Nee ik snap wat je bedoelt hoor maar dan had ik het echt wel gemerkt of gezien, het waren niet een paar briefjes zeg maar
@Lula ik zou zo normaal ook denken en denken ja wat een lulverhaal! Alleen heb het zelf ook al een keer meegemaakt dat ze hier 's nachts naar binnen wilde komen, ook weer via het platte dak. Maar gelukkig voor ons ben ik een heel slechte slaper en kwam ik net op het juiste moment naar beneden. Alleen zeg net ook tegen mijn vriend: hoe is diegene dan in de tuin gekomen want de achterdeur zat op slot. Het is echt gewoon zo raar en ook geen reden toe dat hij het heeft.
Het is ook niet zo dat we het financieel slecht hebben dat ik denk: mijn vriend heeft het geld stiekem gepakt of heeft een verslaving waar ik niks vanaf weet. Wij krijgen best vaak iets van mijn schoonouders maar die zijn ouderwets en geven dat contant, als hij het was had die al het andere ook wel laten verdwijnen. En zou sowieso nooit geld van de kinderen pakken. We hebben het financieel zelf ook gewoon goed dus geen reden om dat geld ergens voor te pakken. Als we iets willen of kopen zeggen we het gewoon.
Al met al wel gewoon een kut situatie omdat je gewoonniet weet wat er is gebeurd, wie het heeft en waar het is. En waarom niet iets anders meenemen dan wat je kan verkopen? Het is gewoon zo gericht. Moest ook echt ff huilen. Dat geld voor een bankstel is kut maar dat van de kinderen vind ik kutter + dat je gedachten toch mensen gaat verdenken of scenario’s gaat bedenken wat je eigenlijk niet wil
Edit: wel fijn dat ik hier nu even mijn hart kan luchten! En mochten er nog tips zijn betreft mijn eerste vraag: hoe ben je er achter gekomen dat er iemand in je huis is geweest dan hoor ik het graag