Vast niet, maar die nieuwe van Emma heesters, hjb?
De barbie collectie is er!
Jaa, dat is hem! Lager van Elmer, thanks!
Waar hebben jullie je handdoeken vandaan?
Makro
Wat voor enorm budget hebben jullie dat je er nu nog 4 dagen van weg kunt?
Hema.
Walra
Omg dankjewel! Wel een kleiner aanbod lijkt wel?
Omg dan geef ik het geld liever terug aan mijn werkgever.
Opgespaard budget. Door omstandigheden de vorige jaren niet kunnen uitgeven, dus nu kan ik inhalen.
Hou je van iets creatiefs? Een schrijf- of schilder retreat? En sommige zijn spiritueel, andere minder: yoga retreat?
Ik heb er geen gedaan maar lijkt me soms wel interessant. Al kan ik voor geen meter schilderen oid hoor
Dit is echt een goed idee. Serieus niet over nagedacht dat dit ook opties zijn. Thanks!
Een yoga en surf retraite in Scheveningen?
Dat klinkt ook chill. Ga ik opzoeken. Bedankt!
Ik ben in Normandië atm en ben aan het twijfelen om deze week nog naar mont saint michel te rijden. Is het het waard om te gaan of is het overrated? Extra detail: het is op dit moment 28 graden hier, het is nog een uur rijden en ik heb een peuter. Gaan of toch liever aan het zwembad blijven?
Ik zou gaan. Zwembaden heb je hier ook Neem je zak wijn mee voor onderweg!
Ik vond het vooral van een afstand heel mooi om te zien. Erop voegde voor mij weinig toe. Heel erg veel toeristen en niet heel veel te zien. En ik ben dol op oude gebouwen, kastelen, stadjes etc.
Aanvulling: met heel erg veel toeristen was het voor mij echt in rijen achter elkaar de straatjes in lopen. Dat was paar jaar geleden en dan in september.