Ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Al is dit erg zonde, maar meelmotten zijn hardnekkig en de motten/larven kunnen lang zonder eten en er is altijd kans dat er ergens al eitjes inliggen die je in eerste instantie niet doorhebt.
Het beste is toch echt alles weg en met de stofzuiger er door heen en alle bakjes die gebruikt zijn grondig wassen en dan af en toe controleren voor het geval ze nog niet weg zijn
Bij mij gingen ze niet door glazen potten van Ikea en ook niet door de curver plastic voorraadpotten. Wel in plastic verpakkingen met zoān vershoudclip. Snap er ook niks van maar ja je wilt die viezigheid niet binnenkrijgenā¦
Als je nu nieuw eten koopt niet in dezelfde kastjes zetten als waar die meelmotten zitten, hou dat apart.
Ik zie dit altijd op tiktok, voor aan je sleutelbos
Ik zou niet alles weggooien maar je eten in afsluitbare bakken doen en in de gaten houden. De eitjes komen na max. 10 dagen uit dus als je niet van die draadjes of maden ziet na die tijd zit je denk ik wel goed.
Enkel glas volgens mij. Ja het is echt een ellende. Hopelijk ben je er op tijd bij en dan ben je er ook weer snel vanaf.
Onze appie heeft ze niet
Een beetje een nichevraag: Ik zoek een papiersnijder maar er is zoveel dat ik maar even advies kom vragen. Ik heb een boel kaartjes die ik graag in de helft wil snijden. Ze zijn ter grootte van visitekaartjes, gemaakt van kraftkarton met een dikte van iets minder dan 1mm (400 g/m2 grijskarton voor de kenners). Heb het al zelf met een mesje proberen afsnijden maar dat ziet er te rommelig uit. Heb dus iets nodig dat netjes door iets dikker materiaal kan. Zoān hefboomsnijder lijkt me dan mss geschikter? Kan iemand me iets aanraden?
Jaaa zoān hefboomsnijder is echt geweldig. Ik had er vroeger een op werk en nam soms dingen van huis mee om daar recht te krijgen. Ik had later zelf een ādraagbareā snijder en dat werkt aardig voor papier, maar niet goed op dikker papier of karton, daarvoor heb je echt een hefboomsnijder nodig. Heb helaas geen merk dat ik kan aanraden.
Ik ga hem wel vaak gebruiken dus ik vind het niet erg om te kopen!
Wat is nou de beste manier om textiel te recyclen? Hoor altijd zulke wisselende verhalen hierover. Gaat om veel shirts/truien met opdruk van commissies/reisjes/etc. - prima kwaliteit maar niet voor de kringloop.
Ik zou geen goedkope hefboomsnijder nemen, die hadden wij vroeger en sneed heel licht schuin af wat uiteindelijk toch goed zichtbaar was. Geen tips voor wat wel een goede is, sorry!
Als je het nog kan aanpassen met bijv de naaimachine kan je er andere kleding mee maken en anders poetslappen of de textielbak.
Voor huishoudtextiel werkt dit wel goed
Een kledingcontainer?
Weet iemand of je Smart protein van Body & Fit kan kopen bij de Etos of de AH (of andere live verkooppunten)? Ik zie het bij beiden op de website maar kom er niet helemaal uit of dit nou online only artikelen zijn of ook in de winkel verkrijgbaar zijn?
Ik heb alleen de eiwitrepen gespot daar (Etos). Maar misschien verschilt het per filiaal.
Je kan altijd even chatten met de ah klantenservice. Die kan ook zien in welke filialen het ligt!
Bij mijn appie ligt er wel veel van dat merk en de kruidvat heeft ook veel producten. Weet alleen even niet of precies het gene wat jij zoekt daar ligt.
Weet iemand hoe je je 2e sim tussen bepaalde tijdstippen kan uitzetten (na 18u en weekends)? Ik doe het nu handmatig, maar is niet handig. Heb Android
Lol sorry heb geen antwoord maar ik dacht dat je een personage van The Sims bedoelde
Volgens mij kan dat niet, ik heb er wel eens naar gekeken maar deed het uiteindelijk altijd handmatig. En whatsapp blijft binnenkomen, omdat je internetverbinding aanblijft. Dus die meldingen staan bij mij uit.