Durf te vragen #7

Ok duidelijk. Heel erg bedankt voor je snelle reactie! Ik sta nu bij Action en ben aan het twijfelen tussen Vanish en The pink stuff. Dan neem ik die laatste voor de zekerheid mee.
Azijn heb ik altijd in huis en heb ook baking soda. Alle tips zijn welkom. Dit wordt me een wilde zaterdagavond

1 like

Misschien heeft HG wel iets hiervoor?

Ja houd er wel rekening mee dat het vaker “vergelijkbaar” is dan exact de auto waarmee geadverteerd wordt. Het is maar net welke auto er op dat moment beschikbaar is en vaak hebben ze niet veel van dezelfde auto’s er staan. Ik heb zelf nog nooit in het model of merk gereden welke ik gereserveerd had. Stel je daar wel op in, dan kan het alleen maar meevallen!

2 likes

Ik zag alleen een vlekkenspray maar heb die wel voor de zekerheid meegenomen. Altijd wel handig

@Krelis Zag bij HG ook een spray tegen die gele okselvlekken. In de bonus bij AH

2 likes

Mmmh je zal glansspoelmiddel kunnen proberen op het witte gedeelte van het shirt. Echt doordrenken en dan in de zon
 maar dan moet de zon er wel zijn :grimacing:

Heeft iemand hier een air up fles? Ik zit er aan te denken om er zo een te kopen maar wil weten of mensen er ook tevreden over zijn.

En heeft iemand dan ook zo’n kortingscode misschien?

2 likes

Bankzitters hebben een code in hun laatste video, ik weet hem niet uit mn hoofd sorry

Video op insta?

Youtube, tijdens of na het gooien van een basketbal in een net, beetje in het begin. Vast ook wel in de bio

1 like

Oh ja gevonden! Thanks haha

Wiegeeftkorting op Insta plaatst alle influencer kortingscodes.

2 likes

Iedereen en z’n moeder geeft korting op air up nu. Maar de verhalen die ik hoor van non-influencers die zich laten hebben verleiden tot aanschaf zijn niet zo enthousiast

6 likes

Ik zou het zelf ook niet aanraden. Ik heb er eentje gekregen maar ik vind de pods zo duur (en er komen verzendkosten bij) dat ik hem na een paar weken naar de kringloop heb gebracht.

3 likes

Ja ik heb wel wat positieve reacties gehoord dus ik ga de gok wagen. We zullen zien of het iets is en anders heb ik wel gewoon een drinkfles erbij waar ik ook ander drinken in kan doen.

Ja als je het geld goed kan missen kun je het natuurlijk altijd proberen, je kan ze ook weer verkopen op marktplaats, is best een markt voor

2 likes

Het is echt zonde van je geld en geen fijne ‘gewone’ waterfles. Het lekt heel makkelijk. En schoonmaken gaat ook niet heel makkelijk.

4 likes

Hahah lol ja die komt voorlopig niet.

Anyways: HET IS GELUKT!! Mijn shirt is weer wit! Met The Pink Stuff voor witte was :cheer:
Heb het een uur erin laten weken en daarna in de wasmachine gewassen met een extra schepje bij het wasmiddel. Ben het nu nog een keer aan het herhalen voor extra effect, maar m’n shirt is gered!!! Hij was echt grijs grijs (niet gewoon een licht waasje dus) en had dit resultaat niet verwacht :cheer:

Had ook een lichtgroen slaapshirt in dezelfde was zitten. Die is nu donkergroen en eigenlijk best leuk geworden. Maar ga voor de lol nu The Pink Stuff voor gekleurde was daarop testen. Kijken of ik die ook weer in zn eigen kleur terug krijgt.

Trouwens: heb de shirts na het verpesten niet gedroogd! Overal op internet stond dat je dan de kleur er zeker niet meer uit kon krijgen. Geen idee of dat klopt, maar ik wilde dat niet testen. Weet dus niet wat het effect is als de stof wel droog was geweest

22 likes

Chill! En handig om te weten voor ons ook, die ga ik onthouden

4 likes

Ik heb een air up, super tevreden over t concept qua pods / water. Sowieso ben ik een water drinker, maar soms heb ik toch wel een zin in iets met smaak en dan bied het best een ideale oplossing.

Wel is m’n autostoel bekleding / Buds (galaxy draadloos oortjes) brillendoos (michaelkors) er allemaal aan onderdoor gegaan m.b.t. lekken dus het werd buiten de aankoop van pods / fles een heel duur grapje. En dat maakt dat hij nu niks staat te doen.

De pods vind ik opzich nog wel meevallen qua kosten want er staat dat je er 5 liter per pod? mee kan doen, en ik had zo’n pod meestal wel een maand er op en drink gemiddeld 1,5 liter water per dag. Maar ik was vroeger ook een één druppel aanmaak ranja is genoeg kind.

Dus als je jezelf kan behoeden voor water onderweg meenemen of fles schuin in je tas met je mee te dragen is het opzich prima want voor de rest was ik er blij mee, maar ik duw die fles in m’n tas en kom op het werk aan met een doorweekte tas. En ik vind met zo’n dure fles eigenlijk dat dat niet moet kunnen.

3 likes

Ga ik onthouden!! :partying_face:

2 likes