Durf te vragen #7

Ja dat is heel leuk! Het is een mooi natuurhistorisch museum met wat je verwacht daarvan, maar daarnaast hebben ze ook een paar grappige exposities zoals de Comedy Wildlife Photography Awards en Mispoezen en pechvogels met lelijk opgezette dieren.
Je kunt er ook een leuke quiz doen in een soort interactieve ruimte ingericht als café.

4 likes

En @viking

Klinkt goed, dank je!

Naturalis lijkt me ook heel leuk maar denk dat dit goed idee is.

Ah ja, die stond op een casettebandje dat bij mij thuis vroeger veel in de auto op weg naar vakantie geluisterd werd. Toen vond ik dat altijd één van de saaiste liedjes van het bandje, haha.

Jaa ik ook! Haha. Nu vind ik m wel echt mooi

3 likes

Ik zie de laatste tijd zo vaak mannen in korte broeken, weet iemand waarom? Aanstellerig special snowflake gedrag? Volgelingen van Wim Hof? Toevallig allemaal de was te lang niet gedaan? Ik begrijp niks van dat fenomeen.

Vandaag bijvoorbeeld een man op de fiets in een bermuda en teenslippers maar met winterjas. Zo vreemd.

3 likes

Ja ik zie ook nog best wat mensen in korte broek. Vorige week een meisje in hotpants en op slippers wtffff

2 likes

Ja kut nu haal je gelijk het commentaar dat ik tegen mijn vriend hierover uitte onderuit, dat het altijd mannen zijn die zo idioot doen.

2 likes

Mijn buurjongen zie ik elke dag van huis vertrekken in een trui, spijkerbroek en sandalen 🫠

2 likes

Okee, het wordt toch een koptelefoon. Wat zijn jullie tips en aanraders? Het liefst eentje waarbij ik de noise cancelling kan aan- en uitzetten.

Ik ben al jaren heel tevreden met de Sony WH 1000 XM3. NC kan je ook uitzetten. Hij zit ook heel lekker vind ik, ik kan hem uren op hebben. Ik weet niet of hij nog te koop is maar anders is er vast wel een nieuwer model dat minstens zo fijn is.

3 likes

Ik zou gaan voor de opvolger van die @Wally noemt, de MX4. Ik heb hem recent ook gekocht en ben helemaal in mijn nopjes. Mijj partner heeft al jaren de mx3 en die werkt ook nog gewoon goed (ondanks dat ze er niet heel voorzichtig mee omgaat😅).

3 likes

Ik heb al jaren de sony xm2 en die vind ik goed.
Mijn man heeft sinds kort de xm4 en ik hoor weinig verschil eerlijk gezegd. De xm4 kost nu 200 overal. Ik denk dat ze allemaal gewoon goed zijn, er zit bij elk model gewoon iets nieuws op qua gadget, bij de xm4 zit een sensor waardoor hij stopt met spelen als je hem afzet bijvoorbeeld.

1 like

Hier ook een sony xm3, ooit 270 euro voor betaald maar gebruik ‘m al 4 jaar! Enige wat je er niet goed mee kan is handsfree bellen als je onderweg bent, dan pakt ie echt teveel wind.

En de andere optie die evengoed schijnt te zijn is de bose quietcomfort. Ik vond die zelf wat minder lekker zitten op m’n hoofd, dus kan je aanraden om even in een winkel te gaan passen :slight_smile:

1 like

Mijn buurjongen ook! Echt raar

3 likes

Ik zit er een van Mango (150) en Massimo Dutti (250) te eyeballen maar sinds ik weet dat Massimo Dutti van Zara is vind ik 250 eigenlijk te duur maar ik weet niet of dat terecht is.

Ik heb een ‘goedkope’ wollen mantel trouwens van S.Oliver (rond 100 was die) en nu na 5 jaar begint deze te pillen dus qua budget moet je echt wel iets moois kunnen vinden.

Misschien even modetopic checken ook!

4 likes

Ik heb er 1 van Filippa k, nu 5 jaar geleden gekocht maar nog heel mooi. Ze zijn wel boven je budget, maar ik gok dat je ze ook goed via vinted zou kunnen vinden.

2 likes

@Vlek ik heb de bose koptelefoon en ben ik heel tevreden mee. Zat bij mij ook beter, ik heb een smal hoofd en die van sony was wat lomper. Dus zeker even het verschil gaan voelen.

1 like

Ted Baker heeft mooie wollen jassen, te koop bij Bijenkorf.

6 likes

Ah dit model is echt heel mooi! Weet je misschien of de jas groot of klein valt? Ik heb best brede schouders, en zit daardoor vaak net tussen twee maten in :sweat_smile:

@Zoeva thanks voor de tip! Ik vind ze erg mooi idd alleen jammer dat ze bijna bij alle jassen van die gouden/zilveren details hebben bij de kraag en de ceintuur

2 likes

Bij deze jassen wil ik wel een kanttekening plaatsen. Ze zijn vooral voor de mooi en voor de niet te koude windvrije dagen of dagen dat je auto in auto uit stapt.

Ze hebben namelijk maar 1 a 2 knopen en een ceintuur, dus bij een echt gure dag waait de wind er zo doorheen aan de onderkant.

Ben alsnog blij met de mijne (heb 2 middellange en een langer model (ongeveer tot enkels), de langere waait door de zwaarte minder snel open, dus ook een overweging.

Maar zoek je dus een mooie wollen mantel die ook voor de echt gure dagen is als je meer buiten bent zou ik er zeker op letten dat hij van boven tot onder meer knopen heeft.

9 likes