Ik heb recent een zachte samsonite gekocht maar als je vaker met bijv Transavia vliegt moet je sowieso oppassen want dan mag je ruimbagage maar best klein zijn. Soort medium formaat
Waar gaat dit over?
Hoe duur een vierkante meter pvc vloer gemiddeld is
Maar wat is de vraag? Ging het hier eerder al over of heb ik iets gemist?
Het is een vraag zonder vraagteken
Misschien even in het huizen of interieurtopic kijken?
Heeft iemand hier een goeie ervaring met haar groei snoepjes? Zo ja welke?
Of toch totale onzin
7000 euro
Oooh
Wel met een spray van Tomorrowlabs!
Deze?
Moet je het continu blijven gebruiken?
Osprey
Je bent niet alleen. Een veel voorkomend klacht al maanden. Niemand die het weet.
Zijn EarPods van Apple nou echt hun geld waard?
- JA
- NEE, je kunt net zo goed gaan voor …
- Geen idee, ik hou van snoeren en wil stemmen!
0 stemmers
Ja. Ik heb die ene getest die een paar jaar geleden een mega hype waren. Kan even niet op de naam komen maar ze waren mintgroen en zowat elke influencer promootte ze. Die deden helemaal niets voor mij, is wat mij betreft onzin.
Ik heb dan vitamines gekocht van bij de apotheker
en die werkten wel heel goed. Mijn haar groeide er merkbaar sneller door.
Nee sorry maar de boomer in mij begrijpt niet wat het voordeel is van draadloze oortjes. Ik raak ze kwijt, ze vallen uit. Nee hoor doe mij maar oortjes met draad.
Ik vond ze eerst heel stom, vooral die eerste leken op opzetstukken voor elektrische tandenborstels. Toen had mijn vriend de pro’s en die vind ik stom want zijn in-ear en dat doet pijn. Ik had neppe, van €30 ofzo, en die vond ik heel fijn maar het geluid was matig maarja mijn muzieksmaak is ook matig dus dat hoor ik toch niet. Die gingen wel snel leeg en liepen niet altijd synchroon. Nu heb ik 3e generatie AirPods gekregen en vind ze echt heel fijn. Batterij gaat lang mee, kan er goed mee bellen, geluid is goed en ze doen geen pijn en vallen niet uit. Enige nadeel is dat je het geluid niet harder/zachter kunt zetten, of ik heb nog niet uitgevonden hoe. Zou ik ze zelf gekocht hebben? Nee. Zou ik ze zelf opnieuw kopen nu ik ze eenmaal heb? Absoluut.
Ik vind het vooral een aanrader als je ze via een budget op werk kan krijgen en niet zelf de volle mep hoeft te betalen. Mijn vriend had ze en moet ook veel bellen voor werk en de kwaliteit ging echt rap achteruit, na 1- 1,5 jaar werkten ze al matig en hij heeft er nog wel 3 jaar meegedaan, maar dat was wel kut haha.
Sowieso zijn er merken met veel beter geluid zoals Sony. Ik ben voor een Soundcore gegaan, omdat ik voor een meer budget merk wou gaan.
Ik heb ze een maand geleden gekocht en vond het eerst maar onzin. Maar nu ben ik helemaal om en had ik ze veel eerder moeten kopen.
Zelf had ik altijd al een fijne draadloze koptelefoon maar dat vind ik tijdens het sporten altijd zo warm.
Ik heb de pro, geen idee welke. Maar in ieder geval die met noise cancelling.
Ik heb laatst iemand geblokkeerd via Snapchat en kreeg gister ineens een sms van een +33 nummer met “naam + gebruikersnaam heeft je uitgenodigd voor Snapchat” met daarbij een link en daaronder nog een “afmelden” met een link.
Is dit spam? Want het is wel heel toevallig dat het precies om dat account gaat, de naam enzo kloppen ook. Op Snapchat zelf kan ik niets terugvinden.