ja, gewoon die van de etos! toen ik een periode ziek was en veel medicatie moest slikken een paar maanden lang begon mijn haar echt met bossen uit te vallen, en dat werd weer beter met die haarsnoepjes
Klinkt als scam, vooral ook omdat je er niks over kan vinden via Snapchat zelf.
Via Google vind er ook redelijk wat Reddit posts over.
Ik heb zelf draadloze oortjes van JBL gekocht en heb er spijt van. Tijdens het sporten, in de trein of met stofzuigen vind ik ze wel ideaal. Vooral vanwege de noise cancelling. Maar de combinatie met iPhone is gewoon niet fijn. Als ik in een rustige omgeving zit vind ik dat ze niet zacht genoeg kunnen en dat is echt hinderlijk (online begreep ik dat meer mensen er last van hebben)
Ja same. Daarbij is bellen met deze doppen ook niet te doen. Iedere keer klagen mensen die mij bellen dat ze enorm veel gekraak horen. Maarja mij sowieso liever nie bellen
Ik vind het echt de beste uitvinding ooit! Ik gebruik ze echt uren per dag en de batterij gaat zo lang mee. En met bellen is het ook zo chill. Wel veel geld natuurlijk, maar voor hoeveel ik ze gebruik vind ik het eigenlijk wel meevallen.
Hoezo kan je het geluid niet harder of zachter zetten? Dat kan toch gewoon met de volumeknop van je telefoon
Moet je daar niet iets voor bij de instellingen aanpassen? Dat had ik zelf met mijn koptelefoon van jbc.
Heb je een iphone?
Mijn vriend heeft tot nu toe elke earpods gehad (hij heeft Samsung telefoon) en bij de nieuwste moest hij via een ander apple apparaat iets in de instellingen voor de earpods veranderen dat ze dan minder omgevingsgeluid doorlaten, bijv als iemand naast je gaat praten gaat de NC eraf.
Ik heb Samsung telefoon en Samsung earbuds en ik kan dat gewoon in een widget op mijn scherm meteen regelen. Als ik fiets vind ik het prettig als de NC wat minder is als een auto mij nadert. In een vliegtuig vind ik het fijn als het niet verandert etc dus vind het handig om zelf snel te kunnen switchen.
Qua NC vinden we allebei mijn Earbuds Pro (van 1 jr geleden) en zijn nieuwste earpods pro even goed, hij vindt zijn vorm fijner en ik vind de vorm van earbuds fijner.
Als je iphone hebt heb je niks aan mijn epistel maar ja
Bedoel je op Schiphol voor lang parkeren? Ik gebruik altijd deze site, heel handig/okay betaalbaar, en word je met een bus naar Schiphol gebracht
En volgens mij krijg je korting als je lid bent van de anwb
Echt een domme vraag eigenlijk maar ik heb kledingcrisis haha.
Ik heb morgen een tweede sollicitatiegesprek en het wordt echt in 1x mega warm. Vorige x had ik een nette blouse jurk aan. Ik wil hem eigenlijk weer aan doen want ik heb verder niks netjes wat luchtig is. Wilde eigenlijk een broek en blazer aan doen maar dat wordt echt te warm met het OV.
Vorige keer had ik mijn gesprek met 2 mannen en 1 vrouw. Nu met dezelfde 2 mannen en een nieuwe man. Denken jullie dat het die mannen opvalt dat ik hetzelfde aan heb .
Denk het niet en als het zo is maakt het ook niet uit joh, lekker doen
Valt ze waarschijnlijk niet op en zo wel boeiend. Kan me niet voorstellen dat ze je daar op zullen beoordelen
Ja ik denk er waarschijnlijk ook veel te veel over na haha. Eerste gesprek is al anderhalve week geleden en het is een zwarte jurk dus het zal inderdaad niet echt opvallen.
Als ik mijn mannelijke collega’s morgen vraag welke jurk ik afgelopen vrijdag droeg weten ze dat 100% zeker niet . Succes alvast met het gesprek!
Haha ja mijn vriend zei hetzelfde! Ik doe ook gewoon andere schoenen aan haha. Dankjewel!
Ik heb dit nooit gehad en betaal vaak via Klarna.
En nu heb ik het ineens ook! Voor een bedrag van een paar tientjes en ik betaal altijd netjes en op tijd.
Echt heel gek?
Sterker nog, een paar dagen geleden kon ik een zelfde bedrag nog gewoon later betalen zoals normaal.
Wat irritant! Ik heb het ook alleen bij Zara. Niet via andere webshops. Zara gaat er nu toch naar kijken en dan bellen of mailen ze me terug.
Ik heb nog wat budget voor werk (persoonlijke ontwikkeling). Daarvan zou ik graag naar een 4-daagse retraite gaan ofzo. Maar met 2 voorwaarden:
- Geen hyper-spirituele ongein
- Geen religieuze insteek (in een klooster bijv.)
Iemand ervaring met zoiets?
Ladomainevert in Frankrijk. Vooral educatie over zonnevlechten