Durf te vragen #7

Toni Pons Nuria - Espadrilles voor dames - Cognac - Nelson.nl Zoiets? Ze hebben verschillende kleuren en verschillende hakhoogtes. Ik heb zelf ook brede voeten en bij mij zitten ze goed

2 likes

Ik was vergeten te vermelden dat ik ook een hoge wreef heb dus dit soort dingen passen vaak ook niet :sob:. Haha ik klink echt als een hobbit met dikke poten

2 likes

Thanks @anon50301661 en @viking

Vandaag ontbreekt ā€˜helaas’ nog ieder spoor…

O maar ik heb ook een hoge wreef! Het elastiek rekt echt goed mee. Ze zitten veel beter dan andere espadrilles. Ik heb de hogere variant met dichte teen

3 likes

Bedankt voor de tips! Ik ga eens rondkijken

1 like

Ik heb deze gepast, maar kreeg mijn voeten er met geen mogelijkheid in, was veel te smal voor mn brede voeten

Project Runway?

2 likes

Ik denk dat het inderdaad zoiets is als spoor! Dankjewel!!

1 like

Oh dat was zo leuk! Ik keek dat heel vaak. Was in een grote soort van New Look achtig winkel ofzo en er hingen dan al spullen klaar zeg maar. Kan er echt niet op komen hoe het heet of wie het presenteerde ofzo. Via Google kan ik het niet vinden. Soort van Shopping Queens inderdaad alleen gingen ze niet naar verschillende winkels. Ga even verder zoeken hahha

1 like

Ultimate Shopper

4 likes

Omg jaaa hahah het staat op Prime Video zie ikšŸ˜„

3 likes

O gek! Bij de plattere zat hij idd wat strakker maar de hoge versie zit echt lekker.
Dan is het toch niet voor iedereen… jammer! Hopelijk heb je iets anders kunnen vinden

1 like

Heeft iemand een suggestie voor een liedje zoals Taylor Swift never grow up. Het gaat dan om de tekst dat kinderen opgroeien.

1 like

Vraag chatgpt

3 likes

Oeh! Nice, ga ik vanavond gelijk doen. Chatgpt moet nog in mijn systeem komen.

3 likes

Toms?

Zoek je een ander soortgelijk nummer? Klein van Jim Bakkum heeft dezelfde strekking.

2 likes

Ik had net weer visite. Foto is niet gelukt, maar ik denk toch dat het een europese hoornaar was, iets bruin uitgevallen. En dan denk ik een koningin, want ze was zeker 3 cm groot.

@Teigetje

Thanks allemaal! Ik heb deze soort nog nooit eerder gezien, ben best onder de indruk… Je hebt in de hobbit toch ook zo’n scene met grote slome insecten? Daar moet ik wat aan denken als ik het gezoem weer hoor :sweat_smile:

7 likes

Wat zijn leuke spelletjes om met 2 personen te spelen? Ik wil naast het standaard kaartspel ook graag wat andere dingen meenemen naar de camping. Liefst beetje compact formaat :sweat_smile:

1 like

Carcasonne!

4 likes