Open shirt (of doorschijnend?) en die CC tatoeage op je borst tekenen!!
Alles paar maten te groot
Ik heb 100 euro gekregen van een familielid met de boodschap âkoop er alsjeblieft iets voor jezelf voor en niet voor je kinderenâ, maar ik weet nooit iets voor mezelf. Ik vind alles zonde, en niet nodig, dus als iemand inspiratie heeft, dan heel graag! Ik hou van creatief bezig zijn (tekenen/schilderen) als dat nog helpt.
Schilderen op nummer set!
En misschien dat je een schildercursus kunt volgen, of een andere creatieve cursus.
Dit wordt het!! Wat stom dat ik dit zelf niet bedacht. Zag het laatst op instagram langskomen en toen dacht ik al ohhh wat leuk! @Kaastosti ook bedankt
HAHA, kei grappig! Ik had ooit een grijze coltrui aan en vond mezelf op hem lijken zonder dat ik mijn best deed. Ga je ook zijn manier van praten oefenen?
Hahaha ja wil zân hele stilo overnemen voor een avondje. Glitterdrankje in het handje
Of een workshop of dagje sauna bijvoorbeeld?
Grote diva zonnebril kan er ook nog bij, had hij dit weekend ook hele tijd op!
Zitter er hier loodgieters of vrouwen van loodgieters die iets voor mij willen vragen? Ik heb een raar geluid in de verwarming en in de meterkast⊠maar geloof ik geen lucht. Ik heb filmpjes van het geluid.
Sorry @Lula ik dacht dat hier alleen polls mochten.
Ik heb een elektrische kruik van soozly te leen en die bevalt goed. Nu wil ik er zelf 1 kopen, maar is overal uitverkocht. Iemand tip voor een andere goede? Vind die van stoov wel heel erg prijzig.
Ik moet een verstandskies laten trekken en heb de dag erna een bruiloft zoals het nu gepland is, heel stom? Laatste keer nergens last van gehad maar die is door de tandarts getrokken en was heel erg makkelijk.
Ik had qua pijn nergens last van, maar wel een dik smoelwerk dus zou het ivm de fotoâs even uitstellen
Dit had ik niet gekund heb echt zeker een week pijn gehad terwijl ik ibu en pcm in nam. Eten lukte niet goed en ik moest echt herstellen
Heel goed koelen direct erna (ik kreeg van mijn kaakchirurg een ijspack mee en het advies dat de komende uren erop te houden - afwisselend met eentje die ik al zelf in de vriezer had ook, want blijft natuurlijk niet zo lang koud) en dat werkte echt goed tegen de zwelling. Pijn viel ook mee, had 600mg ibu meegekregen en dat werkte prima. Alleen eten was wat lastig, en ik zou ook geen gebruik van een open bar maken als die er is op de bruiloft, maar denk dat het verder prima moet kunnen
Ik heb ook vaak het idee âdaarâ vies te ruiken maar als je 2x per dag doucht lijkt het me meer iets waar je zelf een hyperfocus op hebt. (Bij mij is het ook als ptss opspeelt en ik me sowieso vies voel bijv). Maar ik herken het wel. Ik kan niet stoppen met wassen met lactacyd om deze reden.
Zou het kunnen dat je misschien een klein beetje urine verliest na het plassen en dat je dat ruikt? Geen incontinentie, maar dat er een druppel in de plasbuis achterblijft en dat die eruit komt als je weer opstaat en gaat lopen. Even naar voor en achteren bewegen op het toilet kan daar tegen helpen.
@Hippe_kikker ik heb een seksueel trauma dus voor mij is dit ook heel herkenbaar! Ik voel me constant vies eigenlijk.
@Huismus ja dat heb ik ook soms inderdaad! Ik ben vrij dik en dit schijnt vaker voor te komen als je wat zwaarder bent heb ik gelezen. Maar ikzelf ruik het heel sterk als ik bijvoorbeeld in de kleermakerszit ga zitten terwijl anderen het dus niet kunnen ruiken. Zeggen zeâŠwant dan denk ik in mijn hoofd: ja leuk maar dat zeg je alleen om me gerust te stellen
Ik weet van mezelf dat ik een vrij goede neus heb, en ik ruik vaak dingen bij mensen (bv ook wel eens of ze ongesteld zijn) en vind ook veel mensen stinken (sorry ) maar ik heb eigenlijk nooit het idee dat mensen naar urine ruiken. Behalve soms bij hele oude mensen, maar dat lijkt me een andere situatie.
Ik ruik soms bijvoorbeeld wel zoân warme geur op het toilet als iemand net geweest is, ook als daar niet geknoeid is.
Ik denk dat het echt iets is dat in je hoofd zit! (zeker omdat je het zelf ook niet bij je vriend ruikt)
Je zou eventueel eens naar een bekkenbodemfysio kunnen gaan voor wat adviezen. Maar dat bewegen op het toilet zal misschien wel helpen. Of gaan staan en even met je bekken bewegen en dan nog eens afvegen.