Oh ik heb een andere ervaring haha. Heb van die zwarte oliana laarzen en draag ze al 2 jaar en ze zijn nog heel mooi.
Ik heb ook een andere ervaring, heb mijn laarzen al drie jaar denk ik en nog steeds mooi. Wel in de sale gekocht dus dat scheelt. Je kan ook best veel op Vinted vinden
Ik vind dit een heel leuk filmpje maar denk dat je daar niet echt naar op zoek bent. Is wel oud dus sommige grappen vallen nu een beetje weg. Filmpje
Ik heb even gekeken, als ik in overview op een bepaalde maand klik dan staat linksboven naast de vuilnisbak zo’n vinkje in een cirkel, als ik daarop klik dan kan ik meerdere foto’s selecteren om te behouden of om te verwijderen!
Welke website gebruiken jullie om online kaartjes te versturen? Greetz vind ik soms beetje suf en je kan met een zakelijk account pas vanaf €25 op rekening betalen, ik wil dat liever gewoon altijd kunnen doen.
Hallmark?
Saai antwoord, omdat de carnavalsnaam van Milheeze Veenmollenrijk is. Het ligt aan de Peel, wat een veengebied is.
Kaartje2Go kan ook nog
Wie heeft er wel eens een fotoboek bij Albelli laten maken? Ik moet kiezen of ik hoogglans wil voor mijn boek of niet, maar ik twijfel of ik dat nou echt veel mooier ga vinden? Iemand hier een mening over?
Ik heb een fotoboek laten maken, en ik had zoveel pagina’s dat ik niet meer voor hoogglans kon kiezen en alleen dun papier kon nemen. Als ik het vergelijk met andere fotoboeken dan is hoogglans wel echt mooier, de foto’s komen dan beter uit (de gewone foto’s gemaakt met telefoon zoals ik had in ieder geval).
Ik heb hoogglans fotoboek en een niet-hoogglans, vind de hoogglans toch net wat mooier. Maar toen ik alleen nog de niet-hoogglans had, had ik niet zoiets van dit is lelijk ofzo.
Laatst zag ik op TikTok een meid die content creator is maar niet als influencer zelf. Ze maakt content voor bedrijven met of zonder haar gezicht erin en de bedrijven die gebruiken het materiaal voor hun eigen kanalen en advertenties.
Deze manier van content creation heeft een naam maar ik ben het vergeten, weet iemand wat ik bedoel?
Ghost creator?
Ugc?
Ja ik kan slepen idd!
Kan je kookroom die al een week open staat in de koelkast nog eten? Heb er aan geroken en ruikt niet heel vreemd ofzo, maar weet ook niet goed wat ik moet ruilen
Ja hoor.
Ik zou het even in een glas gieten voor je het in de pan doet, dan zie je snel genoeg of het niet meer goed is (bv klontert)
Een week doe ik nog wel. Ik proef altijd een theelepeltje van tevoren, dan weet je het ook.
@LaPetiteRobeNoire @viking thanks voor de reacties. Heb het idd even in een glas geschonken, was niet brokkelig oid dus gewoon gebruikt.
Als er een geblindeerd busje van de Dienst Justitiële Inrichtingen met zwaailicht en sirene voorbij komt scheuren, wat is er dan aan de hand?
(Spoed)ziekenhuistransport, noodsituatie tijdens het transport, oefenen van de chauffeur.
Vaak worden de zwaardere gedetineerden niet in een reguliere DV&O bus verplaatst dus ik zou niet uitgaan van een speciaal transport.