Heeft iemand onderstaande eerder gehad? En zo ja, kwam het nog goed?
Ik heb een vliegticket geboekt bij een maatschappij uit het Midden-Oosten. Staat verder prima bekend en geen gekke dingen ofzo. Nu heb ik mijn ticket met iDeal betaald, maar daarna nooit een bevestiging ontvangen. Ik heb al 2x contact met de klantenservice gehad en die beweren dat het komt omdat banktransfer (iDeal dus) tot 5 werkdagen kan duren.
Het is inmiddels 5 dagen verder en ze zeggen nog steeds hetzelfde en dat ik nog even moet afwachten. De iDeal-betalingen gaan echter gewoon naar een Nederlandse rekening. En het lijkt mij heel sterk dat van ING naar Rabo 5 werkdagen duurt of dat dat bij zoān enorm bedrijf helemaal handmatig gecontroleerd moet worden. Daarnaast heb ik wel eens eerder bij een maatschappij in het Midden-Oosten een vliegticket geboekt, met iDeal betaald en daar had ik gewoon direct een bevestiging.
Ik begin inmiddels wel een beetje te stressen want het gaat om een bedrag van ruim 700 euro. En dat lijkt nu gewoon ergens rond te zweven en ik kan nergens een bevestiging vinden van dat ik dus een ticket heb.