Nee hoor, is echt als iedere andere film. Inclusief een kwartier aan reclame en trailers.
Top, thanks!
Hoe eng vinden jullie de walkthroughs en de spookhuizen bij Walibi Fright nights? Ik vond een paar jaar geleden de scare zones heel leuk maar weet niet of ik te bang ben voor de rest haha.
Ik vind het verschrikkelijk, maar ik ben een enorme angsthaas.
Die scare zones gaan nog wel, maar die spookhuizen⊠had kaarten voor allemaal (dit is wel echt flink wat jaren geleden, misschien wel 7jr ofzo). Ben het 1e spookhuis gillend/huilend uitgerend, dus heb de andere maar gelaten haha.
Maar dit is zo persoonlijk natuurlijk, als jij die kick chill vindt en niet een mega angsthaas bent, kan ik me voorstellen dat je het super leuk vindt (wel eng, maar leuk eng zeg maar)
Ik vind ze niet eng, het is gewoon een heel hoog jumpscare gehalte en dat vaak achter elkaar. Mijn ervaring is dat je echt als een treintje achter elkaar aan loopt en achter elkaars rug âschuiltâ haha. Een vriendin heeft zelfs de hele tijd haar ogen dicht gehad, dus dat kan prima. Ze raken je verder niet aan en na het schrikmoment zijn ze gelijk weg, de acteurs blijven niet in je zone.
Hier zie je wat je bijvoorbeeld bij psychoshock kan verwachten, dan kom je niet voor verassingen te staan. https://youtu.be/CxoY-2HvTG0?si=-uaEYHc-r4wOwL-w
Bedankt @FrozenFlame en @Negativ heel fijn om twee verschillende ervaringen te lezen! Wel rot voor jou @FrozenFlame dat het zoân vervelende ervaring was, gelukkig hoef je er (voor jou) nooit meer heen!
Denk dat ik dankzij de YouTube video wel kan zeggen dat ik de spookhuizen maar moet overslaan . Misschien durf ik een walkthrough wel aan omdat dat buiten is, voelt toch anders. Helaas zijn we maar met zn tweetjes dus het treintje werkt misschien niet top, anders ga ik in elk geval achteraan haha.
Achteraf kan ik er gelukkig om lachen en vooral een goede les om mij nooit (in ieder geval niet snel) meer over te lsten halen voor iets soortgelijks.
Maar die filmpjes zijn wel een goede graadmeter inderdaad. Ligt er ook aan wat je precies eng vind denk ik. Die jumpscares vind ik dus echt vreselijk en het feit dat je zelf moet lopen, maar nergens kan vluchten . Als je nou in een karretje er doorheen zou gaan, zou het al wat gemakkelijker zijn.
Iemand die bij de Pathé werkt en mij kan vertellen hoelang de Paw Patrol film nog te zien is in de bioscoop? Ik wilde kaartjes kopen voor volgende week, maar kan tot woensdag inzien. Dus ben bang dat hij daarna weg is, want ik dacht dat ik vorige week verder kon kijken.
Op maandag komt de nieuwe agenda online
Hij is er nu twee weken dus ik vermoed nog wel een tijd hoor, ook als ik kijk naar andere kinderfilms hoe lang die soms draaien
Ik vond ze bijna saai, maar ik schrik echt niet snel
Ik had slaughterhouse gedaan ook maar vond het tegenvallen
Dat word per locatie besloten adh hoe vol de zalen nog zitten. Vaak gaat ie eerst naar 1 x per dag draaien en dan er uit.
Ik was er vorig jaar maar dit is dit jaar ook weer een probleem
Er is te weinig personeel waardoor normale atracties gesloten zijn. De wachtrijen zijn2+ uur en de scare zones zijn soms zo druk dat je de acteurs niet meer ziet maar verder is het wel echt leuk
Twee berichten vol negatieve dingen âmaar verder is het wel echt leukâ, haha wat dan?
De ervaring en degene met wie ik ging schrokken wel vaak. Ik weet van mezelf dat ik niet snel schrik. Maar gezien de hoeveelheid gillende mensen daar lukt het ze aardig goedđ
En de makeup enz geluideffecten etc zijn wel echt goed en het park zelf is ook wel echt mooi omgetoverd
Echte speurneus, jij!
Je gaat met een groepje het spookhuis in. Het is echt een beetje mazzel/pech hebben. Vaak komt de scare voor of na jou omdat je ongeveer met zn 10en door het huis loopt. Maar is het je eerste keer? Dan zou ik denk ik, gezien hoe je er in staat, de spookhuizen achterwege laten. Als je het dan leuk vindt en het viel je mee, kan je volgend jaar altijd nog in huizen. Vaak kan je ter plekke ook nog kaartjes voor huizen kopen, dus wie weet. Er valt genoeg te beleven in het park zelf.
Wordt er in Noord-Holland ook Halloween gevierd, naast Sint-Maarten?
In mijn omgeving niet, er zullen wellicht wat dorpen zijn. Maar het is niet zo normaal als 11 november.