Durf te vragen #7

Ananda als dat bij jou in de buurt zit

3 likes

Ik krijg zo vaak van die ‘beoordeel je aankoop en win’ mails. Bijvoorbeeld dat je een voucher kan winnen als je een review schrijft. Heeft iemand hier dat echt wel eens gewonnen? Geloof eigenlijk niet dat ze dat echt weggeven.

• Nee natuurlijk niet, schrijf ook geen reviews
  • Nee helaas, schrijf wel soms reviews
  • Ja wel eens gewonnen, namelijk bij 

0 stemmers

1 like

Ik schrijf soms wel een review maar geloof niet dat je er daadwerkelijk iets mee kan winnen. Al kreeg ik wel een keer een mailtje dat ik met mijn review 5% korting had gewonnen :joy:.

1 like

Schrijf wel reviews, maar niet om wat te winnen. Bij kleinere winkels sowieso gewoon omdat ik weet dat het belangrijk voor ze is, en bij ketens eigenlijk alleen als het slecht is (of heeeeel erg goed, maar dat gebeurt zelden)

7 likes

Ik heb altijd het idee dat niemand wint. Soms ook bij winacties

2 likes

Weet iemand welke partij een spotje, in de zendtijd voor politieke partijen, heeft waarbij een man in een knalrode zetel zit voor een beige greenscreen achtergrond.
Ik dacht dat het bvnl was, maar kan het spotje niet vinden

Was nieuwsgierig dus even met je mee gezocht en volgens mij bedoel je ‘samen voor Nederland’. 50plus heeft eentje met een rode bank maar daar zit ook een vrouw bij.

1 like

Jaaa dankjewel dit is het!

3 likes

Okee, ik moet binnenkort ergens verkleed als Faberyayo verschijnen. Hebben jullie een idee van hoe ik dat moet doen? Ik ben al blond, dus dat is al iets. Dacht verder, gouden tand, oversized kleding? Heb ook een nepbontjas trouwens

9 likes

Haha, wat leuk; gouden tand, kleurig satijnig blousje met knoopjes ver open en gouden langer kettinkje of een oversized shirt of polo met ketting erover, misschien nog een snapback-pet en een baggy pants.

8 likes

Open shirt (of doorschijnend?) en die CC tatoeage op je borst tekenen!!

1 like

Alles paar maten te groot

3 likes

Ik heb 100 euro gekregen van een familielid met de boodschap ‘koop er alsjeblieft iets voor jezelf voor en niet voor je kinderen’, maar ik weet nooit iets voor mezelf. Ik vind alles zonde, en niet nodig, dus als iemand inspiratie heeft, dan heel graag! Ik hou van creatief bezig zijn (tekenen/schilderen) als dat nog helpt.

4 likes

Schilderen op nummer set!
En misschien dat je een schildercursus kunt volgen, of een andere creatieve cursus.

4 likes

Dit wordt het!! Wat stom dat ik dit zelf niet bedacht. Zag het laatst op instagram langskomen en toen dacht ik al ohhh wat leuk! @Kaastosti ook bedankt

8 likes

HAHA, kei grappig! Ik had ooit een grijze coltrui aan en vond mezelf op hem lijken zonder dat ik mijn best deed. Ga je ook zijn manier van praten oefenen? :eyes:

3 likes

Hahaha ja wil z’n hele stilo overnemen voor een avondje. Glitterdrankje in het handje

3 likes

Of een workshop of dagje sauna bijvoorbeeld?

2 likes

Grote diva zonnebril kan er ook nog bij, had hij dit weekend ook hele tijd op!

4 likes

Zitter er hier loodgieters of vrouwen van loodgieters die iets voor mij willen vragen? Ik heb een raar geluid in de verwarming en in de meterkast
 maar geloof ik geen lucht. Ik heb filmpjes van het geluid.

Sorry @Lula ik dacht dat hier alleen polls mochten.