Durf te vragen #7

Hahah lol ja die komt voorlopig niet.

Anyways: HET IS GELUKT!! Mijn shirt is weer wit! Met The Pink Stuff voor witte was :cheer:
Heb het een uur erin laten weken en daarna in de wasmachine gewassen met een extra schepje bij het wasmiddel. Ben het nu nog een keer aan het herhalen voor extra effect, maar m’n shirt is gered!!! Hij was echt grijs grijs (niet gewoon een licht waasje dus) en had dit resultaat niet verwacht :cheer:

Had ook een lichtgroen slaapshirt in dezelfde was zitten. Die is nu donkergroen en eigenlijk best leuk geworden. Maar ga voor de lol nu The Pink Stuff voor gekleurde was daarop testen. Kijken of ik die ook weer in zn eigen kleur terug krijgt.

Trouwens: heb de shirts na het verpesten niet gedroogd! Overal op internet stond dat je dan de kleur er zeker niet meer uit kon krijgen. Geen idee of dat klopt, maar ik wilde dat niet testen. Weet dus niet wat het effect is als de stof wel droog was geweest

22 likes

Chill! En handig om te weten voor ons ook, die ga ik onthouden

4 likes

Ik heb een air up, super tevreden over t concept qua pods / water. Sowieso ben ik een water drinker, maar soms heb ik toch wel een zin in iets met smaak en dan bied het best een ideale oplossing.

Wel is m’n autostoel bekleding / Buds (galaxy draadloos oortjes) brillendoos (michaelkors) er allemaal aan onderdoor gegaan m.b.t. lekken dus het werd buiten de aankoop van pods / fles een heel duur grapje. En dat maakt dat hij nu niks staat te doen.

De pods vind ik opzich nog wel meevallen qua kosten want er staat dat je er 5 liter per pod? mee kan doen, en ik had zo’n pod meestal wel een maand er op en drink gemiddeld 1,5 liter water per dag. Maar ik was vroeger ook een één druppel aanmaak ranja is genoeg kind.

Dus als je jezelf kan behoeden voor water onderweg meenemen of fles schuin in je tas met je mee te dragen is het opzich prima want voor de rest was ik er blij mee, maar ik duw die fles in m’n tas en kom op het werk aan met een doorweekte tas. En ik vind met zo’n dure fles eigenlijk dat dat niet moet kunnen.

3 likes

Ga ik onthouden!! :partying_face:

2 likes

Ik had er een maar vond het totaal niet lekker hahah ik zou dan beter gewoon water drinken. Vond de ‘smaken’ allemaal zo flauw ofzo, weet niet hoe te omschrijven maar niet lekker. En een rotding om schoon te maken. Vind waterdrop dan lekkerder. Maar eigenlijk drink ik nu vooral weer gewoon water.

2 likes

Mijn kind zweert erbij heeft het nu een jaar en neemt niks anders mee naar school en sport. Ikzelf heb het 1 week gebruikt en daarna niet meer. Vind ze lekken. Smaakjes zijn wel oké. Je kunt ze weer wat opfrissen door de pods in de vriezer te doen dan komt er extra geur los.

2 likes

Hij zit rest vd tijd op bso en thuis waar hij gewoon water drinkt.

1 like

Update:
Dit spul is fantastisch!! Speciaal voor dit experiment een collage gemaakt. Hij is bijna zijn eigen kleur weer. Denk dat ik hem helemaal normaal krijg met nog een ronde, maar daar heb ik geen zin in.

23 likes

Mogen we ook foto’s van het witte shirt aub :face_holding_back_tears:
Love deze saga

5 likes

Hahah ik heb geen foto’s van de before, maar speciaal voor jou wel een na-foto. Ik krijg het wit niet goed op de foto. In het echt is het wit spierwit en de gekleurde mouwen zijn nog steeds mooi rood:

Samenvatting

15 likes

Waarom niet? Nog altijd beter dan dat hij afhankelijk is van limonade en andere frisdranken toch. Het is en blijft water, als dit hem nou helpt…

7 likes

Je mist m’n post erna waarin ik aangeef dat hij thuis en op BSO gewoon water drinkt. Dus niet uit de AirUp. Dat is alleen op school en sport (want het is een rage op school). Hij leert dus zeker wel normaal water drinken.

1 like

AirUp valt toch niet onder frisdrank?

2 likes

In een AirUp gaat alleen water. Door de geur denken je hersenen dat er een smaakje aan zit, maar dat is feitelijk niet zo. Dus het is niet hetzelfde als water met een smaakje, waar je daadwerkelijk iets toevoegt aan het water. Er zit dus geen verschil tussen water uit de kraan en water uit een AirUp!

1 like

Je mist het punt. @Evert zegt alleen maar dat het haar/hem onverstandig lijkt om kinderen enkel nog water met die pods te laten drinken, want ookal is het water met een geur en geen water met een smaakje, je hersenen denken dat het water met een smaakje is en daardoor lusten ze straks misschien geen gewoon water zonder smaak/geur meer.

29 likes

Dat klopt, het is absoluut beter dan frisdrank. Je raakt alleen gewend aan de zoetigheid, dat is voor kinderen niet ideaal.

4 likes

En @Krabsalade @Blush,

Ah, excuus! Dit klopt natuurlijk :slight_smile:

3 likes

Iemand fiscalist en bekend met schenkingen?
Krijg tegenstrijdige antwoorden en internet helpt niet.

Je kan mij een pb sturen, misschien kan ik je helpen.

1 like

Dankjewel! Stuur je een bericht.

1 like