NOOOOO zolang ze maar niet hier gepost worden. Vind die ChatGPT posts zo stom!
Het is de bedoeling dat het niet hier gepost wordt idd.
Dit is echt mân favo en ik kan hem niet vinden op google dus ik ga âm nu speciaal uittypen:
Er komt een man bij de bakker. âMag ik een brood alstublieft?â
âWilt u het erbij?â Vraagt de bakker.
âWaarbij?â Vraagt de man.
âAardbeiâ zegt de bakker.
Een week later komt dezelfde man weer bij de bakker. âMag ik een brood alstublieft?â
âWilt u het erbij?â Vraagt de bakker.
âNee,â zegt de man. âDaar trap ik niet meer in.â
Zegt de bakker âAardbinâ
Ik heb m al 3 keer gelezen maar snap er niks van
Ik snap hem ook niet.
Ja maar ik heb geen humor.
@Glitterpen @Alicent ja het is zo flauw ik zou ook niet eens weten hoe ik het moet uitleggen eigenlijk
Waarbij rijmt op aardbei en in rijmt dan opâŠ
Wij gooien echt heel veel wegđ alle douchegels houden we, alle chocolade geven we weg. En alle prullaria zoals mokken, ijsklontjes en weet ik veel wat gooien of geven we weg. Vorig jaar kregen we van een groot aantal leerlingen samen een bon om van te lunchen, dat was wel echt heel leuk en hebben we van genoten.
Waarom
We houden er beide niet van
Wij gaan misschien een huis kopen in het dorp naast de stad waar we nu wonen. Ik wil de kinderen wel op hun school houden (25 min fietsen) heeft iemand hier zoân verhuizing gehad? Ze zitten straks in groep 4 en 6⊠vind het echt lastig of we dit moeten doen!
Ik heb altijd 25 minuten fietsen vanaf mijn basisschool gewoond. Was prima!
Ik heb door een verhuizing van school moeten wisselen in groep 3 (terwijl fietsen ook ongeveer 20/25 minuten was geweest) en ik heb dat vreselijk gevonden omdat (zo bleek) ik van een heel fijne naar een vervelende basisschool ging. Dus fietsen was dat me echt waard geweest.
Anderszijds heb ik naar de middelbare altijd 25 minuten moeten fietsen en ook dat vond ik vreselijk, want mensen wilden nooit met mij mee âwant dan moet ik zo ver fietsenâ.
Ik denk dus dat je niet van tevoren kan weten waar je goed aan doetâŠ
Zal ik mân adres even pben?
Hahahahaha is goedđ dan komen er 10 pakken choco jouw kant opđ
Hahaha ja heel erg maar ik kan die grap ook niet in het echt vertellen want dan moet ik halverwege al zo hard lachen dat ik niet te verstaan ben. Die met die beer ken ik ook inderdaad, ook echt heerlijk hahaha
@Luzarl ja maar denk dat ie dan alsnog niet grappig is als je âm daarvoor al niet grappig vindt het is gewoon echt heel flauwe humor.
Twee vriendinnen zijn met schoolgaande kinderen verhuisd. Verschillende groep 5/7/3 en hun zijn beide positief. Wij zitten ook tegen zoân situatie aan te hikken. Vind het wel spannend en je weet op voorhand niet of de nieuwe school je gaat bevallen. Ben je al wel eens wezen kijken naar de nieuwe school. Rondleiding gehad? Met de buren gepraat?
Weet iemand of je alarm meldingen op je telefoon kan terug halen? Ik kreeg net een melding maar lag half slapend naar een podcast te luisteren en heb hem meteen weggedrukt zonder hem echt te lezen.
Edit: al gevonden. Mochten anderen zich dit ook afvragen, bij mijn telefoon staat het onder âSafety and emergencyâ.
Nee, totaal onvoorbereid zijn we. Dit huis kwam heel onverwachts op ons pad. Ik ken het dorp wel vrij goed, maar we zijn zo super blij met de basisschool waar ze nu op zitten, maar steeds minder met het krappe huis waar we nu wonen. Echt heel lastig of we voor dit (fantastische in potentie) huis alles om moeten gaan gooienâŠ
Dank voor jullie reacties tot nu toe!