Durf te vragen #7

Wat voor melkopschuimer hebben jullie? Ik zoek een nieuwe die niet aankoekt en ben bereid om er ook wat meer aan uit te geven (60/70 max) maar zie door de bomen het bos niet meer. Is die van bijvoorbeeld Philips Senseo fijn?

Ik heb een melkopschuimer van Severin met een melkkannetje dat zo in de afwasmachine kan. Veel prettiger dan een schuimer waar de motor in het kannetje zit. Had hiervoor een van Nespresso, maar die heeft een anti-aanbaklaag aan de binnenkant. Dat werkt in het begin, maar daarna niet meer. Met de Severin nergens last van. En deze kan ook koud melk schuimen voor Iced Coffee. Aanrader. Wel iets duurder dan je richtprijs, maar dat is het waard.

10 likes

Deze heb ik ook! Heel fijn en zoveel opties. Je kunt ook de temperatuur van de melk kiezen, tussen 40-65 graden. (Naast koude schuim)

3 likes

Heeft iemand tips voor goede draadloze oortjes? Onder de 150 euro, geen Airpods!

Ik ben heel tevreden met mijn QCY T2C. Zijn maar € 20 maar het geluid is echt goed. Heeft geen NC of veel knopjes dus weet niet of je dit zoekt, maar ik ben hier super tevreden over. Heb vrij kleine oren en veel dopjes zitten niet lekker, deze kan ik zonder problemen uren in hebben.

8 likes

Ik gebruik de JBL Wave 300 TWS, erg blij mee en ‘maar’ 50 euro

2 likes

Heb je ze toevallig vergeleken met bekende duurdere merken? Ik ben nogal kritisch op geluid dus ik wil ze niet bestellen en dan weer retouren…

Ik heb deze ook, heel tevreden over en lekker goedkoop!
Ik heb ze gekocht nav reviews op t forum, veel FF-ers hebben deze en zijn er positief over

2 likes

Nee ik heb niet vergeleken, maar ik ben zelf ook heel kritisch op geluid. Heb ze gekocht naar aanleiding van positieve reviews op Tweakers: QCY T2C (Zwart) - Reviews - Tweakers

Heb ook een JBL koptelefoon van € 130 en ik vind de kwaliteit van het geluid vergelijkbaar

1 like

Hier een tijd zo ver van school gewoond en vond het echt negatief voor vriendschappen en vrijheid van de kinderen…

1 like

Weet iemand of Ubereats ook een telefonische klantenservice heeft? Ik heb de helft mijn bestelling niet ontvangen maar er wel voor betaald. Restaurant verwijst mij naar Ubereats maar daar krijg ik continue hetzelfde bericht: dat ze niets kunnen aanpassen.

Deze site is altijd heel up to date met veel oortjes in veel prijsklassen. Ik vind zelf de dopjes met een rubber tip het fijnste, want de loshangende vallen spontaan uit mijn kleine oren. Maar dat is persoonlijk. Incl links naar de verschillende shops.

Ik heb al jaren een QCY en heb net een nieuwe versie besteld (QCY T13 ANC).

3 likes

Nee hebben ze niet en Ubereats is echt een hell om je geld terug te krijgen

3 likes

Via de app kun je wel een melding maken toch? Ik heb dat wel eens gedaan en geld terug gehad.

6 likes

Nou dat blijkt. Ik heb inderdaad zoals @Huismus ook schrijft een melding gemaakt in de app. Maar ik krijg op geen enkele manier mijn geld terug. Heb daarom zojuist maar de mcdonalds gebeld en zij gaan het nu oplossen ook al zou ubereats dit moeten doen.

1 like

Heb je gewoon die stappen gevolgd en dan aangevinkt wat je niet hebt gekregen? Op die manier heb ik altijd mijn geld teruggehad.

1 like

Ja dat heb ik gedaan. Zo heb ik in het verleden ook gewoon geld teruggekregen. Maar nu geven ze aan dat ze naar mijn account hebben gekeken en niks kunnen doen. Ik gok dat dat komt omdat ik de vorige keer ook al onderdelen van mijn bestelling miste dus toen wel geld terugkreeg. Maar vreemd blijft het wel. Ik kan er niks aan doen dat de Mac steeds vergeet alles te leveren.

Ik heb nu Soundcore life P3 oortjes oid, en vind het heel prettig tot nu toe.

5 likes

Heb al een aantal jaar de Fresh 'n rebel twins anc. Echt top en goede batterij!

3 likes

Ik wil wel graag van die leuke basic etiketten maken met een label printer (?) Voor hobby en keuken organiseren. Is die van de action iets? Of zal dat echt voor eenmalig gebruik gaan zijn? Ik zag dat Hema ook een te koop heeft. Iemand hier ervaring met een?

1 like