Yes dit moest ik ff horen, je hebt gelijk. Thanks!
Ben je al voorzien? Anders mag je mij wel een dm sturen
Weet iemand hoe het zit met invoertoetsen als je Amazon besteld?
Bij sommige verkopers kan je zien dat het uit China komt, of ligt het dan al in de EU? En is het dus anders dan via Aliexpres?
Volgens mij wordt aangegeven op de productpagina hoeveel importkosten er in rekening gebracht worden. Ik heb een paar keer via de Amerikaanse Amazon besteld en daar was dat zo + die moest ik meteen betalen bij bestellen en niet achteraf.
Weet iemand zoān app voor android? Het lijkt erop dat Blokje Om ooit beschikbaar was, maar nu niet meer en ik kan ook nergens de APK vinden om hem om de appstore heen te downloaden. Maar het lijkt wel precies wat ik zoek.
Met Komoot die ook genoemd wordt lukt het mij niet om echt een random wandeling te maken, je moet zelf een punt kiezen en dat wil ik juist niet. Ik wil gewoon zeggen ārondje van 3 km vanuit mn huis, maak maar ietsā
Weet iemand leuke spelletjes voor 2 personen die eigenlijk niet zo van spelletjes houden.
Wij gaan volgende week kamperen en dan voor 's avonds leek het me leuk om toch wat spelletjes mee te nemen, maar we zijn dus niet echt spelletjes mensen, dus ook geen idee wat leuk is en wat niet. Dus alle tips zijn welkom
Lost cities kaartspel is laagdrempelig, handzaam en echt leuk voor 2 personen (je kunt het niet met meerdere LN spelen). Ik geef 'm vaak ook als cadeautje.
Keer op keer, qwixx.
Point salad, Machi Koro
Hanabi vind ik leuk en ik ben ook niet zoān spelletjesmens!
Ligretto, beverbende, keer op keer
Er is hier een spelletjes topic waar deze vraag al geregeld is langsgekomen.
Kluster?
Uno? Dat is gewoon als pesten maar dan met leuke gekleurde kaarten
Qwixx misschien? Vind dat altijd wel een lekker vakantiespelletje
vinden jullie deze jurk geschikt voor een bruiloft waar de dresscode tenue de ville is?
- ja, vind ik passend bij de dresscode
- nee, omdatā¦
0 stemmers
Is officieel zonder opzichtige prints. Tegenwoordig wordt er soepeler mee omgegaan volgens sommige sites. Dat maakt het verwarrend maar ik zou het zelf niet doen omdat de print erg afleidend is.
Ik denk meer aan een printloze jurk op kniehoogte of jumpsuit of pak
ja inderdaad, dat is ook waarom ik twijfel. is voor mān zusje en zij wist ook niet zeker of het kon of niet⦠lastig moeilijk om iets te vinden zeg
Ik vind het te casual door de print en de rare vorm net onder de borsten. Maar waarom heeft je zus een dresscode die ze zelf niet volledig snapt?