Durf te vragen #7

Ik heb wel filmpjes gemaakt met Windows Movie Maker, bestaat dat nog? Werkte toen prima en was volgens mij niet heel lastig in gebruik.

1 like

Ikv ind YouCut altijd heel fijn! Veel opties en en gratis app, wel een hoop reclame

1 like

Heeft iemand deze (dus specifiek deze van Wibra)?

Op de foto staan langwerpige blikjes, passen hier ook de andere kleinere, maar bredere blikjes in?

3 likes

Ik heb hem en vind hem vreselijk. Blikjes passen maar het ding is zo instabiel dat alles steeds instort.

2 likes

Bedankt voor je reactie, dan begin ik we niet aan hahahaha. Ik vind de lazy susans wel erg fijn!

2 likes

Als je een vriend verwijdert in de slimste mens app, kan die gene dat dan zien?

Ik snap hier dus niks van hè, iemand het antwoord?

8 likes

Misschien het feit dat er maar 4 borden op tafel staan?

10 likes

Voor een happy family kijken ze ook nogal treurig

3 likes

Deze ruikt een beetje kruidig en schuimt enorm! Echt mijn favoriet

5 likes

Ik heb het opgezocht, maar het antwoord is nogal flauw/slecht zichtbaar.

De bril van die man is aan 1 kant rond en andere kant rechthoekig.

5 likes

Haha pffff wat flauw

3 likes

Oh maar dat is toch juist hip tegenwoordig

Ja ik ken ook iemand die dat heeft.
Ik vind dat van de borden (de persoon aan het hoofd van de tafel heeft er ook geen) een beter antwoord :sweat_smile:

2 likes

Nou inderdaad, die kalkoen is groot genoeg voor zes

1 like

@radio @peachpuff @arcobaleno Ik heb inshot geprobeerd, werkt fijn! Alleen heb je dan wel zo’n watermerk in je film bij de gratis versie. Dat is jammer. Windows movie maker bestaat helaas niet meer. Ik ga Youcut nu proberen. Thanks!

3 likes

Ik heb een vraag waar ik zelf niet uitkom. Mijn partner en ik hebben een geregistreerd partnerschap. Op 1 juni gaan we ‘trouwen’. Dat is ceremonieel met een zelfgekozen BABS.
Administratief gezien moeten we het partnerschap omzetten naar een huwelijk aan de balie van een willekeurige gemeente. We willen de ingangsdatum dan zetten op 1 juni. Echter zegt onze eigen gemeente dat we op de dag zelf naar de balie moeten komen om dat te doen. Die tijd en ruimte hebben we echter niet, want we trouwen in een andere gemeente.

Geldt dit voor elke gemeente? Of weten jullie toevallig een gemeente waar je op een andere dag mag langskomen en de datum dan op een zelfgekozen moment mag laten ingaan?

1 like

Volgens mij kan dit nergens. Omzetten gaat dmv een akte die ter plekke wordt opgemaakt, vanaf dat moment is het omgezet en daar kan volgens mij geen toekomstige datum in worden opgenomen. Zou dit voor de zekerheid even navragen hoor! En anders een optie om vooraf in de gemeente van je ceremoniële huwelijk dit te regelen of een dag eerder?

1 like

Ja want dit staat in de wet. In boek 1 van het Burgerlijk Wetboek. Artikelnr voeg ik zo toe

Edit: 80g

4 likes

Ik ben op zoek naar de naam van een stripboek. Het is een jongetje met bruin haar en volgens mij een rode trui.
Benjamin uit Winter Vol Liefde lijkt namelijk heel erg op iemand en volgens mij is het dit stripfiguur, dus ik kan het niet uitstaan dat ik er niet op kom.