Durf te vragen #7

Dat zou je hopen, maar heb hier ook wel eens gelezen dat mensen zuurkoolschotel met banaan eten dus ik kijk nergens meer van op.

Aka mijn jeugd. Ik haat zuurkool met een bijzondere passie, dat kun je nu natuurlijk wel begrijpen. Niemand die mijn haat snapt tot ik die banaan in het verhaal breng hahahah maar macaroni met banaan, dat is nog veel erger

4 likes

Ernstig, snap dat je geen zuurkool meer eet. Wij aten vroeger macaroni met ananas en ketchup. Ook echt een culinair hoogstandje…

3 likes

Oef klinkt ook zalig. Gelukkig was dat het enige traumagerecht hoor en inmiddels eet zelfs m’n vader af en toe vegan dus kuddo’s naar m’n moeder

3 likes

Uit een tekst van het RIVM (weliswaar van 2020, maar verwacht niet veel verschil nu). Meeste Nederlanders eten bijna elke dag vlees.

1 like

Heeft iemand verstand van log likelihood ratio tests in R en de interpretatie daarvan?

Ja!

1 like

Ik ga je even berichten als dat oke is!

2 likes

Doet me denken aan wat ik vorige week
op 24kitchen zag. Toen ging een ander andijviestamppot met braadworst maken. Ik dacht nou is ie klaar maar nee…hij haalde toen loempiavellen tevoorschijn, schepte de stamppot en worst erop, rolde het op en strooide er amandelschaafsel overheen.

6 likes

Wat gaf je het idee dat ik met deze info wakker wilde worden?

4 likes

Is die rudolph zo erg
Ik heb net een kookboek binnen van hem. Moet er nog in kijken

1 like

Of jij dat erg vindt, hangt af van de mate waarin je zelf erg bent. Dus dat weet ik niet zo goed. Ben je een god in de keuken of flikker je maar wat door elkaar? Met amandelschaafschel erop?

2 likes

Het is een kook en bakboek voor de feestdagen
Net ingekeken, het ziet er nog normaal uit
Edit: kersen-cola kip
Hartig brunchtaartje
En gefrituurde gevulde eieren
Champagnesoep (dit is gewoon hartig en geen dessert)

Toch een geruststellend idee dat alles altijd erger kan.

3 likes

Die plaids (of plaid en zit het aan elkaar vast en is het er 1?) lijkt me zo fijn en zacht en zwaar. Heeft iemand deze weleens online gezien?

https://vm.tiktok.com/ZIJnyjALv/

In haar amazon winkeltje (link in dr tiktok bio)

Super Comfort Oversized Warm Thick Bubble Double Sided Plush Rabbit Faux Fur Throw Blanket, Fluffy Blanket,Soft Cozy Blanket for Couch Chair Bed Sofa Living Room,White50’’ x 60’’ Amazon.com

1 like

Heeft iemand een goede pomodoro app voor op een MacBook? Liefst een die constant in beeld blijft staan ongeacht welke tabs je opent, anders vergeet ik weer dat ik er een heb opgezet :upside_down_face:

2 likes

Oh wat goed haha. Dank je!

1 like

Toen ik nog bij de supermarkt werkte en bij controle erachter kwam dat iemand iets niet gescand had moest diegene naar de gewone kassa en dan alles op de band en dan zo afrekenen. Maar weet niet of dat tegenwoordig nog zo gaat haha is wel lang geleden dat ik daar werkte

2 likes

Ik was ooit een tube tandpasta vergeten te scannen, was toen gewoon idd foutje kan gebeuren en alsnog gescand en betaald. Was niks aan de hand verder.

3 likes