Durf te vragen #7

Oh jammer :frowning: ja whatsapp meldingen staan bij mij ook uit, zocht enkel nog iets tegen die binnenkomende telefoontjes.

1 like

Is er iemand met verstand van muizen?

Wij hebben thuis soms last van muizen maar het valt mij de laatste tijd op dat ze alleen te voorschijn komen wanneer mijn vriend er een avond/nacht niet is. Op andere momenten zie ik ze niet. Ik ben wel heel alert want ik ben heel bang. Dus of mijn vriend er nou is of niet ik let altijd goed op.

Is dat stom toeval? Of kan dat te maken hebben met de aan/afwezigheid van mannelijke geur/hormonen?

3 likes

Open deur misschien, maar heb je alle schroeven al aangedraaid? Ons malm bed ging na een tijdje ook kraken, maar door alles weer goed vast te zetten was dat opgelost.

4 likes

Ik heb geen Ikea bed maar wel een houten bed. Hebben nu twee keer in 4 jaar tijd alles uit elkaar gehaald, schroeven ingevet met vaseline (tweede keer alleen WD40 gespoten)/WD40 en alles aangedraaid. Was weer helemaal kraakvrij.

4 likes

Nee maar als je samen bent maak je ook meer lawaai (gesprekken voeren, lachen, etc) dan wanneer je alleen bent meestal toch?

3 likes

Ja dat is ook het enige andere verschil dat ik kan bedenken. Maar op zich staat er wel altijd muziek aan of de tv. Dus dat zou dan niet veel uit moeten maken

Het lijkt me dat ze meer reageren op trillingen. Dus lopen, kastjes open en dicht, etc. En die geluiden maak je dubbel zoveel met zijn tweeĂŤn.

3 likes

In je eentje maak je minder geluid, waardoor zij denken dat het veilig is om tevoorschijn te komen denk ik?

Ja denk dat jullie gelijk hebben. Ik dacht even een nieuwe wetenschappelijke ontdekking gedaan te hebben :rofl::rofl::rofl:

6 likes

Ik heb een scène in mn hoofd en ik kom er maar.niet.achter van welke film/serie/videoclip het is.

De actrice/persoon is aan het kunstschaatsen, ze maakt een move/draai en gaat dan achteruit verder schaatsen. Ze heeft een rokje aan en dat wappert dan omhoog.

Heeft iemand enig idee over welke scène ik het heb en uit welke film dit komt?

Dit kan echt elke film/serie zijn over kunstschaatsen ben ik bang.
Spinning out? Is een serie.

7 likes

Ja idd, ice princess misschien?

4 likes

https://youtu.be/sVaRHJn_dgM?si=nkkM9IbuQlFOuafI ?

She’s the one van Robbie Williams?

5 likes

Ja dat is het probleem. En de scène zit zo specifiek in mn hoofd, maar ik weet niet welke actrice het is.
Het is ook geen film of serie die over kunstschaatsen gaat.
Een vriendin weer over welke.scene ik het heb, dus het moet een film van de zeroes zijn ofzo.

2 likes

Ik denk dat ik exact dezelfde scène voor me zie, maar ik kan me ook niet herinneren waarvan. Het moet iets zijn wat ik vaak heb gezien want het speelt zich meteen zo als als je het beschrijft, maar ik zie er ook geen gezicht bij. Wat frustrerend!!

3 likes

Ik dacht dat het deze kon zijn, maar volgens mij skate ze alleen en heeft ze lichtere stof aan. Lichtblauw misschien?

Elle Fanning in de film Somewhere had ook zo’n scene.

1 like

Ja het lijkt wel op de scène, maar deze film heb ik nog nooit gezien!

2 likes

Is er hier iemand met een Switch die in begrijpelijke taal uit kan leggen wat je kunt met dat familie abonnement?

I, Tonya?