Durf te vragen #7

Heeft er iemand classpass die wil opzoeken hoeveel credits een locatie is? Als ik wil kijken staat er dat het 0 credits is in je proefperiode, maar daar heb ik niks aan.

Mijn favoriete locatie is weg bij OneFit en ik twijfel nu over overstappen. Ik baal zoooo erg, ging daar altijd sporten met een vriendin die een abonnement bij de locatie zelf heeft dus nu gaan ons sportdagje ook niet meer door :sob:

1 like

Ik wil wel voor je kijken!

Dank je wel!! Het gaat om active club in Amsterdam.

1 like

Ik zie bij de active club alleen maar timeslots voor personal training en die zijn 15 of 16 credits

3 likes

Ahhhh shit dat is echt duur via classpass:( Heel erg bedankt dat je het wilde checken, ik blijf bij OneFit.

Verder raad ik iedereen in Amsterdam met classpass Active Club aan, ik haat de sportschool maar samen trainen met zo’n personal trainer is echt lollig en na een tijdje ken je ze ook en wordt het steeds gezelliger. Ik ga het zo erg missen :broken_heart::sob:

3 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie #2

Ik zoek een woord of omschrijving van het volgende:

Er is een printer stuk op mijn werk en gevolg daarvan is dat ik een stuk verder moet lopen voor mn printjes. Ik print wel eens dingen met gevoelige informatie (en ook verzendlabels voor prive :joy:), dus zou graag willen dat ie er pas uit komt rollen als ik bij de printer sta en dan op het schermpje de printbevestiging intoets. Ik weet dat het bestaat want bij mijn vorige werk kon dit, maar ik kan gewoon niet opkomen hoe dit heet. Nu kan ik dus niet uitzoeken of dit mogelijk is bij deze printer.
Snapt iemand wat ik bedoel?

1 like

“Follow me” functie?

4 likes

Bij ons heet dat “follow you”.

1 like

Bij ons heet dat ‘veilig printen’

Bij mij moet je dan een andere printernaam selecteren. Is dezelfde, maar dan moet je eerst op je naam drukken en evt code intoetsen. Hoorde dat bij mij ook maar random dat het zo werkte. Misschien dat een (chille) collega het gewoon weet?

1 like

Dagcrème eerst

1 like

Wij hadden dat eerder ook, maar dat heette ‘printerbox’ geloof ik. Dat kon je ook niet kiezen, dat was standaard zo ingesteld (ook wegens privacy maar ook om te voorkomen dat mensen dingen printen en dat er drie maanden later nog ligt). Dus ik weet niet of wat jij wilt altijd eenmalig kan…

Had je je knipper uit?

Jouw situatie lijkt me niet iets om geirriteerd om te zijn eigenlijk… O was het stoplicht rechtdoor al groen?

1 like

Nee joh dat was gewoon een aansteller. Ik maak trouwens heel vaak andersom mee, moeten over 200 meter linksaf en staan helemaal rechts en rijden er dan tegen om m ervoor te gooien

Oh trouwens je sorteert op deze manier toch juist voor?

4 likes

Als rechtdoor groen is en jij rijdt links is het wel de bedoeling dat als rechtdoor groen wordt, je (op gelijkmatig tempo met je voorganger) optrekt (en vervolgens in vlot tempo naar de baan voor linksaf rijdt). Anders houd je degene achter je op die wel graag ook door het groene licht rechtdoor willen. Maar je hebt het over ‘hard optrekken’ en over ‘47 rijden’ dus ik kan niet goed inschatten hoe je nou precies reed. En los van voorgaande: je hebt altijd gekken in het verkeer die alles wat een ander doet verkeerd vindt.

14 likes

Nee joh, zo is de verkeerssituatie hier nou eenmaal, je bent gewoon tijdig aan het voorsorteren. Inderdaad wel knipperlicht aanzetten en niet helemaal in slakkentempo gaan rijden, maar al naar een gepast tempo gaan (wat 47 op een 50-weg gewoon is) is prima. Die ander is gewoon ongeduldig en in het verkeer irriteert iedereen zich tegenwoordig sowieso kapot, niks van aantrekken.

5 likes

Mijn auto rijdt 3km per uur zachter dan dat het display aangeeft, vergeleken met Flitsmeister. Stel jouw auto heeft ook zo een marge, en je zou ± 44 km per uur rijden terwijl het groen was, zou ik ook iets hebben van opbokken van die linker rijstrook, maar zou ik je met de toegestane snelheid hebben ingehaald en doorgaan met mijn leven. Dat mega hard inhalen vind ik als vrij snel geïrriteerde rijder zelfs een beetje onnodig want de auto kon er gewoon langs. Dus niks aan de hand.

2 likes

Beetje in de minderheid zo te lezen, maar ik vind wel dat je door moet rijden als je links rijdt. Als je ervoor kiest om al vroeg links te gaan rijden is dat prima, maar dan kun je beter 52 rijden op je teller dan 47. Anders kun je beter op de rechterbaan rijden en later links invoegen.
Anders houd je de doorstroom ook een beetje tegen, want de mensen die links rijden zullen allemaal eerder op de 52 dan de 47 zitten.

Mijn instructeur zei altijd dat je als leidraad moest nemen dat andere mensen gewoon door moeten kunnen rijden zoals ze al doen, dus dat ze niet voor jou hoeven te remmen. Is natuurlijk niet overal van toepassing, maar in zo’n situatie zouden anderen dus wel moeten afremmen zonder dat het “nodig” is.

22 likes

Hebben meer mensen dat whatsapp opeens de foto’s die je ontvangt dubbel opslaat? M’n moeder kwam net met dit probleem en ik kreeg het niet opgelost, en ik zie nu dat ik het zelf ook heb! Is opeens, sinds gister of vandaag. Via Google vind ik als enige advies om in de instellingen ‘voeg toe aan filmrol’ uit te zetten maar dan worden de foto’s helemaal niet meer opgeslagen, ik wil ze gewoon eenmaal toevoegen aan de filmrol. Iemand tips?

6 likes