Durf te vragen #7

Long shot denk ik, maarr…
Heeft iemand ooit wel eens een ‘real life game’ van Warrior Events gedaan? Zit in Meppel en ze hebben verschillende, eén horror verstoppertje, een met zombies en een ‘the great purge’. Ik kan alleen nergens echt reviews lezen dus straks is het echt shitty :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik wil dit ook weten!

1 like

Huh ik kijk op hun insta en alles is er vanaf?

1 like

Ik vind het alleen rete irritant als ik bij een concert sta en ik het hele concert door telefoons moet kijken. Verder kan ik mij er niet aan storen als iemand overal/de hele tijd foto’s aan het maken is van iets. Moeten ze helemaal zelf weten. Ik vind het ook zonde, maar daarom kies ik er ook voor om het zelf niet te doen. Ik vind daar over klagen wel altijd een beetje opschepperig. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je je er aan kan erger zonder dat je er zelf last van ondervindt. Is het nou zo dat je daardoor een schilderij niet kan zien, dan snap ik wel dat je het vervelend vindt.

5 likes

Dan snap ik je frustratie zeker! Dat is ook gewoon heel irritant. Maar je hebt ook van die mensen die de hele tijd over dat soort dingen klagen. Dan denk ik altijd “oke karen, we snappen het, je bent beter dan de rest.” :roll_eyes:.

5 likes

Bestaat er een app die wandelroutes voor je kan berekenen en uittekenen op de kaart?
En dan bedoel ik niet fancy natuurgebiedroutes maar gewoon in mijn eigen omgeving. Dat ik tegen zo’n app zeg “ik wil 3 kilometer wandelen” of “ik wil een half uur wandelen” en dat die app dan mogelijke routes voor je uitrekent. En dat kunnen dus ook gewoon saaie straten zijn haha het gaat me meer om de dagelijkse beweging. Natuurlijk kan ik wel zelf afstanden testen maar het lijkt me zo handig dat zo’n app ook een shuffle functie heeft waardoor je route telkens anders is en je ook echt een rondje loopt i.p.v. ergens heen en dan weer terug.

3 likes

Blokje om-app

7 likes

Ja dat kan met Komoot. Gebruik het zelf voor fietsen, maar je kan er ook mee wandelen.

7 likes

Thanks voor de tips!! Blokje om doet precies wat ik bedoelde, Komoot ook even bekeken maar kreeg niet echt een wandelrondje te zien (kan zeker aan mij liggen haha).
Ik ga het met Blokje om proberen!

2 likes

Als je voorover hangt met je hoofd doe je het brede gedeelt met het knoopje om je hoofd, je haren in de “punt” met het lusje. Dan draai je je haar in, en bevestig je het lusje om het knoopje heen.

2 likes

Ik vind het altijd handig om filmpjes op te zoeken bij dit soort dingen :sweat_smile:

4 likes

Ja, zelfde verhaal bij de insta pagina’s van de lokale winkels in België. Echt heel vervelend :no_mouth:

Ze hebben toch al heel lang geen social media meer?

Edit: 2021

1 like

Oh dat heb ik gemist

3 likes

Aaaah ik dacht altijd dat ik dit had gelezen over TBS en ik vond het al zo raar dat ze nog steeds actief zijn, maar dan was het Lush.

2 likes

Oh wow ik zou zweren dat ik dit jaar nog instaposts gezien had, maar ik denk dat de tijd gewoon heel snel gaat :sweat_smile:. Thanks

2 likes

Ik maak zelden foto’s van schilderijen, maar wel van toeristische attracties. Ik heb een heel slecht visueel geheugen (en afantasia) dus ik kan me moeilijk dingen voor ogen halen die ik gezien heb. Ook vergeet ik achteraf vaak wat ik allemaal gezien heb. Foto’s helpen me qua herinnering. Ze brengen het beeld terug, maar vaak ook het gevoel dat ik op dat moment had. En dan vind ik het vooral leuk om het exact vast te leggen zoals ik het zelf die dag gezien heb: met het weer van die dag, de stellingen die er eventueel stonden, het vogeltje dat op het dak zat… Ook vind ik het leuk om te zoeken naar die ene ‘angle’ wat het voor mij mooier maakt. Ik kijk mijn foto’s heel vaak terug als herinnering.

Qua schilderijen neem ik alleen foto’s als ik het écht wil bijhouden, wat zelden gebeurt, maar ik zou nooit foto’s van zomaar elk random schilderij in een museum gaan maken.

9 likes

Heeft iemand een idee hoe ik het laatste beetje zool uit mijn schoen kan halen?

Ik heb nieuwe schoenen gekocht, maar draag zooltjes, dus moet die van de schoen zelf eruit halen. Gaat altijd goed, maar nu blijft er een stuk zitten (vastgelijmd) en ik krijg het er niet uit…

1 like

Misschien met een hete fohn erop? Zodat ze lijn ‘smelt’ en je het gemakkelijker los kan krijgen?

4 likes

Een beetje lospulken met een pincet aan de randen en dan eruit trekken?

3 likes