Durf te vragen #7

De mensen die dit jaar een walking pad hebben aangeschaft, zijn jullie tevreden?

Edit:
Sorrrrry @Lula

3 likes

Ja, maar ik vind het wel hard voor in een appartement. Je “bonkt” best wel zegmaar. Als je gewoon in een woonhuis woont lijkt het me prima, ik gebruik ‘m tijdens tv kijken en soms tijdens werk en hij past prima onder de bank als ik ‘m niet gebruik.

1 like

Jawel, ik ben er blij mee. Maar zoals @dblauw aangeeft maakt het wel redelijk wat geluid als je er op loopt. Om deze reden kan ik hem eigenlijk alleen maar overdag gebruiken want ik woon in een flat en wil na 18 geen lawaai veroorzaken. Is geen probleem als je thuis werkt, wel onhandig als je overdag veel van huis bent.

3 likes

Hebben jullie er wel zo’n mat onder of helpt dat niet?

1 like

Kruidvat heeft soms wel leuke maar ik denk dat het aanbod nu in de winter niet heel groot gaat zijn bij zulke winkels

3 likes

Ja idd voor zulke zonnebrillen is kruidvat mijn go to eigenlijk haha

1 like

Decathlon heeft denk ik wel standaard zonnebrillen, maar moet je wel in de buurt hebben dan

1 like

Flying Tiger heeft een schap, maar misschien ligt dat nu in de winter vol met handschoenen en mutsen.

2 likes

C&A, zomers sowieso. Je zou nu even kunnen kijken. Online hebben ze ze.

2 likes

Ja die mat zat er bij en heb ik er wel onder. Maar ik heb het niet zonder geprobeerd, dus wellicht is dat nog erger

3 likes

Bij Etos zag ik vorige week nog een rek staan.

4 likes

Yes! Nog steeds heel tevreden. Gebruik ‘m vaker (en al langer😂) dan dat ik van tevoren had verwacht.

Edit: en hij bonkt inderdaad wel, maar gebruik hem ook alleen overdag.

1 like

Ja echt super blij mee. Maakt het lopen een stuk leuker in de herfst en winter. Vind hem niet super veel herrie maken maar als ik beneden ben en vriend loopt er op boven hoor je dat wel aardig.

Ik durf langzaam de conclusie te trekken dat ik de bathbombs etc van Lush - zeker voor het geld dat je ervoor betaalt - altijd tegen vind vallen dus: Wat zijn jullie favo bruisballen of iets anders lekker geurends/bubbelends die niet van Lush zijn?

2 likes

De bathbombs bubbelen sowieso niet, geven wel een heel dun laagje schuim maar dat is zo weg. De bubble bars bubbelen wel als een malle, die gebruik ik regelmatig! Ook veel voordeliger want met 1 bibblebar kun je 4 tot 5 keer in bad.

3 likes

Snap ik! Bedoelde in het algemeen Lush, vind het gewoon allemaal tegenvallen en ben daarom op zoek naar een ander merk

2 likes

Ik doe vaak ook gewoon badschuim van Kneipp, maar je hebt ook gewoon van eigen merk Etos of kruidvat en dat schuimt ook goed.

4 likes

Ik vind de geuren van Lush lekker dus vooral om die reden koop ik het. Kneipp heeft kwalitatief goede spullen voor in bad maar wel traditionele geuren

4 likes

ik zweer bij het goedkoopste badschuim uit de duitse supermarkt :joy: ruikt heerlijk en schuimt als een gek. kost nog geen 2 euro voor een liter.

2 likes

Het huismerk badschuim van Kruidvat schuimt ook heel goed. Deze lijn:

2 likes