Ik zou over 2 weken in een studio trekken voor 5 maanden (onderhuur) maar ze zegt ineens af heeft iemand advies voor me nu? Wtf
Had je toevallig als iets ondertekend? Anders mag ze misschien niet zomaar afzeggen?
Nee dat zou ik deze week gaan doen want ik was nog in het buitenland
Onderhuur zal vast geen contract zijn voor zo’n korte tijd maar als je wel een contract hebt dan maakt het verder niet uit dat je onderhuurder bent. Zij is gewoon jouw verhuurder en moet haar afspraken nakomen.
Brabant
Wat zijn de allerbeste paraplu’s die tegen weer en wind kunnen? Liefst een opvouwbare maar naar mijn ervaring zijn die vaak gewoon niet zo sterk.
Stormparaplu’s van bijvoorbeeld Senz
Storm paraplu’s van de anwb.
Heb zelf deze
Ja deze is heel fijn! Heb er ook een van senz gehad maar die van de anwb vond ik veel fijner (ligt ook fijner in de hand).
Ik zeg ook die van de ANWB. Heb een grote en een kleine en beide zijn livesavers.
Ik ben op zoek voor een cadeau voor een vriendin naar een leuke plek om een kookworkshop te doen.
Ik denk dat we in totaal met zijn zessen zullen zijn. Ik heb al gegoogelt, maar ervaringsverhalen zijn toch altijd net iets fijner. Het liefst ergens in het midden van NL, maar zolang het geen Friesland of Limburg is kan alles wel.
Iemand een idee? Mag wel origineel zijn, dus niet standaard Italiaans oid.
Ik heb deze ook, echt een topding!
Traivegan! Je kan privé workshops boeken, met 6 is dat wel aan de prijs want ze zijn bedoelt voor 10 personen. Maar ohh de workshops zijn zo goed en 't eten zo heerlijk.
Ze zit in Bunnik naast het station en de snelweg, echt heel centraal.
Oh klinkt goed, ik ga even kijken!
Nee nog nooit. Is het wel via een officiële mail/app?
De postnl-app vroeg dit bij mij ook pas. Niet gedaan, want die gegevens hoeft dat bedrijf van mij echt niet te hebben.
Ik heb dit een hele tijd terug al eens gedaan. Ik ben nog steeds niet gehackt en heb al mn geld nog dus ik vertrouw t wel.
Ja hier hetzelfde, ik was ook wel huiverig maar er gebeurde verder niks mee.