Ja Jezus als je thuis bent loop gewoon 1x extra met je glas naar de fucking kraan en als je op pad bent wat heb je dan in godsnaam aan een beker die je niet in je tas kunt stoppen omdat ie dan lekt snap niet dat je zo door pastelkleurtjes kan worden beïnvloed, gebruik gewoon een fatsoenlijke thermosbeker.
Voor 5 euro heb je bij de Lidl al een fatsoenlijke fles die jaren meegaat. Echt belachelijk dat er nu ook flessen trends zijn
I blame Dopper
Ja ik ben in maart naar zijn voorstelling waarbij hij Bob Dylan ‘speelt’ geweest. Ik ging met 2 mensen die hem vaker gezien hadden en erg over hem te spreken zijn, ik kende hem zelf niet. Vond het best vermakelijk maar was niet enorm onder de indruk, maar ik ben ook niet echt een theater-kenner ofzo. De 2 mensen waar ik mee ging vonden het wel echt de moeite waard!
Bedankt voor de realitycheck allemaal! Haha ik ga inderdaad kijken voor een normale thermosfles!
Heb je tips?
Op zich gedeeltelijk eens met bovenstaande maar niet elke thermosfles is een thermosfles. Denk bv aan wat je erin wilt doen, alleen water, of ook andere dingen? Als je ook ander soort drinken erin wilt doen zou ik een fles met een grotere opening zoeken, waar een spons/je hand of een afwasborstel in past.
Als je het alleen voor water gebruikt maar er in de zomer er ook ijsklontjes in wilt doen zou ik ook voor een iets grotere opening zodat deze er makkelijk in passen.
Zelf zit ik lang in de auto en dan vind ik het fijn om dan uit een beker met een rietje te drinken, ipv uit een fles tijdens het rijden. Deze kan ik ook gewoon verder op mijn werk gebruiken en drink ik ook beter uit omdat je anders ook de drop van een fles moet draaien. Ja lui, maar zo werkt het wel bij mij.
Ik neem een beker met rietje vaak mee als ik naar vriendinnen/familie ga. Ik drink veel te weinig en hou niet van lauw water, dus dit zorgt er wel voor dat ik genoeg binnenkrijg.
Als ik onderweg ben dan vind ik een fles weer fijner want deze kan in mij tas zonder te lekken.
Koop ze iig niet van Starbucks, want water blijft daar echt minder lang koud in ten opzichte van andere. Bij TK Max heb je vaak ook veel verschillende voor een normalere prijs.
Ben je nog op zoek? Staat deze week in de Kruidvat folder.
Thanks! Ja dan kijk ik even bij de Kruidvat hier. Vorige week was ik in een Kruidvat in een andere stad en daar hadden ze ze nog nooit gehad of gezien helaas.
Ik zag ze vandaag bij de trekpleister! Weet niet of je die in de buurt hebt
Die kreeg je tenminste nog gratis bij meerdere bedrijven
Ik kwam ze van het weekend bij de liddl tegen. Bij de kassa.
Ja, bij die hippe milennialbedrijven waar allemaal Rutgers en Rodericks werken
Die Stanley Cups doen me denken aan die Tiktok trends dat die Amerikaanse vrouwen er lekker gezond veel water uit gaan drinken, mar dan flavored water maken met 10 pompen siroop en Strawberry Coconut Vanilla Red Velvet Caramel Cotton Candy Water of wat dan ook maken
Ik wil me misschien inschrijven voor een decentrale selectie (TP) en een van de onderdelen waarop getoetst wordt is onderzoek en statistiek. Is dit heel moeilijk voor te bereiden zonder voorkennis? Rekenen is niet mijn favoriete bezigheid. Dus ik probeer een inschatting te maken of ik me ga inschrijven en het ga voorbereiden (heb ± 2 maand voor de toetsdatum, daarvoor een hoor + werkcollege) of dat ik het niet ga doen.
Hoe dan?
Edit: Sorry ik ben echt verbaasd haha, maar dat die mensen al die flessen met siroop hebben en een “hydration station”. Echt over de top.
'MURICA
In algemene denk ik dat alles mogelijk is, (even heel overdreven gezegd)als je je inzet en heel graag wil, ook deels afhankelijk van je aanwezige kennis niveau tenzij je echt totaal geen aanleg hebt. Is de vraag of je het dan moet willen, want ook tijdens de studie komt het aardig aan bod. En mogelijk ook in je werkveld daarna. Heb veel vrienden die psychologie (denk dat je daarop doelt?) hebben gestudeerd.
Kun je een voorbeeld toets bekijken?
Ik was altijd mega slecht in rekenen en wiskunde (stond een 3 gemiddeld, moest het laten vallen), maar statistiek op de uni ging me echt prima af. Door veel oefenen haalde ik opeens achten. Als je iets echt wil dan lukt het vaak wel. En ik vond statistiek zelfs ietsje makkelijker dan wiskunde. Dus ik zou het zeker proberen!
Het gaat om toegepaste psychologie dus op HBO niveau.
Het is toevallig een beetje een vergelijkbare situatie als @Nysmn zegt, altijd onvoldoendes op wiskunde etc plus ik ben ook meer een talig persoon.
Dat van die oefentoetsen doen is wel een goed idee! Ik zag al iets op Stuvia/Studeersnel staan.