Heerlijk zijn deze! Eet ze het liefst elke dag! Echt een soort cakje met een romig laagje. Niet mega kokos achtig
Hier ook trouwens inde koeling, kan mij niet voor stellen dat ze ergens anders niet koud liggen, want dat moet wel.
Heerlijk zijn deze! Eet ze het liefst elke dag! Echt een soort cakje met een romig laagje. Niet mega kokos achtig
Hier ook trouwens inde koeling, kan mij niet voor stellen dat ze ergens anders niet koud liggen, want dat moet wel.
Hier liggen ze bij de ap ook in de koeling. Ik vind het echt een heel droog ding. Vond ze echt tegenvallen
Vliegen of motten? Mogelijk zijn dat meelmotten en dan moet je alles weggooien en kast uitwassen.
Zou ik deze aardappelpartjes in de oven kunnen bereiden volgens de airfryer instructies of moet dat dan op een andere temperatuur of langer in de oven?
Ik zou denken dat ze dan langer moeten. Ik ondervang dat door de aardappels even in het zakje met gaatjes in de magnetron te doen. Dan blijven ze niet zo hard
Een airfryer is gewoon een heteluchtoven toch? Ik denk dat als je de oven op de juiste stand zet dat het prima kan.
In de airfryer gaan dingen sneller, omdat de lucht er veel meer bovenop zit. Ik doe bijv afbakbroodjes in de airfyer op een wat lagere temperatuur (150-175 graden), omdat ze anders aan de buitenkant zwart zijn en de binnenkant nog niet goed. Dus in de gewone oven doe ik dingen juist wat heter en zou ik deze aardappelpartjes 225 graden doen.
Mijn man moet voor zān werk zān trouwring af en toe af doen, en ik ben op zoek naar iets waar hij in die ring veilig in/op/om kan bewaren. Ik zie op internet wel van die kettingen waar je om ām heen doet, maar ik denk niet dat ie een ketting wil dragen haha. Iemand een suggestie? Het liefst dus iets wat hij alsnog bij zich kan houden, dus niet dat ie ām in een doosje ofzo in zān tas doet
Ik doe die van mij altijd om mān horlogebandje en dan hang ik het horloge aan een riemlusje van mān broek.
Heeft hij zān sleutels altijd in zān zak? Als ik geen horloge om heb doe ik ze aan de karabijnhaak waar mān keycord ook aan vast zit.
Ik had dit laatst ook, waren helaas meelmotten. Wat een ellende ben er nu bijna vanaf
Ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Al is dit erg zonde, maar meelmotten zijn hardnekkig en de motten/larven kunnen lang zonder eten en er is altijd kans dat er ergens al eitjes inliggen die je in eerste instantie niet doorhebt.
Het beste is toch echt alles weg en met de stofzuiger er door heen en alle bakjes die gebruikt zijn grondig wassen en dan af en toe controleren voor het geval ze nog niet weg zijn
Bij mij gingen ze niet door glazen potten van Ikea en ook niet door de curver plastic voorraadpotten. Wel in plastic verpakkingen met zoān vershoudclip. Snap er ook niks van maar ja je wilt die viezigheid niet binnenkrijgenā¦
Als je nu nieuw eten koopt niet in dezelfde kastjes zetten als waar die meelmotten zitten, hou dat apart.
Ik zie dit altijd op tiktok, voor aan je sleutelbos
Ik zou niet alles weggooien maar je eten in afsluitbare bakken doen en in de gaten houden. De eitjes komen na max. 10 dagen uit dus als je niet van die draadjes of maden ziet na die tijd zit je denk ik wel goed.
Enkel glas volgens mij. Ja het is echt een ellende. Hopelijk ben je er op tijd bij en dan ben je er ook weer snel vanaf.
Onze appie heeft ze niet
Een beetje een nichevraag: Ik zoek een papiersnijder maar er is zoveel dat ik maar even advies kom vragen. Ik heb een boel kaartjes die ik graag in de helft wil snijden. Ze zijn ter grootte van visitekaartjes, gemaakt van kraftkarton met een dikte van iets minder dan 1mm (400 g/m2 grijskarton voor de kenners). Heb het al zelf met een mesje proberen afsnijden maar dat ziet er te rommelig uit. Heb dus iets nodig dat netjes door iets dikker materiaal kan. Zoān hefboomsnijder lijkt me dan mss geschikter? Kan iemand me iets aanraden?
Jaaa zoān hefboomsnijder is echt geweldig. Ik had er vroeger een op werk en nam soms dingen van huis mee om daar recht te krijgen. Ik had later zelf een ādraagbareā snijder en dat werkt aardig voor papier, maar niet goed op dikker papier of karton, daarvoor heb je echt een hefboomsnijder nodig. Heb helaas geen merk dat ik kan aanraden.
Ik ga hem wel vaak gebruiken dus ik vind het niet erg om te kopen!
Wat is nou de beste manier om textiel te recyclen? Hoor altijd zulke wisselende verhalen hierover. Gaat om veel shirts/truien met opdruk van commissies/reisjes/etc. - prima kwaliteit maar niet voor de kringloop.