Vooral geen polyester. Dat kan echt enorm stinken als je begint te zweten. Al is het voordeel wel dat polyester snel droog is maar ik zou het niet aanraden.
Nee, ik zou kijken naar natuurlijke materialen zoals linnen en katoen.
Viscose, katoen of linnen. Geen polyester inderdaad.
Linnen kreukt wel als een gek, dat is de reden dat ik het nooit draag. Zou zelf dan voor katoen of bamboe kiezen
@LaScript je zou ook kunnen kijken naar linnenmix, dat kreukt minder dan 100% linnen, maar is nog steeds een fijne stof.
Vorige keer vergeten maar nu herinner ik me dit ineens weer.
Ik ga morgen naar Duitsland dus ik zou het voor je mee kunnen nemen.
Ik dacht, ik geef nog even een update. Dankzij het fantastische internet op de Waddenzee hebben bumbleman en ik gisteren een geslaagde eerste date gehad!! Op land, want ik ben weer terug.
Is er iemand die twee franse zinnen (van een gelukwens) voor mij wil nakijken?
Stuur maar in een dm, ik kijk het graag na voor je.
Heel erg bedankt!
Wat zijn echt zure snoepjes? Voorverpakt/makkelijk verkrijgbaar pleaseee
Ik heb een paar dagen terug dit gekocht, maar vooralsnog heb ik 0 zure snoepjes op:

Ik heb ze nog niet gevonden maar haribo is nooit echt zuur. Look-o-look had ooit groene zure matten die echt zuur waren, maar viel me laatst ook tegen.
Jawbreaker heeft een zure kauwgombol die ongeveer drie seconden echt zuur is en daarna alleen nog een ondefinieerbare smaak heeft.
Ik eet zelf geen zuur snoep (
) maar ik zie de laatste tijd online steeds toxic waste voorbij komen, dat schijnt heel zuur te zijn, en het is in ieder geval online makkelijk te bestellen
Ik vind de zure bromfietsen (neppe cadillacs) van de Lidl lekker zuur.
Dit: https://lekkergoed.be/product/snoep-smoelentrekkers/
Al is het wel enkel het buitenste laagje. Maar toch een aanrader.
er werd hier lang geleden een webshop gedeeld met heel veel zuur snoep! @FrauHelga kom er maar in ![]()
Ja, Anneke’s Snoepwinkel, maar ik denk niet dat die naar mijn land verzenden (en sowieso gaat het me iets te ver om snoep uit het buitenland via internet te bestellen haha). ![]()
Ik wil jou wel een pakje opsturen als je me je adres geeft.