Heb je kinderen die er op kunnen klimmen? Dat is de voornaamste reden dat dat in de handleiding staat, ik heb geen enkele kast ooit vastgezet tot ik een mobiel kind had.
Haha nee! Goed om te weten dat die waarschuwing voornamelijk daar voor is
Ohja fuck. Moet nog steeds die kasten vastzetten.
Ik ben de naam kwijt van iemand die online vintage sieraden verkoopt. Ze laat meestal haar hand zien met allerlei ringen. Ze verkoopt ze via haar website. @Radio ik kan me vaag herinneren dat jij ringen vab haar hebt.
Lindasopal?
Aah yes dankje! Ik kwam er maar niet op. Nu kan ik rustig slapen haha!
Is er iemand die weet wat het versturen van een pakket uit Amerika ongeveer kost aan verzenden? Ik lees overal wel over invoeren en wat dat kost maar verzenden kan ik nergens vinden. Het gaat om een licht pakket onder een kilo.
Ik verwacht rond de 30€
Edit: laat maar, was allemaal al gezegd
Mag je eigenlijk wel de verzekeringsmaatschappij de schade laten vergoeden en dan binnen x weken de verzekering opzeggen? Zit daar geen voorwaarde aan dat je nog zoveel maanden die verzekering afneemt (inclusief hogere premie dus).
Nou ja mij leek van niet maar omdat er gisteren gezegd werd ‘ik heb gebeld en dat kan’, zal het zo zijn
Het is 28,95 dus goeie verwachting!
Weet iemand hier of je een nespresso (essenza mini) ook zonder dat opvangbakje waar je normaal je kopje op zet kunt gebruiken?
We hebben hm net binnen en onze kopjes passen er niet onder. Ik drink altijd koffie verkeerd dus onze mokken zijn niet heel klein, maar ook weer niet bizar groot.
Ik wil het eigenlijk niet testen want dan kan het niet meer retour, misschien heeft een van jullie dit ‘probleem’ ook gehad?
Via een bedrijf of particulier? Ik woon in Amerika en ik verzend altijd via Pirate Ship! Het is lastig om precies te zeggen hoeveel het kost omdat het aan vanalles ligt: hoeveel het weegt, dimensies, postcode van de verzender. Je kan die site gebruiken om een quote te krijgen, maar hou er rekening mee dat het via die site goedkoper is dan wanneer je bv rechtstreeks naar UPS of USPS gaat.
Ja dat bakje zit toch ook los zodat je die weg kunt halen als je een groter kopje gebruikt?
Ik denk het wel maar ik wil het morgen eens nakijken. Twijfel nu wel of je dan ook het reservoir van de lege cups er mee uithaalt maar ik denk dat het apart los kan?
Ja dat kan hoor! Dat zit toch los?
Nee, je schuift dat op de opvangbak voor lege cups. Het zijn twee verschillende onderdelen.
Ah super, dank jullie wel! Ik had echt even een error toen ik een kopje eronder probeerde te zetten. Ik zie nu idd dat het opvangbakje losgeklikt kan worden, handig!