Ik heb de Memphis koekenpannen van Greenpan en trekken niet krom (bak er ook de lekkerste crêpes in)
Zo’n tafelkleedgewichtje lijkt me idd wel wat, dat wil ik ook wel proberen.
Die jarretel is me iets te aanwezig en ik draag ook niet zulke korte jurken, dus dan zit het op of onder mijn knie, haha.
Maar er zijn dus geen mensen bij wie het zomaar goed blijft zitten? Want dat lijk ik wel te zien op straat.
Gooi je er dan niet koud water in als het nog heet is? Want dat is de enige manier waarop mijn pannen kromtrekken, en ik gebruik al jaren inductie. Verder heb ik pannen van allerlei merken die het altijd prima doen.
Dank allen!
Nee dat doe ik niet. Gek, misschien net pech gehad met deze pan dan. Of heb ik een verkeerd concept van krom? Ik vind de pan krom omdat hij wiebelt op de inductie, maar misschien is dat dan normaal en niet per se direct een afschrijver? Ik las ergens dat je een pan niet direct op stand 9 op inductie moet zetten maar dat je geleidelijk moet opwarmen om kromming te voorkomen, dus ik dacht dat t daar mis ging.
Textielverf?
Ik denk dat lint bedt lastig te verven is. Misschien textielverf, maar pakt dat wel op synthetische stof?
Beter naar een fourniturenwinkel gaan en het lint in de goede kleur kopen.
Hmm ik zit nog even te denken maar het ligt bij mij ook heel erg aan de stofsoort. Stugge/zware stoffen blijven best goed op de plek maar van die zwierige losse dunne stofjes veel minder goed. Het zou best kunnen dat je die eerste type stof meer tegen komt. En het ligt aan de wind, welke hoek hoe hard waait die en hoe hard fiets je zelf.
Wat ik wel met zekerheid kan zeggen is dat met een rokzadel fietsen bij mij wel heel goed helpt en ik er veel minder last van heb. Dat is wel echt mijn nummer 1 tip.
Ik heb Habonne koekenpannen en die zijn echt hufterproof. De aardige dame van de pannenwinkel drukte mij destijds op het hart om die dingen rustig op te warmen, maar dat heb ik nog nooit gedaan. Ik giet geen koud water in een hete pan, maar verder ben ik er niet zuinig op. Na vijf jaar zien ze er nog als nieuw uit, geen kromming te bekennen.
Ja ik draag idd alleen dunne jurken, dat klinkt wel logisch. Al zie ik dus in de zomer ook veel vrouwen schijnbaar zonder problemen fietsen. Maar wie weet passen die bovenstaande trucjes wel toe.
Rokzadel wist ik niet dat die nog bestaan, die ga ik onthouden! Eerst ga in die munt en het gewichtje proberen.
Ik fiets met lange zwierige rokken idd met munttruc, werkt top! Je maakt daarmee van je rok een soort drollenvangerbroek. En gaat bij mij nooit kreuken, maar ik fiets ook nooit langer dan 30/40 miniten
Stoneline pannen zijn heel fijn! Sinds ik ze heb, bak ik met plezier pannenkoeken/crepes.
Ik ben op zoek naar een programma dat een pdf naar een Word bestand kan omzetten. Eenmalig een klein bedrag ervoor betalen is geen probleem als je dan een beter resultaat krijgt dan bij een gratis variant. Is namelijk een tekst met ook behoorlijk wat tabellen en afbeeldingen.
Dat kan via Adobe Acrobat
Je mag het ook wel naar mij sturen zodat ik het kan omzetten met Adobe als de inhoud niet te privé is. Love deze functie van Adobe.
Heel lief aanbod! Maar het bevat o.a. telefoonnummers van een hoop mensen dus (ondanks dat jij vast een heel betrouwbaar persoon bent ) lijkt me niet verstandig.
Volgens mij kun je een proefversie van Adobe nemen. Dan kun je het zelf doen.
Ik vond pdf24 heel handig. Dat is een klein programma’tje dat je op je pc installeert (gratis) en veel dingen met een pdf kan waaronder dit.
Is er iemand in de PR die de media-/pr-waarde van een persoon (influencer) voor mij kan opzoeken?
Nee, want zoiets bestaat niet
Er is geen eenduidig antwoord op althans. Niet een database oid