Durf te vragen #6

Oh hmm, ik bedoelde idd op de laptop, op mobiel lukt het mij inderdaad ook niet.

2 likes

Ik ben wel benieuwd hoezo de klantenservice je niet kan helpen. Zij zouden toch moeten zien waar het probleem ligt? En waarom ga je niet naar een andere provider? Je kan gewoon nummerbehoud doen toch? Ik zou er wel klaar mee zijn

11 likes

Lekker naar een andere provider, joh, daar hoef je toch niet om te smeken? Ik zit al jaren bij Simyo, wordt heel gelukkig van hun service en bijbehorende prijzen. Zit op het KPN netwerk, is ook verder prima. Er is vast een provider voor jou die je wel wil als klant.

6 likes

Weet je zeker dat je contract over 2 weken echt stopt en niet doorloopt? Ik kreeg toen ik kon verlengen bij Hollandsnieuwe deze mail:

“Genoeg aan je huidige bundel? Dan hoef je niks te doen en loopt je huidige abonnement vanaf 01/05/2022 automatisch door zonder verplichtingen. Vanaf dit moment heb je ook de mogelijkheid om je contract op te zeggen, met een maand opzegtermijn, maar uiteraard houden wij jou graag als klant.”

Heb je wel de goede afdeling gesproken? Bij Ziggo krijg je bijv als eerste iemand aan de lijn die alleen getraind is voor tv/internet en administratie mag niet iedereen. Die van tv/internet kunnen ook wel al jouw gegevens in zien en tot op zekere hoogte iets zeggen over je rekening/abonnement, maar op den duur moeten ze je doorverbinden naar iemand die wel administratie kan. Zou of overstappen of nogmaals bellen en vragen naar administratie. En dan ook aangeven dat je tot 2 keer toe niet bent geholpen/slecht bent geholpen en vragen om extra korting, als dat niet kan vraag je naar opzeggingen en zij geven je dan of meer korting of je stapt over.

2 likes

Nou koekelekoe dan hoor, de groeten. Genoeg andere providers!

3 likes

Ja ik en er stond iets open van T-Mobile thuis toen dat betaald was werd mijn nieuwe aanvraag direct geaccepteerd.

2 likes

Ben net ook overgestapt op Simyo :tada:. Bedankt voor de tip, scheelt nogal!

3 likes

Youfone klantenservice is echt poep de la poep. Er gaat steeds ZOVEEL mis. Dingen die echt niet mis hoeven te gaan.

2 likes

Zijn er bloemenkenners die kunnen zien of een van deze bloemen een lelie is?

https://www.bloomon.nl/bloemen-laten-bezorgen/versturen/original-autumn-glow-nl/24143

Zelf geen verstand van

1 like

Ja die rode rechtsboven is een lelie

4 likes

Rechtsboven die vieze rode :joy: hekel aan lelies ze stinken zó erg.
Deze dus

3 likes

@GEEZ thank u
En dit geen lelie?

Samenvatting

En deze?

Uit mijn hoofd is die eerste volgens mij een Afrikaanse nog iets, en je 2de foto een spinlelie volgens mij, misschien dat iemand anders of Google lens je kan helpen? Want weet het niet helemaal zeker, dit zijn meestal vaste bloemen in een rouwboeket dus weet ze half half haha

2 likes

Ja die 1e kwam lens ook niet uit, 2e idd een soort lelie, kliplelie volgens lens. Ik wist altijd al dat lelies supergiftig waren voor katten maar kom net om 12 uur s’nachts tot het besef dat ik geen idee heb hoe alle soorten lelies eruit zien en of ze in mijn bos zitten. Dus nu de halve bos weggegooid waarvan ik denk dat lijkt enigszins op een lelie :rofl: gelukkig is er niks gebeurd, maar wel even een leermomentje dit.

2 likes

Let er ook op dat je kat(ten) niet aan het water uit de vaas zit(ten), het water zelf kan door de lelies ook al gevaarlijk zijn.

3 likes

Ja thanks die had ik idd ookal ververst!

1 like

Bij hunted zie je toch ook altijd dat je die camera’s (in theorie😂) kunt ontwijken

Lijkt me dat ze dat wel hebben gedaan idd, die anpr ingezet

Die camera’s staan voornamelijk bij snelwegen en de wat drukkere n-wegen dus als je binnendoor en lekker omrijdt is de kans klein dat je die camera tegenkomt

1 like

Ik weet dat je per post brownies kan bestellen, weet iemand of er zoiets met stroopwafels bestaat? Liefst dus zelfgemaakte of speciale smaken oid.