Ik had er een maar vond het totaal niet lekker hahah ik zou dan beter gewoon water drinken. Vond de ‘smaken’ allemaal zo flauw ofzo, weet niet hoe te omschrijven maar niet lekker. En een rotding om schoon te maken. Vind waterdrop dan lekkerder. Maar eigenlijk drink ik nu vooral weer gewoon water.
Mijn kind zweert erbij heeft het nu een jaar en neemt niks anders mee naar school en sport. Ikzelf heb het 1 week gebruikt en daarna niet meer. Vind ze lekken. Smaakjes zijn wel oké. Je kunt ze weer wat opfrissen door de pods in de vriezer te doen dan komt er extra geur los.
Hij zit rest vd tijd op bso en thuis waar hij gewoon water drinkt.
Update:
Dit spul is fantastisch!! Speciaal voor dit experiment een collage gemaakt. Hij is bijna zijn eigen kleur weer. Denk dat ik hem helemaal normaal krijg met nog een ronde, maar daar heb ik geen zin in.
Mogen we ook foto’s van het witte shirt aub
Love deze saga
Hahah ik heb geen foto’s van de before, maar speciaal voor jou wel een na-foto. Ik krijg het wit niet goed op de foto. In het echt is het wit spierwit en de gekleurde mouwen zijn nog steeds mooi rood:
Waarom niet? Nog altijd beter dan dat hij afhankelijk is van limonade en andere frisdranken toch. Het is en blijft water, als dit hem nou helpt…
Je mist m’n post erna waarin ik aangeef dat hij thuis en op BSO gewoon water drinkt. Dus niet uit de AirUp. Dat is alleen op school en sport (want het is een rage op school). Hij leert dus zeker wel normaal water drinken.
AirUp valt toch niet onder frisdrank?
In een AirUp gaat alleen water. Door de geur denken je hersenen dat er een smaakje aan zit, maar dat is feitelijk niet zo. Dus het is niet hetzelfde als water met een smaakje, waar je daadwerkelijk iets toevoegt aan het water. Er zit dus geen verschil tussen water uit de kraan en water uit een AirUp!
Je mist het punt. @Evert zegt alleen maar dat het haar/hem onverstandig lijkt om kinderen enkel nog water met die pods te laten drinken, want ookal is het water met een geur en geen water met een smaakje, je hersenen denken dat het water met een smaakje is en daardoor lusten ze straks misschien geen gewoon water zonder smaak/geur meer.
Dat klopt, het is absoluut beter dan frisdrank. Je raakt alleen gewend aan de zoetigheid, dat is voor kinderen niet ideaal.
Iemand fiscalist en bekend met schenkingen?
Krijg tegenstrijdige antwoorden en internet helpt niet.
Je kan mij een pb sturen, misschien kan ik je helpen.
Dankjewel! Stuur je een bericht.
Heeft iemand wel eens een bos zijde bloemen online besteld? En zijn die mooier dan die van de Intratuin of vergelijkbaar? Ik ben op zoek naar een mooie bos nepbloemen, maar vind het toch wel spannend om online te bestellen zonder ze eerst in het echt te kunnen zien.
@tuula via de zoekfunctie kwam ik jou tegen. Zijn die van jou ook als je er dicht op zit mooi of kun je dan goed zien dat ze nep zijn?
Weet iemand hoe het heet als de hanger van een kettinkje vast zit zodat ie niet kan verschuiven? Voorbeeld:
Maar goed tbh: ik behoor tot de generatie die opgegroeid is met taksi en fristi en yogi yogi en ik kan me niet herinneren dat ik OOIT water dronk, en ik vind water nu ook superlekker. Dus komt vast goed met dat kind
Ja same ik heb ben denk ik pas tijdens mijn studie begonnen met water drinken (toen was ik 16/17). Daarvoor hadden wij gewoon altijd flesjes thuis