Misschien even uitproberen met een vriendin?
Oh chill! Die van blokkers eigen merk? Want ik wil geen sodastream.
Ja ik van Aarke, afhankelijk van hoeveel je drinkt. Wij zitten op 1 per 6 weken ofzo? En de nieuwe halen we gewoon bij de Appie
Ja van Blokkers eigen merk!
Wij hebben de blokker bubbeltjeswater op mân werk omdat we ook geen sodastream willen. Werkt prima!
Is Israëlisch
Oh en ook lelijk tbh, vind Aarke echt zoveel mooier
Bel het uwv even op. Medewerkers zijn heel vriendelijk en kunnen jou een goed antwoord geven over jouw casus.
Ik denk dat je uitkomt op 70%.
Ik heb heel lang niet gefietst ivm ziekte, en probeerde net een rondje te gaan. Maar wat vermoeiend als je dit lang niet hebt gedaan?
Heb ook echt zadel pijn. Ligt dit gewoon aan mijn slechte conditie of heb ik een verkeerde zadel?
Het is wel een goed merk (Gazelle) maar 2e hands gekocht dus geen idee wat voor kwaliteit de zadel is
Ik denk dat er niets mis is met het zadel, maar gewoon even wennen.
Als ik op een nieuwe fiets fiets of pas na een vakantie weer voor het eerst heb ik er ook last van
En @Mette12 dank jullie wel voor de hoopgevende berichtjes! Fijn om te lezen.
Ik ga het iedere dag een klein stukje opbouwen en dan hopelijk snel minder last
Kan gewoon zijn dat het zadel je niet ligt. Ik had zelf een Gazelle maar heb daar een ander (zachter) zadel op gezet omdat ik er pijn van kreeg. Als het zo blijft kun je er een nieuwe op zetten.
Ik heb zoân senioren hoesje om mân zadel omdat mân overspannen reet anders te zeer doet, die sporadische keren dat ik wel fiets
Oh ken ik niet!
Is dat zoiets dan, werkt dit echt? En past om alle zadels:
Ja zoiets, maar met veel zacht foam erin, niet harde gel. Ja ze zijn vrij uniform, want die met foam zijn vrij groot
Dit heb ik gehad, vind ik niets want het schuift heen en weer als je trapt en je billen een beetje van links naar rechts bewegenâŠ
Toen ik deze honderd jaar geleden kocht was ie maar een fractie van deze prijs maar ik zweer echt bij deze:
Bij mij was het geen kwestie van wennen want ik fietste al jaren elke dag 15 km, ik denk zelf dat het bij mij deels anatomie is
Weet iemand of het klopt dat de âDeutsche Reichskriegsflaggeâ (zoals te zien in de link) gelinkt kan worden aan neo-nazisme?
"1x Deutsche Reichskriegsflagge PreuĂen Deutschland Fahne Flagge 90 cm x 150 cm A | eBay
Deze vlag is vannacht opgehangen aan het huis van mijn overburen (zij zijn niet thuis) en ik krijg er een naar gevoel bij⊠er hangt ook een Palestijnse vlag half stok.
Weet niet zo goed wat ik er mee kan, misschien heeft iemand een idee?
Volgens mân Duitse partner is deze vlag verboden in Duitsland omdat het een nazi vlag is.
Ik zou âm zelf weghalen, maar weet niet of dat haalbaar is voor jou. Als ik het goed begrijp hebben je overburen âm niet zelf opgehangen? Zou ook wel een gekke combinatie zijn met de Palestijnse vlag.