Bij ons is het idd een van de twee bovenstaande opties.
Hier idd ook āfoutje, kan gebeurenā. Zie dat best vaak gebeuren, vooral bij ouderen, en die hoeven nooit naar een andere kassa. Bij mijn ah scannen ze dan gewoon al je boodschappen.
Wat zijn goede koffers maar niet allemachtig duur? Ik ga binnenkort voor een lange tijd weg met mān gezin en voor een lange vlucht hebben we goede koffers nodig maar ik zie door de bomen het bos niet meerā¦
Hebben jullie tips en ervaringen?
Ben zelf erg te spreken over American Tourister, gebruik ze (kleine en grote) inmiddels 6 jaar vrij regelmatig.
Ik heb geen namen voor je, maar grote harde koffers waarvan de twee helften met een rits (en evt meer stof) van elkaar worden gescheiden kan je beter mijden. Die willen nog weleens losschieten. Dat tipt een kennis altijd die bij de bagageafhandeling op Schiphol werkt.
Ik heb deze en ben er erg tevreden over
Niet als je ze vastklikt in het slot, de meeste koffers zijn tegenwoordig toch wel uitgerust met zoān slot.
Het is bij AH volgens mij wel zo dat als je een handscanner hebt gebruikt en je haalt een steekproef niet, je dan een periode daarna vaker een steekproef krijgt met die bonuskaart. Dacht dat ik dat hier eens gelezen had.
Die koffers hebben toch geen rits? Ik heb het over koffers met een stukkie stof.
Je zegt zelf met rits in je post
Ik snap niet wat je daarmee wil zeggen. Het gedeelte met rits/stof is kwetsbaar.
Ik snap het ook niet. Elke koffer heeft toch een sluiting? Het alternatief voor zoān harde koffer is eentje helemaal uit stof, dat is dan toch alleen maar nog kwetsbaarder?
Ik gebruik al een tijdje de koffers van de Action en die zijn echt verbazingwekkend goed voor de prijs. Ook al mee gevlogen.
Maar niet elke koffer sluit met een rits toch, bijv rimowa klik je gewoon dicht
Oh zo! Ja, dat heb je natuurlijk ook. Maar Rimowa lijkt me niet echt in het budget passen als ik zo snel op hun site kijk, bijna ā¬1200 voor een handbagagekoffer, dat is duurder dan mijn gemiddelde vakantie
Ik heb van Samsonite koffers zonder rits die dichtklikken, dus ze zijn er in elke prijscategorie.
Haha ja was maar een voorbeeld!
Ik heb ook gewoon een samsonite die op dezelfde manier sluit zoals @Bunnyslippers zegt
Precies. De kliksystemen zijn een stuk betrouwbaarder voor harde koffers in het ruim (heeft KLM-personeel bijv. ook). En ze zijn niet altijd duur.
Weet iemand rondom Ermelo of Kootwijk een leuke wandel spot met dichtbij een lekkere leuke plek om te lunchen?
Ja wtf wie geeft nou zoveel geld uit aan een KOFFER. Die op een gore bagageband wordt gepleurd, 100 keer heen en weer stuitert en als je pech hebt ontploft je shampoofles er ook gewoon in dus waarin zijn die koffers zoooooo veel beter dan een Samsonite ofzo.