar ik naar opzoek ben. :blush:

(behalve postcodeloterij want elke keer als ik naar een museum ga ben ik van te voren al zenuwachtig omdat er een postcodeloterij verkoper kan staan :joy_cat: maar via die weg steun je idd ook wel goede doelen)

5 likes

Wij hebben ook KiKa en clini clowns als goede doel.
Rest is internationaal

2 likes