Durf te vragen #7

zou je zoiets nie bij de amazing oriental kunnen halen ook?

Een dorp hier in de buurt viert het wel maar dan met een markt waarbij er ook enge dingen georganiseerd worden en veel mensen verkleed zijn en niet dat je langs de huizen gaat.

3 likes

Ja goed idee, ik ga daar eens kijken

3 likes

Ja dit. Ik had laatst een chai latte gemaakt thuis om tijdens boswandeling te drinken maar het was de hele 1,5 uur te heet, dus voor niks

Ik heb dit apparaat met de cupjes van de hema. Vind die echt t lekkerste na nespresso zelf.

We hebben ook dat apparaat wat hierboven aangeraden wordt, maar die vind ik minder fijn. (Iets met 2 huishoudens samenvoegen, haha)

4 likes

Wat is qua afstand en snel weg kunnen rijden na evenement de beste parkeerplaats nabij de Ziggo Dome?

@Mexi onderstaand apparaatje is net zoiets als @Willem zegd maar dan voordeliger. Verzenden duurt een paar dagen want hij komt uit Duitsland.

2 likes

Waarom vind je hem minder fijn?

2 likes

Ik vind P6 een fijne plek om te parkeren

3 likes

Ik liep daar steeds met dat waterding te kloten, kreeg hem er zelden in 1x op en ik vind het nog wel eens fijn om een grotere kopje eronder te zetten en dat gaat met die andere lastiger.

1 like

Mijn ouders hebben die ook en snap helemaal wat je bedoelt, want ik heb ook altijd ruzie met dat waterding :disappointed:

4 likes

P7 is mij ook goed bevallen!

1 like

P5 had ik laatst na aanraden van @Mrs.Fraser in concerttopic, was echt heel fijn. Was echt totaal niet druk bij aankomst en vertrek, en maar paar meter lopen vanaf ziggo dome.

Ik heb wel pas na het concert betaald want dat was goedkoper dan een evenemententicket. Stond wel een paar minuten in de rij voor de betaalmachine maar viel mee, max 5 minuten.

4 likes

Vrij snel (ik ben declarant). Heb je niet toevallig mail met de vraag om inklarings instructies/betaallink voor invoerrechten in je spam? Anders even de afzender contacteren.

2 likes

De afzender kan contact opnemen met de parcelservice die er is gebruikt om te vragen waarom de inklaring zo lang duurt. Misschien heeft de parcelservice niet jouw goede e-mailadres, misschien hebben zij niet de goede factuur ontvangen van de verzender (inklaring gebeurt op basis van de verkoopfactuur). Dus je zou gewoon kunnen aangeven dat het pakket al een tijdje voor inklaring ligt en of er iets aan de hand is.

3 likes

Ik krijg steeds reclame van Nordic socks. Zijn dat nou echt lekker warme sokken. Of zo een nep merk?

Weet iemand waar deze repen liggen in de supermarkt?

3 likes

Ik heb ze bij AH op verschillende plekken gezien. Bij de ene liggen deze repen in het pad waar de geneesmiddelen en vitamines liggen. En bij een andere AH heb ik ze gezien in het pad van de plantaardige melk, houdbare melk etc

5 likes

Oh top haha ik zat bij het zuivel te zoeken. Dan ga ik morgen eens een speurtocht houden.

1 like

Bij mijn Albert Heijn liggen ze in de koeling bij de proteïne pudding etc. Als je het product opzoekt in de app staat er bij “bewaren” ook “koel bewaren op max. +6 graden”

Ben er trouwens wel benieuwd naar! Wil je laten weten wat je ervan vond (als je ze kunt vinden haha)?

4 likes