Moeten ze chunky zijn? Ik heb die loafers van Dr Martens (ben even de naam kwijt) in dat zachte leer en kon ze direct aan zonder pijn. Ik had het harde leer gepast maar die deden in de winkel al pijn. Kijk ook eens of je een schoenenmaker in de buurt hebt. Die kan vaak hard leer wat soepeler maken.
wat wil je weten? bij mij is het een uittrekbare slang
Oh uittrekbaar is ideaal, welk badje heb je? Ik moet ongeveer anderhalve meter overbruggen naar een afvoer. Of ik moet er niet teveel in doen en her badje verslepen om te legen. (Ik wilde het bestellen om savonds mn kind te kunnen wassen tijdens de verbouwing van de badkamer, dus dan hoeft ie niet helemaal vol te zijn)
Kan je hier zien op die foto. Dat dikkere is helemaal uit te rekken als een accordeon
Misschien dat 1.5m wel net wat ver is.
Weet niet hoe groot je kind is maar kan een babybadje op het aanrecht niet?
Bedankt voor de link. Ze is 6 en groot dus dat gaat niet meer lukken haha, maar bedankt voor het meedenken!
@wiewatwaar Nee ik ben zelf geen docent, zij is een bbl leerling en ik ben verpleegkundige. Zij maakt examens die ik beoordeel, dat zijn meestal gedragsbeoordelingen maar ook af en toe verslagen. Ze gaf wel aan dat school die verslagen niet zou afkeuren op taal.
Ben vandaag met haar samen gaan zitten en vroeg of ze het fijn vond als we het samen zouden verbeteren. Sommige dingen zag ze inderdaad zelf nu ze het nog eens bekeek. Denk niet dat ze het als vervelend heeft ervaren iig.
Als je vet op je venusheuvel hebt en veel afvalt, gaat dat dan ook weg? En gaat je huid dan losser zitten daar?
Ja, ben ooit 20kg afgevallen en toen was het vet dat daar zat ook een stuk minder. Dat was niet zoveel kilo om echt een lossere huid te krijgen dus daar heb ik geen ervaring mee, maar ik denk dat het net als je buikvel en armen daar ook kan ontstaan als je echt veel afvalt.
Ik ben erg veel afgevallen, en idd veel minder vet op mn venusheuvel geen loshangend vel daar maar volgens mij komt dat wel voor. Zit in Facebookgroepen waar ik wel eens wat lees over een correctie daarvoor nav afvallen!
Mmm bij mij niet, maar ik heb altijd al een pudgy venusheuvel gehad, ook toen ik dun was voor ik dik werd! Ik ben 1/3 van mijn gewicht afgevallen in ongeveer een jaar en bijvoorbeeld wel mijn buik helemaal kwijtgeraakt (overigens ook nauwelijks loshangend vel, het is niet vanzelfsprekend dat je daar last van krijgt).
Windows movie maker
Capcut?
Telefoon of pc/laptop?
Ah shit ik lees dit net pas, heb die van de Monki besteld want durfde die dr martens echt niet
Het is voor onder deze jurk, ik zal zien hoe die van de Monki staan maar ben nu wel alsnog geteased haha
Iemand een tip voor oordopjes die niet uitvallen als je beweegt in je slaap? ik heb al verschillende merken geprobeerd en helaas zonder succes
bij mij gebeurt dat ook vaak en mijn gehoorgang is volgens mij klein
deze vallen het minst vaak uit:
Lenzen schijnen online goedkoper te zijn dan bij de opticien, maar kun je online ook goedkoper lenzenvloeistof kopen?
Ik koop meestal bij de drogist eigen merk, maar daar was de laatste tijd vaak geen voorraad. Kan natuurlijk online bestellen bij de drogist, maar was benieuwd of er nog andere opties zijn die ik over het hoofd zie. Bij de online lenzensites zag ik zelf niet echt veel lagere prijzen dan in de winkel.
Dit is niet een hele serieuze vraag maar ik zit er wel mee. Ik zie echt heel vaak mensen op het station recht voor de bankjes staan. En dit vind ik zo raar. Van alle plekken waar je kan staan, waarom recht voor een bankje? Want nu kan niemand daar nog zitten. Iemand enig idee?
Thanks, deze heb ik nog niet geprobeerd, ga ik dat is doen!