Voor gewoon ketens of echt merkkleding? Bij het eerste zou ik 1 tot misschien maximum 3 euro per stuk vragen.
Voor merkkleding voor kinderen zou ik ergens tussen de helft tot 1/3e van de nieuwprijs of zo vragen? Afhankelijk van de staat uiteraard. Omdat ik weet dat merkkleding voor kinderen wel goed verkoopt, als het niet op de rommelmarkt is dan wel online.
Ik zou gewoon alles voor een euro doen. Maak je het jezelf makkelijk omdat je niet alles apart hoeft te prijzen en te noteren, scheelt gedoe met wisselgeld en rekenen als je daar staat en waarschijnlijk trek je ook meer kopers. Ik neem tenminste aan dat je daar staat omdat je van die zooi af wil. Mocht je echt geld willen verdienen en daar met bijzondere items gaan staan, dan is het misschien beter om even een rondje te googelen voor prijzen. Maar ik zou zelf voor de makkelijke weg kiezen.
Boeken max 2€, maar dan moeten het wel nieuwe goede titels zijn anders 0,50€. Vrouwenkleding afhankelijk van wat het is, maar meer dan 10€ geef ik niet uit aan een kledingstuk op de rommelmarkt. Kinderkleding nog minder, max 5€. Tenzij het echt mooie merkspullen zijn, dan kan het iets meer zijn. Maar ik vind dat mensen hun oude spul over het algemeen echt veel te hoog inschatten.
Kinderdingen max 2 euro, en als alles heel goedkoop is koop ik sneller meer dan ik nodig heb.
Dameskleding tot 6 euro per kledingstuk, misschien voor een goede broek wel iets meer.
Weet iemand of dit zelf te fixen valt (en waar ik dan het beste op kan googlen) of dat een schoenmaker dit kan maken en hoe duur dat om en nabij is??
Dit is dus de bovenkant van mijn schoen bij mijn grote teen
Is het stof? Dat is in principe wel te naaien maar je blijft het wel zien ben ik bang
Ja het is stof, zo’n soort net spul haha
Ja dat kun je wel maken eventueel ook met een lapje eronder en dat het dan gestikt wordt
Ik ben op zoek naar een leuk (vega) restaurant in eindhoven centrum. Iemand tips?
Heb je de zoekfunctie al gebruikt?
Vegan Heroes, Krishna Vilas, Takumi (is niet per se vega, maar genoeg vega dingen als het goed is). Die laatste 2 zijn niet gezellig, maar wel lekker eten
Gaan jullie morgen een 1 april grap uithalen? Ik heb zin om morgen iets uit te halen maar vind op internet niet echt hele leuke ideeën.
Uiteraard. Daar zag ik geen recente tips tussen staan (of enkel vegan, dat vind ik prima maar de vriendin waar ik mee ga eet niet vegetarisch/vegan)
-weg
Haha niks? Accepteren en doorgaan met je leven
Bij de gemeente melden. Ik weet dat er welstandsregels zijn hoor maar ik snap dit nooit zo goed, jij hebt er toch geen last van?
-weg
-weg
-weg
Ik vind de Santé leuk en heb er laatst een abonnement op genomen. Eigenlijk spreekt elk artikel mij aan. Gaat over gezondheid in de breedste zin van het woord, dus yogahoudingen, tips voor minder schermtijd, wat gezonde recepten, hoe word je minder control freak, tips over hoe je meer groente eet, leuke wandelgebieden in NL etc.
Misschien iets voor je? Niet geitenwollensokken zoals de Flow en dus wel ook wat Psychologie-onderwerpen.