Ja maar waarom dan eerste klas?
Weet je hoe druk het kan zijn. Lijkt me echt vervelend om dan ook nog te moeten staan. Maar goed het was gewoon wat ik zelf zou vragen. Als jij dat niet nodig vindt ook prima.
Ik zeg nu niet ja, het moet perse eerste klas zijn maar ik ben echt niet verbaasd als ik de vraag krijg.
Het gekste voor een spreker was dat haar dagfee 20.000 was en ook al sprak ze een uur dat moesten we toch het volledige bedrag betalen plus eerste klas tickets londen-bxl, fee voor overnachting(ook al nam ze de trein terug) in een 5*-hotel en chauffeurdienst van bxl naar Nijvel. En ze wilde op voorhand weten wie de chef was want ze kon niet zomaar alles eten. Onze klant heeft haar dienst en extra’s zonder blozen betaald.
Een ticketje met de trein vergoeden, is echt het minste
Oké, snap het. Dan zou ik in je voorwaarden zetten dat je opdrachtgever ticket aankoopt en het je digitaal stuurt 24u voor D Day bvb. Kunnen zij het declareren en hoef je je over vervoer niet zo veel zorgen te maken.
Wel heel leuk zeg, een opdracht voor het textielmuseum!
Als je gaat zou ik idd volledig met de trein gaan via Breda.
Je kunt voor gas of elektra een vergelijkingssite gebruiken om je wat inzicht te bieden. Internet heb ik via dezelfde provider als mijn telefoonabonnement ivm korting (ik zit bij Odido).
En dan bij de uitkomst van de energie vergelijkingssite kiezen voor de goedkoopste die hier een 9 of hoger scoort :
Maar als mensen bereid zijn om met flixbussen etc te reizen dan wordt het ook nooit vanzelfsprekend.
Gewoon een treinkaartje van a naar b is toch in geen enkele sector gek… niet te bescheiden hoor
Dat is voor een museum echt peanuts.
Ik zou gewoon vergelijken via independer en daaruit kiezen
@Hiphopopotamus Hmm ja hetzelfde als bij mij dus behalve dan de pijnstilling, ik denk dat je gelijk hebt, ik ging er meer vanuit dat het wat “universeler” was qua pijnstilling, maar nu je dit zegt, weet ik dat niet zeker en ga ik dit even navragen omdat het voor iets anders, maar zover ik dacht, soortgelijks, werd voorgeschreven ![]()
@Merel
Dit klinkt ook wel heel logisch ja, maar daarom vroeg ik het hier even omdat niemand in mijn omgeving het zo ervaart als ik ze hebben allemaal juist wel pijnstilling en bijwerkingen.
Thanks voor jullie reactie. Ik heb het na mijn post niet meer genomen aangezien ik er m.i. niets aan heb, als ik paracetamol en ibuprofen neem merk ik daar meer van dus dat doe ik nu indien nodig en zal ook terug naar de huisarts want dit is ook geen doen.
Inderdaad @morale. Budgetten voor tentoonstellingen van dit soort musea lopen al snel in de €30.000-40.000. Een treinkaartje kan daar prima vanaf.
Dat vind ik echt schamel en geloof ik eigenlijk ook niet, maar wel goed dat je het gevraagd hebt!
Ik zit hier dus toch wel over na te denken nu. Maar ik woon op een studentenkamer en weet dus niet zo goed wat handig is. Zit wel te denken om een noodradio en een waterfilter te kopen, dat kost ook niet zoveel ruimte.
Is dat Annemiek verhaal nog ergens te lezen? Dat iemands naam heel vaak verkeerd werd geschreven en daarna op t forum iemand dat ook eeed.
Annemiek? Ik moet dan denken aan Ze heet dus niet Naomi!!!
Ja ik ook
Of aan Annemiekel of Inge Marieke
Haha ja dit verhaal bedoel ik dus!!
Hahaha
“Ze heet geen Naomi!!!
”
Is nog uit EGF-tijden. Benieuwd of ze hier nog zit!
Ik zie bij de facebook reels (zo heet dat daar denk ik) en bij youtube shorts echt hele misselijkmakende video’s voorbij komen dat ik me daar echt zorgen om begin te maken. Het lijkt wel alsof de richtlijnen van social media steeds minder streng worden? Het gaat ook echt om kinderen en dieren en ik ben echt in shock van wat ik heb gezien joh. Iemand een idee wat ik nog meer kan doen buiten het melden om? Het zijn ook geen accounts dat ik volg dus ik vind het ook echt heel raar dat ik zoiets zie.
Edit : Ik klik ze trouwens niet aan, maar als ik een vermoeden heb en het wil melden begint die shit automatisch te spelen. Echt walgelijk
Mijn buurvrouw heeft te horen gekregen dat ze nog ongeveer 3 maanden te leven heeft. Ik heb geen heeele goede band met haar, maar maakte wel regelmatig een praatje. Ik heb een tijdje geleden al een kaartje door de brievenbus gedaan, maar ik wil eigenlijk meer doen, maar weet niet zo goed wat. Iemand een idee? Of moet ik niet te moeilijk denken en zijn bloemen ook goed?