Nja zij heeft die keuze gemaakt om het niet te geven hé. Dus het is niet dat hij geen gegevens wilde uitwisselen en zij het nu via een andere weg probeert. Maar het is een speld in een hooiberg dus denk dat ze het er bij moet laten denk niet dat ze het die kroeg gaat vragen, al vind ik het lief dat je meedenkt @Luzarl
ik hou wel van zure ding normaal maar dit is idd echt heel zuur
Ik vind dat ook leuk!
Nouja ik lees niet in het verhaal dat hij t geprobeerd heeft dus kan maar zo dat hij het niet wilde. En dan vind ik het nogal creepy inderdaad om er zo achteraan te jagen.
Misschien kan ze even door de volgers van die kroeg scrollen of ze een bekend gezicht tegenkomt?
Misschien tussen de likes van de foto?
Mag er een glutenintolerant topic komen? Ik zag net dat er ook een lactose-intolerant topic is en ik denk dat de groep die glutenvrij eet best groot is, zou wel chill zijn om die info centraal te hebben in plaats van verspreid over darmziekten/recepten etc
Wat denken de coeliaken en de @moderators hiervan?
Ahh dat is echt heel erg lief, maar ik zou me echt een beetje schuldig voelen om zo’n big deal te maken voor wat snoep haha! Dankjewel
Ja die is er ook van stratum! Of iig vroeger toen deze oma daar nog iedere week was
Ja of reageren onder de foto?
Als hij nummers uit wilde wisselen maar zij niet wilde (en nu dus spijt heeft) vind ik het sowieso wel een ander verhaal dan wanneer het uberhaupt nooit over nummers uitwisselen is gegaan.
Ooh, dank je! Ik moet zeggen, ik vind de website van Danswinkel.nl er weinig professioneel uit zien, dus was heel benieuwd naar ervaringen! Dus dit is fijn om te horen
Ik ga nog eens kijken of Balletwinkel ook in Groningen zit, dank je wel! Dancepointe is helaas de winkel waar ik niet zo tevreden over ben
Iemand hier die ik wat vragen kan stellen over de schrijftoets bij de Rechtspraak? Weet niet zo goed wat ik moet verwachten
Het is niet toegestaan om hier te vragen naar betaalde (kranten)artikelen. Willen jullie daar rekening mee houden. Dank.
Ik heb goede ervaringen met Cache in Utrecht. Zij hebben voor foto een heel mooi pas partout gemaakt en ik ben zelf naar de HEMA gegaan voor een wissellijst. Het glas raakt de foto niet en dat ik naar HEMA ging voor de lijst was prima! Het werd gelijk gedaan (uurtje later ophalen).
Wel gemeen dat je hier een croissant bij zet
Nee nee nee, daarom hebben we dus een topic nodig, zodat iedereen weet dat er 🩵 geweldige croissants bestaan!
Bij Craft
ik durf dit eigenlijk niet te vragen want het voelt zo illegaal. maar oke.
Mijn man heeft een domme aanrijding gehad, alles ligt gezellig bij de verzekering.
Maar door die aanrijding raakt hij 5 schadevrijejaren kwijt → gevolg, hij gaat naar een -getal en we gaan vanaf mei rond de 200 betalen ipv 60 per maand.
Dus dacht ik: Dan sluit ik een verzekering ergens anders af op mijn naam en wachten we rustig op het schadebedrag. (die kunnen we dan eventueel betalen en pas ik daarna de namen weer aan aangezien ik 0 schadevrijejaren heb)
Iemand enig idee of we hier gedoe mee krijgen? Ik schrik nog steeds van die aanpassing en we hebben nog geen bericht over het bedrag etc gehad.
We gaan geen illegale tips geven.