Zie je niks zitten als je de deur opendoet? Vaak kun je daar wat klemmen dan.
Je kan ook uit Garmin Connect op de computer de originele file downloaden en die op Strava uploaden, dan heb je gewoon alle gegevens op Strava en niet zo’n handmatige upload zonder kaartje enzo.
Heb je al eens naar buitenlandse tijdschriften gekeken? Monocle bv. vind ik erg leuk.
Is er 5G op de Waddenzee? Ik moet een week op een boot werken op de Waddenzee en moet wel weten of ik kan forummen natuurlijk.
Ik dacht op het zicht ook dat een dakkoffer niet kon maar volgens de garage wel. Er worden voor mijn auto ook gewoon dakdragers van eigen merk verkocht.
Je mag mij een bericht sturen. Mijn werkgever is eigenrisicodrager en ik pak deze werkzaamheden op. Wat @dblauw zegt klopt in ieder geval niet, zo werkt het niet.
hoe zien jullie de twaalfvingerige darm voor je?
graag paint-tekeningen
poëzie uit 2024
Ik heb zelf al gegoogled, maar zie zoveel bedrijven. Omdat jij met deze tip komt, krijg ik het idee dat jij er al eens een gehuurd hebt. Als deze aanname klopt, welk bedrijf was dat en was je tevreden?
Ik appte eerst deze vraag naar @Bunnyslippers en toen zei ze al dat dit de titel moest worden van m’n boek. Als ondertitel had ik dan bedacht: avonturen van een Barbie Bioloog. Maar betere suggesties zijn welkom.
En weet niemand het antwoord!!? Heb namelijk net een gesprek gaande op bumble.
En anders mss op een zeilforum kijken. Er is vast een Lodewijck Frederik Jan Willem III die dat voor je wil mansplainen op zijn bootschoenen.
Heel wisselend naar mijn ervaring. Naar ameland en texel altijd bereik, naar vlieland en terschelling amper tot geen bereik. Zit bij Vodafone.
Zo hoe zou het met Tim den Besten zijn eigenlijk
Ik heb op de Waddenzee geen bereik met Hollandsnieuwe/vodafone.
Ah held! Hier had ik nog helemaal niet aan gedacht. Het verlossende antwoord is ja, want ik moet werken op Griend en dat ligt dus precies in een stukje met dekking.
Bedankt voor alle lieve reacties en de kaartjes! Ze is er echt super blij mee en de hele sidetable staat al vol. Meer kaarten zijn uiteraard welkom, maar alsnog super dankbaar
Boeiend. Het zijn papadums. Lekker opeten en doorgaan met je leven.