Ik heb er zeker 1 tot 1,5 maat kleiner in dan in andere schoenen, maar heb wel vrij oude.
Vind ook groot. Draag 38 en normaliter meestal 39 (behalve in all stars, daar ook 38)
Dit had ik inderdaad ook, ik had ook overal gelezen dat je een maat kleiner moest kopen, maar dat deed echt zoân pijn. Nu heb ik gewoon mijn eigen maat en die zitten perfect (na het inlopen)
Uit onderwijskundige hoek hoor je dat het niet helpt om hier tegenin te gaan, omdat mensen dan nog meer ââbewijzenââ gaan zoeken dat ze gelijk zouden hebben.
Wat je kan doen is (blijven) aangeven dat je deze ideeĂ«n wel vrij heftig vindt, en dan inderdaad doorvragen op een manier dat iemand zich niet aangevallen voelt (âwat maakt dat je vindt datâŠâ is een helpende vorm van vragen). Vaak zijn dit mensen die zich niet gehoord voelen en dat maakt dat ze kunnen radicaliseren. Je kunt verder wel je eigen grenzen aangeven door te zeggen dat je het er bijvoorbeeld niet (nogmaals) over wil hebben, of dat wat diegene zegt, tegen de (grond)wet ingaat (vb gelijkheidsbeginsel).
Edit: Succes, het is heel moeilijk; vooral iemand op andere gedachten brengen is eigenlijk vrijwel onmogelijk dus als dat je doel is dan ben ik bang dat je het beter kunt latenâŠ
Vorige week had ik nog een gesprek over dat ik fan ben van Miele. Ik heb zelf een tweede of derdehandse, maar na twee jaar is hij toch echt overleden met brandgeur en een heleboel gebonk. Ik schrok toch wel van de nieuwprijzen. Bij deze de vraag: wat voor een hebben jullie en waar zijn jullie over te spreken?
Gaat dit over een wasmachine? Dan kun je het beste in het Huishoudtopic kijken, daar ging het even geleden nog over wasmachines. Ik ben een Haier en ben zeer tevreden!
Haier is inderdaad fantastisch, en zo stil ook! Ik smeer ze bij iedereen aan
Het verschilt toch qua zool? Ik dacht dat die harde kurkzool groter viel en die zachte juist kleiner.
Ik draag ze ruim een maat kleiner dan bijv. Adidas (B 36, A 37 1/3 ofzo), maar ik denk dat dat komt omdat ik brede voeten heb en de meeste schoenen iets groter koop om dat te compenseren. De Birkenstocks met een normaal voetbed (je hebt ze normaal en smal) zijn voor mij heel comfortabel.
Ik heb trouwens deze template gebruikt, echt perfect: https://www.birkenstock.com/on/demandware.static/-/Library-Sites-Birkenstock-NA/en_US/dwdaaacaf6/documents/Measurement_Template_US_A4.pdf
Hahahaha nou daar moet je dan ook maar even doorheen!!!
Ja dat heb ik dus ook! Vorig jaar zwarte leren gekocht en die zijn nu redelijk ingelopen maar dit jaar suĂšde en my god wat een HEL weer. Terwijl ik dacht: oh dit zal wel zachter zijn đ„č
Mooi zeg! Zijn ze heel licht roze? Ik wil ze ook
Ik heb zelf ook iets bredere voeten en koop vaak een maatje groter om te compenseren maar bij Birkenstocks is dat niet nodig.
Ja, het zijn de Arizona vegan in de kleur Light Rose. Ik was een beetje bang dat het birko-flor nubuck nepleer snel zou slijten, maar ik heb ze al twee jaar intensief in gebruik en ze zijn zoals je kunt zien zo goed als perfect!
Tip voor de volgende keer: ik doe voortaan de eerste 2-3 dagen dat ik mijn sandalen weer aan doe een laagje van die elastische gekleurde sporttape op de plekken waar het gaat schuren en dan kan ik ze daarna zonder tape aan. Kun je gewoon bij de Action en de Kruidvat kopen!
En mân Birkenstocks draag ik het hele jaar door vaak na het douchen, ook een tip, krijg je ook geen blaren, haha.
Ik doe ze even 5 minuten aan en dan voel ik al waar het gaat irriteren en daar tape ik dan. En als ik nog meer voel dan plak ik bij.
Edit: laatste keer hadden ze bij de Action bij mij alleen de zwarte, dus reken je nog maar niet rijk.
Misschien tape aan de binnenkant van je schoen, eventueel 2 lagen zodat je nagel niet door het mesh heen kan duwen?
Heb je niet toevallig een kalknagel en dat hij daardoor omhoog is gaan staan?
De wibra verkoopt dit ook voor niet veel geld.
Neeee nu moet ik denken aan die reclame met Schimpie de voetschimmel (alias Tygo Gernant) en dat hij zo die teenagel omhoog klapte
Niet op de spoiler klikken als je niet herinnert wilt worden aan een goor filmpje.
Ik heb één grote teen die een beetje omhoog staat omdat hij ooit gebroken is, en ik laat in nieuwe sneakers altijd een klein stukje leer plakken door de schoenmaker. Scheelt echt heel veel in hoe lang ze mee gaan! Heb je voor sokken alleen niks aan natuurlijk