Ugh ja en ook altijd als ik net een broodje oid aan het eten was
Weet iemand welk liedje dit is? Ik versta het niet zo goed waardoor ik er niet uit kom met google, zoveel zinnen al geprobeerd. En Shazam herkent hem ook niet.
Edit:doet de link het nou?
Anders: https://instagram.com/stories/lucydavis_fit/3132875781127260998?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MTc4 MmM1YmI2Ng==
Love Story van Taylor Swift
Dit is gewoon Lovestory van Taylor Swift maar dan een versnelde versie.
Dankjullie!
Ik verstond echt random dingen als I am sorry of stronger.
Ok ga eens kijken of ik deze kan vinden!
Ja, hij doet (of deed, geen idee wat hij tegenwoordig uitspookt) heel veel stemmenwerk! En dus ook deze
Ik heb bij 1 kant hier ook last van, zelfs door leer of ander stug materiaal heen. Nu plak ik preventief ducktape aan de binnenkant. Sinds ik dat doe heb ik geen gaatjes meer in mijn schoenen.
Ik wil een rit boeken bij Mywheels maar mijn account is gedeactiveerd? Nu wordt er aangegeven als reden rijbewijs ongeldig of betaalachterstand. Ik heb nog nooit een rit gemaakt , dus dat is knap. Wie heeft deze melding ook wel eens gehad?
Heb zojuist klantenservice gemaild. Erger me echt als ādingenā het niet doen zoals het hoort
Oh ik heb die melding ook! Maar ik heb ondertussen een nieuw rijbewijs dus denk dat het daar aan ligt
En je nieuwe rijbewijs moet je nog activeren? Ik heb mijn rijbewijs echt net 2 maanden en dat geactiveerd in de appš
Ik had vandaag precies hetzelfde. Kwam ook uit bij Aha Slides maar daarmee kon ik alsnog niet 20 deelnemers laten meedoen. Uiteindelijk via Socrative gedaan en dat ging wel goed
Volgens mij is t gratis als je een āstudentenā quiz maakt.
Er zoemt hier elke avond een heel groot insect rond. Het lijkt een beetje op een bij, maar dan bruiner, en is denk ik ongeveer twee vingerkootjes groot/lang. Het zoemt heel luid en zwaar. Het is geen kever en lijkt (denk ik) niet op de plaatjes die ik kan vinden van de aziatische hoornaar. Iemand een idee wat dit kan zijn? @Loxodonta , jij weet veel van dieren toch?
Nee, helaas! Ik heb hem net vanachter glas goed kunnen bekijken, maar was te laat voor een foto. Het is echt een soort bruine bij, wat betreft lichaam en vleugels. Ik zie hier ook wel eens meikevers vliegen.
Ik zit nog even na te denken en zie hem alleen in de avond, rond deze tijd. Morgen even beter opletten en telefoon bij de hand.
Draw?
Oja
Oke, hoorde hem net weer dus telefoon in de aanslag. Ik zag hem niet meer dichtbij, maar wel verderop in de tuin. Het beest kan ook supersnel vliegen, blijkt. Vind het nu wel minder leuk worden zo
Is het niet een normale europese hoornaar?
Ik zie helemaal geen geel en het achterste stuk is een beetje bruin en fluffy/velvet-achtig. Als ik de europese hoornaar zoek op Google lijkt die anders.