Durf te vragen #7

Ik ben dit jaar al zo’n 1100€ kwijt aan medische kosten voor mijn kat, en vorig jaar was ook niet goedkoop.

2 likes

Het Kardjenner-effect

1 like

Weet iemand of je een abonnement op de Volkskrant cadeau kan doen op een leuke manier? Kan nergens iets vinden over een cadeaubon of een abonnement voor een bepaalde tijd

Digitaal of fysiek? Met het laatste zou ik momenteel oppassen omdat er bezorgproblemen zijn door personeelstekort.

2 likes

Diegene heeft gevraagd om een fysiek abonnement, maar goed dat je t zegt, wist niet dat ze zoveel bezorgproblemen hebben

1 like

Het verschilt waarschijnlijk per regio maar DPG zelf erkent ook dat er bezorg problemen zijn. Ik had een proefabonnement digitaal + zaterdag en heb welgeteld 1x de zaterdag editie ontvangen haha.

1 like

Ik ga morgen een dressoir ophalen (100cmx40 cm) en ik heb geen auto en al 1000 jaar niet meer gereden dus greenwheels oid is geen optie.
Kan ik dit meenemen in de metro (Amsterdam), of zou ik een uber kunnen regelen en zouden zij mij en mn kastje dan meenemen?

Een Uber zou kunnen. Ik kan me wel een vlog van Aimee herinneren (dacht ik) waarbij de uber chauffeur haar weigerde toen bleek dat ze spullen wilde verhuizen

1 like

Klinkt als een afmeting die wel te doen moet zijn, afhankelijk van de zwaarte. Anders kun je Brenger inschakelen!

2 likes

Misschien is er een cargoroo in de buurt?

En ik heb ook weleens Brenger gebruikt.

2 likes

Cargoroo ken ik nog niet, ik ga eens kijken!
Brenger bedacht ik net ineens, die kunnen helaas pas vanaf zaterdag en 't moet morgen al opgehaald worden.
Maar heel misschien is er ook een lieve collega die wilt rijden!

1 like

Wat is de mooiste/fijnste wellnesslocatie in Nederland om alleen heen te gaan?

3 likes

Alles wat ook fijn en mooi is om samen heen te gaan? :stuck_out_tongue:

Welke regio?

1 like

De regio maakt niet zo uit denk ik, met de auto kom ik er wel.

1 like

Fort Beemster! Was hier getipt en was echt heel mooi
Ik was met mijn moeder maar zou ook prima alleen gaan

2 likes

Ja ik kan er nog wel 5 noemen die ik zou aanraden, maar fort beemster is idd ook mijn favoriet!

6 likes

Haha welke andere zou je ook toch aanraden? Wil komende maanden missh nog ergens heen gaan

2 likes

Ahhh dankjulliewel, ik zocht op wellness en vond alleen posts met wellness-rechts erin haha. :joy::sweat_smile:

1 like

Leuk!

Alleen diegene waar ik ben geweest en welke ik boven gemiddeld vind haha:

• sauna van egmond (haarlem) (veel marmer en brons. Moet je van houden, maar i like it)
  • sauna drome (putten) kleiner maar heel fijn
  • bussloo (bussloo) (groot en hotel lijkt me fantastisch)
  • Spa sereen (maarsbergen) voelt heel zen haha
  • spa weesp (weesp) gewoon chill en vaak aanbiedingen
  • thermen Berendonck (nijmegen) groot, ook chill

Maar er zijn er echt super veel, dus ik zou ook gewoon in jou regio kijken!

5 likes

Tnx voor het lijstje!
Leuk dat je naar verschillende plekken bent geweest!

Regio Rotterdam maar daar zit niet zoveel, op Elysium etc na. Juist kleinschalig spreekt me aan en dat is niet zo in deze regio, lijken wat verder te zijn

2 likes