Durf te vragen #7

Nee Chanel is uitgesloten van korting sinds een paar maanden

4 likes

Ja ben echt paranoia daarin. Ook al weet ik best dat al kunnen ze in mn bank app daar een vrij lage max aan zit wat er overgemaakt kan worden. Maar je hoort ook dat ze soms dan kunnen zien wat je tikt enzo en dus je toegangscode van bv je bankapp kunnen meelezen. Mja zonder iets kan je niet daarmee inloggen.

Wel een reminder om mn zaakjes even beter te regelen, kom er nu bv achter dat ik niet eens mn ww voor mn mail meer weet :joy:

Maar met alleen klikken op de link en meteen terugklikken kan er dus eigenlijk niets gebeurd zijn? Toen er een nieuw scherm op popte heb ik meteen teruggeklikt dus niet eens iets gezien daar. Heb gewoon t idee dat ze stiekem iets kunnen installeren, maar dat is technisch gewoon niet mogelijk eigenlijk?

1 like

Het is vast niet technisch onmogelijk maar op de manier waarop je het beschrijft en via facebook in de webapp of browser wel heel onwaarschijnlijk.

En zou voor je wachtwoorden een wachtwoordkluis gebruiken, veel veiliger en makkelijker dan allerlei wachtwoorden onthouden.

2 likes

Welke spray gebruiken jullie voor suede sneakers (tegen vuil)? Heb het liefst een alles in 1 product maar er zijn er zoveel. Dus als iemand aanraders heeft hoor ik het graag!

Carbon pro van Collonil gebruik ik altijd voor suède en eigenlijk al mijn andere schoenen. Werkt volgens mij ook tegen verkleuring door UV licht.

4 likes

Ik wil misschien volgende week misschien een dagje naar het strand hier in NL, en dan niet echt een ligbedje op het strand oid maar gewoon een fijne strandtent met een leuk terras. Echt zo’n chill plekje.

Ik weet alleen niet waar ik dan het beste heen kan, ik ken letterlijk alleen Scheveningen haha!

Iemand een gouden tip? Kom uit richting Nijmegen, dus alles is ver dus dat maakt me niet zoveel uit :joy:

Pele Surfshack op Hoek van Holland. Vind het strand zelf daar niet super boeiend (wel rustiger dan bijv Scheveningen) maar wel gewoon prima en een chille tent!

2 likes

Als je wel naar de Haagse stranden wil, zou ik richting zuiderstrand gaan,is wat chiller en rustiger dan Scheveningen en heeft ook wel wat leuke tenten (Birds ziet er altijd leuk uit)

4 likes

Ik heb het idee dat elke strandopgang met meer dan 2 strandtenten dit wel heeft. Verder geen aanrader, maar ik denk dat je niet snel fout grijpt.

1 like

Kijkduin!

1 like

Haha I know, maar hoor graag van iemand of het ook echt een fijn strand / fijne strandtent is als ik daarvoor 2u moet rijen.

1 like

Wij waren vandaag in Katwijk, zijn bij de strandtent Paal 14 geweest, was leuk! Of het dé aanrader is weet ik niet…

1 like

Ik heb deze op aanraden van iemand hier en zeker tevreden mee: Crep Protect Sneaker Spray Voor Bescherming Tegen Water En Vuil - 200 ml | bol.com

1 like

Hoe het het (Franse?) nummer dat in aflevering 24 op minuut 4 bij B&B Vol Liefde op de achtergrond speelt? Ik ben hier al zo lang naar op zoek, ik heb het echt ook voor mijn ouders een uur lang voor geprobeerd te neuriën en ik kon hem nooit vinden en nu hoor ik hem ineens!!!

Het gaat zo van ‘dam dam dada … Dam dam da da’

1 like

Le temps est bon? Ik heb niet teruggekeken maar sla aan op he laatste stukje, haha.

4 likes

Kun je het terug aanzetten en even met Shazam proberen?

2 likes

Deze is het inderdaad volgens mij @Vic

1 like

Liquiproof!
1x goed behandelen daarmee en je bent klaar. Bij veel andere producten moet je blijven herhalen om de zoveel tijd

1 like

@Salmiak en @LaPetiteRobeNoire
Dit is hem inderdaad!! Dank dank dank! Ein-de-lijk.
Ha ik ga het meteen doorsturen.

@the.rebel.club ooo ja dat had ook nog gekund! Dank voor het meedenken!

Edit: ik heb ook echt zo veel lopen zoeken toen op ‘monsieur le bleu’ (le ciel est bleu zingen ze blijkbaar) enzo haha, had dit nummer zo lang in mn hoofd toen en niemand wist welke ik bedoelde.

8 likes

Is je haar nog een beetje te borstelen na zo’n head spa? Ik zie soms video’s voorbij komen waarvan ik denk :scream: Mijn haar zal echt geschoren moeten worden denk ik.