Durf te vragen #7

Het ging hier laatst over Connections dat je op de site van de New York Times kunt spelen (hetzelfde als de puzzel van De slimste mens.) Maar mijn Engels is te slecht haha, ik kom er meestal niet uit. Weet iemand een plek of app waar je dit in het Nederlands kunt spelen?

1 like

Wat is handiger voor een keukenweegschaal, met ingebouwde schaal (wel te verwijderen natuurlijk) of zonder schaal? Digitaal of analoog?

1 like

Digitaal met schaal die verwijderd kan worden.

Edit: tenzij je echt al veel schalen hebt en weinig ruimte in de keuken, dan zonder schaal.

1 like

Top!

4 likes

Ik vind een digitale waar je zelf een schaal(tje) op kunt zetten het handigste. Vooral als je naast zachte boter oid nog andere zaken moet afwegen na elkaar

10 likes

Ja en een met een tarra/tare functie zodat je hem weer op 0 kunt zetten voor je het volgende ingredient erbij gooit

5 likes

Woow das echt veel!

2 likes

Mijn buren gaan verbouwen en wat kun je dan vragen? Ik snap dat het normaal is dat ze dit gaan doen, maar werk af en toe thuis dus zou het wel fijn vinden als het niet super vroeg begint tot heel laat. Wat is redelijk.
Heeft iemand ervaringen hiermee?

Ik zou vragen of ze aan kunnen geven wanneer ze gaan slopen zodat jij daar rekening mee kan houden met je werk, maar verder denk ik niet dat je heel veel van ze kunt vragen eigenlijk.

23 likes

Ik wil een gepersonaliseerde kerstbal laten maken maar kan t nog niet echt vinden. Heb het eerder eens laten doen met een soort epoxy effect maar ik weet niet meer waar (was een kleine webshop/insta account geloof ik) :sweat_smile: alles wat ik nu tegen kom vind ik vrij standaard.
Heeft iemand een leuke tip?

4 likes

Je zou altijd kunnen kijken op etsy. Dat staan bal veel producten dit je kan laten personaliseren

4 likes

Heeft iemand een idee waar je een pillenpotje met kinderslot kan kopen? Niet bij de apotheek of kruidvat enzo, internet kan ik ze ook niet vinden?? En heb er nu 1 van aliexpress maar die kan een kind gewoon openmaken. Ik snap niet dat dit zo moeilijk is, of ik kan echt niet zoeken

1 like

Ik denk dat dit te groot is he?

3 likes

Meh ja, ik wil gewoon iets zoals

Zoiets?

Klik

3 likes

@Nude inderdaad zoiets, maar vind 6eu verzendkosten wel weer intens voor een potje van 1,50 : /

Ik zoek nog even verder ben ik bang

2 likes

Ik ben opzoek naar een volgens mij Spaans liedje wat op het egf echt jaren geleden een keer is geplaatst. De videoclip kan ik me zo voor de geest halen en het is met 5 jongens die in een auto rijden en volgens mij stappen ze dan 1 voor 1 in en dan gaan ze zingen. Eentje die voorin zit die speelt op de gitaar. Weet iemand welke ik bedoel? Het was ook vrij catchy. Kan m ook niet vinden in m’n YouTube geschiedenis hahah

Omg jaaaaa!! Fantastisch. Thanks!! Was echt al zolang op zoek hahaha en toen zag ik ineens dit topic.

7 likes

Jeetje wat een knapperd

Hoe kan ik een schilderij met zo’n achterkant aan de muur hangen? Ik zie nergens een haakje of een gaatje ofzo waarmee ik het kan ophangen.