Nee nog niet!
Twijfelde weer over de kleur (donkergroen of donkerblauw) en ook of het niet teveel op een luier tas lijkt?!
Haha maar hij blijft wel leuk
Ik zag op kantoor iemand anders ook ermee lopen, dus laptop etc past wel
Nee nog niet!
Twijfelde weer over de kleur (donkergroen of donkerblauw) en ook of het niet teveel op een luier tas lijkt?!
Haha maar hij blijft wel leuk
Ik zag op kantoor iemand anders ook ermee lopen, dus laptop etc past wel
Als je op tonen naast genegeerd drukt ook niet?
Iemand tips voor het huren van een videozuil (voor een feest)?
Het luchtalarm ging net weer af en nu vraag ik me af wanneer het voor het laatst echt gebruikt is ipv alleen de test. Heeft iemand van jullie wel eens een luchtalarm gehoord die niet voor de test was maar voor een gevaarlijke situatie?
Niet hier gehoord, maar was dat redelijk recent niet een x in een deel van Nederland ivm overstromingen?
1 of 2 jaar geleden hier met een grote brand waarvoor de ramen en deuren dicht moesten. Toen kwam ook de politie met die boodschap door luidsprekers door de straten rijden.
Heeft iemand een tip hoe je kunt fietsen met een jurk/rok zonder dat de rok helemaal opwaait? Ik zie vaak vrouwen fietsen bij wie de rok gewoon omlaag blijft zitten, maar als ik zelf fiets vliegt iedere rok, korter of langer, meteen omhoog. Ik draag al een chub rub of panty, dus mijn onderbroek zie je niet, maar ik voel me er niet echt prettig bij. Wasknijpers heb ik geprobeerd maar dat werkt zeer onhandig.
Ik fiets wel elektrisch, zou het aan de snelheid liggen?
Dat ga ik proberen! Ben alleen bang dat dat flinke kreukels gaat geven. Doe jij dit?
Ja ik heb dit eens gedaan, en dat werkte wel, maar ik fiets tegenwoordig niet echt meer met (lange) rokken/jurken. Dus ik weet niet meer of en hoeveel het kreukelde.
Dan zie ik wel losse topics die ik genegeerd heb maar niks van een bepaalde categorie. Maarrr ik denk dat ik een omslachtige manier heb gevonden om het te lezen haha
Je kan gewichtjes in de naden vast naaien. En een rokzadel scheelt ook veel.
Edit: ik lees hier iets over klemmetjes/tafelkleedgewichtjes zoiets kan je misschien ook gebruiken. Of van die zwarte papierklemmen
De eerste optie met jarretels is ook wel vet handig en niet moeilijk na te maken
Mijn tip: gebruik Google. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn. We weten niet wat voor feest, wat voor formaat, niks.
Goh, laat ik dat nou niet geprobeerd hebben.
Ik vraag het hier omdat ik via Google zoveel hits krijg waardoor ik door de bomen het bos niet zie.
Maar bedankt voor je tip
Ja maar geef dan iets meer info, dit is toch gewoon luiigheid en niemand kan je helpen want we weten niks. Waarvoor, hoe groot, waar zit je, wat voor locatie, wat zijn de specificaties etc. Sorry nu reageer ik mijn algemene forumergernis op jouw af, maar alles kwam even samen in dit bericht
Nee dit is geen luiheid. Ik heb al uitgebreid gezocht en vraag hier om een tip omdat ik te veel resultaten krijg op Google. Het is toch ‘Durf te vragen’.
Als je je ergert aan dergelijke vragen, kun je misschien beter niet meer in dit topic kijken.
Ja maar niemand kan deze vraag goed beantwoorden. We hebben iets meer van de 5 w’s nodig.
Heeft iemand een tip voor een goeie koekenpan die op een heet inductiefornuis niet kromtrekt? (Ja nu ben ik bang maar ik heb gegoogled en geconsumentenbond en een dure pan gekocht en eh ja meteen krom dus, vandaar de vraag naar ervaringen). Ik zoek zowel een kleiner ei/crepe-bak-pannetje als een ‘echte’ normaal formaat koekenpan.
Ps ik ben echt te ongeduldig om zo’n pan langzaam te laten opwarmen dus misschien zit daar het euvel maar ja er moet toch wel een pan bestaan die mij overleeft.
Mijn pannen voor op inductie komen allemaal van de 365 lijn van ikea, die zijn nog niet kromgetrokken. Maar weet niet of dat exact is wat je zoekt met een koekenpan
Tomado van action, vind ik de fijnste die ik gehad heb.