Durf te vragen #7

1 like

Ja thanks, als je naar die pagina gaat staat er niks.

1 like

Dit? Online opzeggen | VriendenLoterij - VriendenLoterij

Edit: ik vond deze blog: De uitdaging: Vriendenloterij-loten online opzeggen

Ja dit had ik ook allemaal gezien maar je komt dan in een loop terecht. Dus misschien weet iemand hier die recent online heeft opgezegd waar ik precies op moet klikken

Ja, heb ik ook sinds gisteren!

5 likes

Het leukste is dat als opzeggen gelukt is je nog forever post ontvangt waarmee ze je weer lid proberen te laten worden

3 likes

Succes, ik heb 5x moeten bellen en krijg nu een jaar later NOG STEEDS post.

2 likes

Heb je ook een iPhone 11 toevallig? Het enige wat ik kan bedenken is dat de app gister geüpdatet is (zie ik in de Appstore), misschien dat er een bug in zit ofzo? Maar ik weet helaas nog niet hoe ik het kan verhelpen.

2 likes

Heb je geprobeerd de functie in filmrol opslaan uit en weer aan te zetten? Geen idee of het werkt hoor

2 likes

Hmmm nooit van gehoord, ik studeer en ken wel wat van het taaltje maar dit ken ik niet haha. Heb je toevallig op kunnen pikken waar ze vandaan kwamen? Kan ook nog dispuut/specifiek event oid zijn

1 like

Ik heb een iPhone 12!

3 likes

Nee geen idee waar ze vandaan kwamen. Een kraai is geen event, maar lijkt echt een type persoon ofzoiets. Want niet iedereen uit die groep bleek kraaienvanger. En het gesprek ging dus over daten en sommige mannen waren kraaien :o_o:

1 like

Ja, doet niks helaas!

4 likes

Ik heb een iPhone 13 en heb er sinds gisteren ook last van

2 likes

en @Banananana ik tag jou ook maar alvast voor dit probleem:

https://www.vriendenloterij.nl/klantenservice/uitschrijven

Hier uitschrijven voor post, sindsdien nooit meer iets ontvangen!

Heeft iemand een tip voor een goeie lendensteun kussen? Lijkt me zo fijn zitten voor mijn rugpijn, maar hoop niet dat het snel uitzakt?

Chatgpt zegt dit:

“Kraaien vangen” is een informele uitdrukking die vaak wordt gebruikt om te verwijzen naar mannen die proberen relaties aan te gaan met veel verschillende vrouwen. Het impliceert dat ze op zoek zijn naar romantische of seksuele interacties met verschillende partners, vergelijkbaar met het idee van het vangen van kraaien, waarbij elk gevangen exemplaar een trofee of prestatie vertegenwoordigt. Over het algemeen heeft het een negatieve connotatie en suggereert het een gebrek aan toewijding of respect voor serieuze relaties.

8 likes

Ja dit zal het zijn! Dankjewel :biggrin:
Zij gebruikten het dan andersom. Enkele van die vrouwen noemden zichzelf kraaienvangers

2 likes

Ik ben op zoek naar een noice cancelling koptelefoon voor in de sportschool vooral. Onder de €200, hebben jullie tips of juist afraders?

1 like

Ik ben erg tevreden over de noise canceling koptelefoon van bose
Heb hem wel al een paar jaar, dus het zal waarschijnlijk nog verbeterd zijn ook. Ik heb ook nog geen enkel stukje wat stukgaat oid zelf met het sporten niet

1 like