Dit soort plekken:
Voor alle mensen die met mijn Rolling Stones vraag hebben meegedacht (@Mrs.Fraser), we hebben hem gevonden! Het was âYou got me Rockingâ, met het âHey Heyâ in het refrein ipv Yeah Yeah of Woop Woop.
Dank allemaal voor het meedenken!
Ik moet straks naar een babyborrel van een baby die 6 weken geleden geboren is. Het gaat om de baby van een goede vriendin. Ik heb bij de geboorte van de baby al een mooi bedrag gestort (er was geen geboortelijst, maar een pamperrekening) en bij het eerste babybezoek een kaartje gegeven + fancy fles alcoholvrije drank.
Met lege handen naar de babyborrel gaan voelt ook zo raar (veel vrienden hebben nog geen cadeautje gegeven en zullen dat nu doen), wat kan ik nog meenemen?
Bloemen geven gaat niet want ze zijn zelf bloemist en hun huis staat vol.
Niets
Avondeten! Hét beste kraamkado. Gewoon iets wat ze makkelijk in kunnen vriezen of direct die avond opeten (soep of een lasagne ofzo)
Edit; haha @George soep of lasagne great minds think alike
Misschien een kleinigheidje voor de baby in de vorm van een mutsje/sokjes/romper? Eventueel een lekkere zelfgemaakte maaltijd erbij, iets van soep of lasagne wat ze kunnen invriezen. Volgens mij is dat in de babytijd ook altijd fijn.
Ja het raakte bij mij niet in de klit en werd daarna geborsteld en geföhnd
Klein baby boekje. Dat hoeft niet duur te zijn, bij de Kruidvat hebben ze ook leuke! (Bijv. Van wie zijn deze oren?)
Lekkere chocolaatjes voor de mama
Ik heb een TV meubel bij H&M home gekocht, was niet per se goedkoop vond ik. Bij het uit de verpakking halen zaten twee planken aan elkaar geplakt waardoor de lak beschadigd is. Met name aan de achterplaat (boeit dus niet) maar ook het bovenblad. Ik had geen zin om de hele boel weer te retourneren en te wachten op een nieuwe, dus heb m gewoon in elkaar gezet en geprobeerd het een beetje te fixen. Dat is opzich gelukt maar er blijft permanent wat schade zichtbaar.
Denken jullie dat het zinnig is om te mailen met de klantenservice en vragen om een financiĂ«le vergoeding? Heb namelijk Ă©cht geen zin in t gezeik van retourneren met zoân zwaar ding. Want ik vind het op zich niet erg dat je t een beetje ziet, maar wĂ©l arelaxed voor t bedrag der ik betaald heb. Of moet ik gewoon mân verlies nemen omdat ik m nu al in elkaar gezet heb?
Zou het echt gewoon proberen. Ik heb geen ervaring met de service van h&m home, maar op mijn bank zat ooit een vlek op een onzichtbare plek (onder een kussen) en toen ik daar wat over zei kon ik of âŹ50 krijgen of een persoon zou t schoon komen maken.
Ja!
Fotoâs meesturen helpt.
Ik heb dat weleens bij Laredoute gedaan toen een kastplank beschadigd was, en achteraf een korting gekregen (compensatie).
Is best zonde!
Het is wel zichtbaar namelijk, maar niemand zit erop te wachten dat je heel die kast retourneert
Ja precies. Nu staat er een tv en een Soundbar op dus valt het niet zo op als je er niet naar kijkt, maar ik zie t wel zegmaar haha
Ja ik probeerde het ook steeds te camoufleren met een hangplant (was op de zijkant) maar ergerde me toch en vond de oplossing die ze boden heel netjes. Zou het zeker proberen!
Ik zou deze fotoâs meesturen en zeggen dat het zo uit de verpakking kwam. Als het via budbee geleverd is, dan komen zij het ook ophalen. Via dhl kun je het aan picnic meegeven als je daar boodschappen doet.
Een tvmeubel is best aanwezig in de woonkamer. Ik zou mij er iedere dag aan storen.
Neeeee man, dit is toch echt superkut gewoon? Je hebt een meubel gekregen dat beschadigd is, gewoon omdat zij het niet goed verpakt hebben. Vind het al heel coulant van je dat je het meubel wil houden, zelf had ik 'm 100% zeker teruggestuurd, want de ergernis van het gedoe is voor mij vele malen kleiner dan de ergernis van nog 10 jaar tegen die beschadiging aan kijken, dus ik zou zeker vragen om een tegemoetkoming. Zou het ook heel vreemd vinden als ze je hier niet voor willen compenseren
Ik heb mân mail nu idd iets anders geformuleerd en iets in de trant van âzien jullie handige manieren om te retourneren gezien t product al in elkaar gezet is, of kan ik een financiĂ«le compensatie krijgenâ gezegd. Want als zij zeggen we halen m wel op zonder verpakking zoals ie nu is en je krijgt direct een nieuwe dan vind ik dat prima. Maar ga dat kreng niet helemaal uit elkaar halen en in een doos wikkelen
Naja ik snap je, maar eerst dacht ik dat t de achterste hoek van t meubel was en het ergste kreeg ik er af dus tja toen dacht ik wat maakt het uit, zet m wel in elkaar (wat je op zich sowieso moet doen om te zien of je t meubel zelf mooi vind staan, kan namelijk alleen online besteld worden en niet in de winkel bezichtigd worden). Maar deze plank ging er als laatste op en toen bleek het toch de voorste hoek te zijn en dat vind ik toch wat bezwaarlijker. Maargoed we gaan zien wat ervan komt!
Ik wil voordat ik op vakantie ga eigenlijk en hollywood wax ondergaan, alleen nu vraag ik mij af. Ben je dan 100% kaal daaronder. dus ook het inimini beetje dat aan de binnenkant van je lip groeit
Ja, maar vaak gaat wel alles in overleg. Ook of je bijvoorbeeld tussen je billen wil laten waxen.