Weet iemand welk nummer dit is?
(Sorry volgens mij is hier een specifiek topic voor maar kon het niet zo snel vinden)
Weet iemand welk nummer dit is?
(Sorry volgens mij is hier een specifiek topic voor maar kon het niet zo snel vinden)
Dile Austin Millz remix kom ik op uit als ik in youtube otra otra noche otra invul
Otra Noche van Don Omar ?
Dit was ‘m inderdaad, thanks😄
Dit is iets wat ineens bij mij opkomt, maar waarom is/was? het eigenlijk normaal om op het geboortjekaartje te zetten hoe zwaar je baby is?
Ik heb al heel lang geen geboortekaartjes meer gezien maar waarom is/was dat een ding?
Volgens mij vanuit vroeger welke maat je als geschenk kon geven voor de baby.
Het is nog steeds een ding. Ik heb het lekker eraf gelaten, ook de lengte. Hopelijk weerhoud dit mensen om (lelijke) kleding te kopen als kraamcadeau
Staat er bijna altijd nog op, geen idee waarom eigenlijk haha.
Ik zie het er (gelukkig) bijna nooit meer op staan juist!
Ja en als je ouder bent geworden vind je het ineens leuk om te weten van andere baby’s te weten. Tenmiste ik wel
Dan vraag ik het wel aan de ouders
Oh bedoel ook niet dat jij of iemand ander het per se op het kaartje moet plaatsen. Maar vond het wel apart dat ik dat soort dingen ineens interessant vond
Hebben wij ook gedaan inderdaad! Als iemand het wilde weten vertelde we het gewoon maar vond het op het kaartje niks toevoegen. Zeg het dan liever in het echt
Toen mijn kind werd geboren moest ik speciaal vragen of ze de lengte wilden meten want dat was niet meer gebruikelijk (2009), is dat nu wel weer?
Mijn zoontje (2021) is ook niet gemeten maar dat was vooral omdat hij in stuitligging is geboren. De arts heeft wel een schatting gegeven maar het kon me eigenlijk vrij weinig schelen.
@PiuPiu Mijn zoontjes van 2021 en 2023 geboren in twee verschillende ziekenhuizen zijn ook niet gemeten, lagen niet in stuit maar deden ze gewoon niet meer.
Ik was vooral benieuwd omdat ik tijdens de zwangerschap dacht dat er een reus geboren ging worden maar zo was het niet haha
Mijn dochter (2020) is grof gemeten. Het exact meten doen ze niet meer, omdat je dan de beentjes moet strekken en dit niet goed zou zijn voor de beentjes/heupjes is mij toen verteld.
Ik las in Het Parool iets over een concept waarbij vrouwen een diner hosten bij hun thuis voor max 5 andere vrouwen. Elke host geeft een bepaald thema aan de avond. Dit sprak me aan en ik heb me aangemeld bij een tafel en ben geaccepteerd!
Nu betaal je er best flink voor (70 euro) en het eten en drinken wordt geregeld door de host.
Ik wil niet met lege handen aankomen, maar wat zal ik meenemen voor de host? Bloemen? Bonbons? Iets anders?