Durf te vragen #7

Ja ik zou ook doen wat @Willem zegt! Er is vaak ook een aanbieding bij waardoor je voor 5 euro 100 cupjes krijgt de eerste keer. Echt superchill want ik doe daar dus al best een tijdje mee. En daarna gewoon lekker cupjes van Lidl/Dirk eigen merk.

6 likes

Dankjewel, goede tip!

2 likes

Ik heb deze gekocht bij de AH XL bij Overvecht. Niet heel boeiend trouwens hoor, soort megadumpling met een redelijk flauwe vulling.

4 likes

Neee zou ik ze niet voor aanraden. Ze zijn ook veel kleiner dan de verpakking doet lijken. Vond het zelf een beetje een desillusie.

1 like

Sorteren op looproute kan volgens mij nog steeds maar niet alles kan op volgorde gezet worden dus je houdt nog steeds een restcategorie over. Dit lijkt me gewoon bij de diepvriesproducten horen, bij mijn AH hebben ze alle aziatische diepvriesspullen bij elkaar gelegd

Oh dat is jammer, dan weet ik het helaas ook niet

1 like

Als je het een beetje snel wil kunnen drinken zou ik niet een doen die uren warm blijft, dan duurt het erg lang voor je een to go kan opdrinken.

4 likes

Heeft iemand toevallig dit slotje van decathlon?
Ik wilde de code veranderen van 000 naar iets anders. Maar het lukte mij helaas niet. Nu werkt 000 ook niet en kan ik de code niet veranderen en het slotje dicht doen.

1 like

Als je een decathlon in de buurt hebt kun je daar heen gaan en hem open laten maken.

1 like

Dat ga ik doen! Ik was al bijna in staat om dat slot weg te gooien.

2 likes

zou je zoiets nie bij de amazing oriental kunnen halen ook?

Een dorp hier in de buurt viert het wel maar dan met een markt waarbij er ook enge dingen georganiseerd worden en veel mensen verkleed zijn en niet dat je langs de huizen gaat.

3 likes

Ja dit. Ik had laatst een chai latte gemaakt thuis om tijdens boswandeling te drinken maar het was de hele 1,5 uur te heet, dus voor niks

Ik heb dit apparaat met de cupjes van de hema. Vind die echt t lekkerste na nespresso zelf.

We hebben ook dat apparaat wat hierboven aangeraden wordt, maar die vind ik minder fijn. (Iets met 2 huishoudens samenvoegen, haha)

4 likes

Wat is qua afstand en snel weg kunnen rijden na evenement de beste parkeerplaats nabij de Ziggo Dome?

@Mexi onderstaand apparaatje is net zoiets als @Willem zegd maar dan voordeliger. Verzenden duurt een paar dagen want hij komt uit Duitsland.

2 likes

Waarom vind je hem minder fijn?

2 likes

Ik vind P6 een fijne plek om te parkeren

3 likes

Ik liep daar steeds met dat waterding te kloten, kreeg hem er zelden in 1x op en ik vind het nog wel eens fijn om een grotere kopje eronder te zetten en dat gaat met die andere lastiger.

1 like

Mijn ouders hebben die ook en snap helemaal wat je bedoelt, want ik heb ook altijd ruzie met dat waterding :disappointed:

4 likes