Durf te vragen #7

Wat denk je ervan dat ze een hond opvangen van iemand die opgenomen is? En waar geen opvang voor te regelen is?
Dat ze een paar euro krijgen omdat ze op honden passen?

1 like

Wist je overigens dat op het moment dat iemand zijn huisdier overlijdt de kans groter is dat iemand zelfmoord pleegt? Dat zorgen voor een dier het enige wat ze hebben en mensen huisvesting afhouden doordat het enige wat ze kunnen vertrouwen hun dier is?
Dat ze mensen tegenkomen die zeggen haal die dieren weg. Terwijl de dieren wel van ze houden.

Ohh en de straat is zwaar. Een hond beschermd, mensen kunnen daardoor wat dieper slapen.

Wees blij dat je binnen zit, en warm. En heb je gegeten? Hoop dat het smaakte.

41 likes

Oh en @Negativ als je wat minder wil oordelen.
Besteed eens drie uur per maand hieraan.

Misschien wil je dan wel zien dat je met mensen te maken hebt.

2 likes

Nouja misschien ben ik heel verkeerd geinformeerd over de hele situatie, maar naar mijn idee en van wat ik altijd heb meegekregen is dat 90% van wat je ziet hartstikke nep en georganiseerd is. Daar is mijn hele mening dus ook op gebaseerd. Nu geef ik toe dat dit erg kort door de bocht is en dat ik er misschien wat over moet gaan lezen.

@keekie Die bus ken ik, vind dat ook een goed concept. Ben heus niet zo’n kille bitch die tegen daklozen is.

Daar heb je ook zeker een punt. Genant dat ik daar nooit bij stil heb gestaan eigenlijk.

5 likes

Heeft er iemand zo’n deksel die je eerder gratis bij de leverpastei kreeg als je een grootverpakking kocht? Ze zitten er nu niet meer bij en je kunt ze niet los kopen.

Als je er eentje hebt dan zou ik hem heel graag van je over willen nemen. :smile:

Mocht je het niet kunnen overnemen van iemand, dan kan je misschien een siliconen deksel / foodhugger hiervoor gebruiken! :grin: Ikea verkoopt ze bijvoorbeeld. Vind ik zelf heel handig over allerlei potjes/bakjes waar geen draaideksel bij zit.

5 likes

Ik heb je een pb gestuurd.

1 like

Gewoon bij een wat grotere dierenwinkel. Verkopen ze vaak bakjes met maden en wormen en zo

4 likes

Verwijder je post gewoon bro

13 likes

Ik heb er eentje voor je als je het nog nodig hebt! (Als je zo’n rode ronde bedoelt met Unox erop)

3 likes

Ja, die bedoel ik inderdaad. :raised_hands:t2:

Ik stuur je een pb.

3 likes

Vond ik zo stom lijken voor de persoon die op mij reageerde, maar zal 't doen hoor als jou dat gelukkig maakt :joy:

1 like

Dille en Kamille heeft dit, maar is ook wel basic.

2 likes

Weet iemand van welk merk dit logo op deze schoen is?

Bullboxer

3 likes

Weet iemand waar je een overzicht kunt vinden van de verschillende jeansmodellen van Only? Ze hebben bijvoorbeeld onlroyal, onlpower, onlblush et cetera. Eerder heb ik eens een overzichtje gehad met uitleg per model, maar die kan ik nu niet meer vinden. Ik wilde Only hier nu over mailen, maar je kunt ze alleen bellen (niet vandaag) of de chat (robot, die snapt het niet).

https://www.only.com/nl-nl/content/the-jeans-fit-guide
Deze?

2 likes

Vitaminstore.

3 likes

Die had ik inderdaad wel gevonden, maar daar staan ze niet allemaal in (bijvoorbeeld onlblush en onlpower staan daar niet aangegeven). Die ik eerder had was ook meer in tabelvorm geloof ik. Maar dankjewel!

2 likes