Rumicup
Qwixx! Hebben wij echt veel gespeeld op vakantie
In het spelletjestopic is deze vraag best vaak gesteld met leuke tips, dus ik zou daar even kijken!
Keer op keer en regenwormen vind ik leuk!
Wie is het, maar dan met vragen als ‘zou die van jou een latte met havermelk bestellen?’. Mijn vriend en ik gaan altijd helemaal stuk.
Haha ja ik heb wel eens een Europese hoornaar binnen en moest eraan denken omdat je ook zei dat ie zo hard en zwaar zoemde. Echt niet normaal die dingen, nog nooit een insect zo hard horen zoemen.
Lost cities kaartspel. Ik geef deze ook aan iedereen cadeau
1000 bommen en granaten heb ik deze vakantie ontdekt. Leuk, niet te moeilijk spel die je ook eventueel met nog een stel kan doen.
Next thing you know van Jordan Davis
Ja eigenlijk kunnen we dit hele topic opdoeken nu dat er is. Ik wilde eerst zeggen het hele forum maar dat vond ik te heftig
Wij hebben een perenboom in de tuin en vorig jaar zat daar ook steeds een hoornaar op die peren op te eten. Je hoorde hem dan serieus kauwen als je in de buurt zat Overigens nooit overlast van gehad, behalve dat we elke keer weer schrokken van het gezoem @Pheline
In de wasmachine, 30 graden en dan aan de lucht laten drogen
Doe je ze er dan ‘los’ in of in zo’n wasnet of kussensloop ofzo?
Mijn zoons schoenen zien er namelijk ook ongeveer zo uit
Ik doe ze er los in, haal de veters eruit en doe die in een losse knoop, zodat ik ze niet kwijt ben. Doe het echt al jaren.
Ah deze veters zijn gewoon elastiek en dat zit vast, dus dat scheelt. Ik doe nooit schoenen in een wasmachine, vind dat altijd dood eng . Maar ga het toch maar proberen dankjewel!
Bestaat er een soort mentor zoals je hebt op scholen maar dan in het echte leven?
Een coach?
Keezen
Thanks! Loop tegen wat dingen aan waar ik graag van een neutraal persoon advies van zou krijgen. Hopelijk lukt het inderdaad om een goede te vinden.
Therapie no thanks 9 maanden op de lijst voor niks.