Durf te vragen #7

Als je wel naar de Haagse stranden wil, zou ik richting zuiderstrand gaan,is wat chiller en rustiger dan Scheveningen en heeft ook wel wat leuke tenten (Birds ziet er altijd leuk uit)

4 likes

Ik heb het idee dat elke strandopgang met meer dan 2 strandtenten dit wel heeft. Verder geen aanrader, maar ik denk dat je niet snel fout grijpt.

1 like

Kijkduin!

1 like

Haha I know, maar hoor graag van iemand of het ook echt een fijn strand / fijne strandtent is als ik daarvoor 2u moet rijen.

1 like

Wij waren vandaag in Katwijk, zijn bij de strandtent Paal 14 geweest, was leuk! Of het dé aanrader is weet ik niet

1 like

Ik heb deze op aanraden van iemand hier en zeker tevreden mee: Crep Protect Sneaker Spray Voor Bescherming Tegen Water En Vuil - 200 ml | bol.com

1 like

Hoe het het (Franse?) nummer dat in aflevering 24 op minuut 4 bij B&B Vol Liefde op de achtergrond speelt? Ik ben hier al zo lang naar op zoek, ik heb het echt ook voor mijn ouders een uur lang voor geprobeerd te neuriën en ik kon hem nooit vinden en nu hoor ik hem ineens!!!

Het gaat zo van ‘dam dam dada 
 Dam dam da da’

1 like

Le temps est bon? Ik heb niet teruggekeken maar sla aan op he laatste stukje, haha.

4 likes

Kun je het terug aanzetten en even met Shazam proberen?

2 likes

Deze is het inderdaad volgens mij @Vic

1 like

Liquiproof!
1x goed behandelen daarmee en je bent klaar. Bij veel andere producten moet je blijven herhalen om de zoveel tijd

1 like

@Salmiak en @LaPetiteRobeNoire
Dit is hem inderdaad!! Dank dank dank! Ein-de-lijk.
Ha ik ga het meteen doorsturen.

@the.rebel.club ooo ja dat had ook nog gekund! Dank voor het meedenken!

Edit: ik heb ook echt zo veel lopen zoeken toen op ‘monsieur le bleu’ (le ciel est bleu zingen ze blijkbaar) enzo haha, had dit nummer zo lang in mn hoofd toen en niemand wist welke ik bedoelde.

8 likes

Is je haar nog een beetje te borstelen na zo’n head spa? Ik zie soms video’s voorbij komen waarvan ik denk :scream: Mijn haar zal echt geschoren moeten worden denk ik.

Dit soort plekken:

1 like

Voor alle mensen die met mijn Rolling Stones vraag hebben meegedacht (@Mrs.Fraser), we hebben hem gevonden! Het was “You got me Rocking”, met het “Hey Hey” in het refrein ipv Yeah Yeah of Woop Woop.

Dank allemaal voor het meedenken!

14 likes

Ik moet straks naar een babyborrel van een baby die 6 weken geleden geboren is. Het gaat om de baby van een goede vriendin. Ik heb bij de geboorte van de baby al een mooi bedrag gestort (er was geen geboortelijst, maar een pamperrekening) en bij het eerste babybezoek een kaartje gegeven + fancy fles alcoholvrije drank.

Met lege handen naar de babyborrel gaan voelt ook zo raar (veel vrienden hebben nog geen cadeautje gegeven en zullen dat nu doen), wat kan ik nog meenemen?

Bloemen geven gaat niet want ze zijn zelf bloemist en hun huis staat vol.

Niets

27 likes

Avondeten! Hét beste kraamkado. Gewoon iets wat ze makkelijk in kunnen vriezen of direct die avond opeten (soep of een lasagne ofzo)

Edit; haha @George soep of lasagne great minds think alike

12 likes

Misschien een kleinigheidje voor de baby in de vorm van een mutsje/sokjes/romper? Eventueel een lekkere zelfgemaakte maaltijd erbij, iets van soep of lasagne wat ze kunnen invriezen. Volgens mij is dat in de babytijd ook altijd fijn.

3 likes

Ja het raakte bij mij niet in de klit en werd daarna geborsteld en geföhnd