Durf te vragen #7

Nee sorry maar de boomer in mij begrijpt niet wat het voordeel is van draadloze oortjes. Ik raak ze kwijt, ze vallen uit. Nee hoor doe mij maar oortjes met draad.

2 likes

Ik vond ze eerst heel stom, vooral die eerste leken op opzetstukken voor elektrische tandenborstels. Toen had mijn vriend de pro’s en die vind ik stom want zijn in-ear en dat doet pijn. Ik had neppe, van €30 ofzo, en die vond ik heel fijn maar het geluid was matig maarja mijn muzieksmaak is ook matig dus dat hoor ik toch niet. Die gingen wel snel leeg en liepen niet altijd synchroon. Nu heb ik 3e generatie AirPods gekregen en vind ze echt heel fijn. Batterij gaat lang mee, kan er goed mee bellen, geluid is goed en ze doen geen pijn en vallen niet uit. Enige nadeel is dat je het geluid niet harder/zachter kunt zetten, of ik heb nog niet uitgevonden hoe. Zou ik ze zelf gekocht hebben? Nee. Zou ik ze zelf opnieuw kopen nu ik ze eenmaal heb? Absoluut.

4 likes

Ik vind het vooral een aanrader als je ze via een budget op werk kan krijgen en niet zelf de volle mep hoeft te betalen. Mijn vriend had ze en moet ook veel bellen voor werk en de kwaliteit ging echt rap achteruit, na 1- 1,5 jaar werkten ze al matig en hij heeft er nog wel 3 jaar meegedaan, maar dat was wel kut haha.

Sowieso zijn er merken met veel beter geluid zoals Sony. Ik ben voor een Soundcore gegaan, omdat ik voor een meer budget merk wou gaan.

1 like

Ik heb ze een maand geleden gekocht en vond het eerst maar onzin. Maar nu ben ik helemaal om en had ik ze veel eerder moeten kopen.

Zelf had ik altijd al een fijne draadloze koptelefoon maar dat vind ik tijdens het sporten altijd zo warm.

Ik heb de pro, geen idee welke. Maar in ieder geval die met noise cancelling.

2 likes

Ik heb laatst iemand geblokkeerd via Snapchat en kreeg gister ineens een sms van een +33 nummer met “naam + gebruikersnaam heeft je uitgenodigd voor Snapchat” met daarbij een link en daaronder nog een “afmelden” met een link.

Is dit spam? Want het is wel heel toevallig dat het precies om dat account gaat, de naam enzo kloppen ook. Op Snapchat zelf kan ik niets terugvinden.

ja, gewoon die van de etos! toen ik een periode ziek was en veel medicatie moest slikken een paar maanden lang begon mijn haar echt met bossen uit te vallen, en dat werd weer beter met die haarsnoepjes

1 like

Klinkt als scam, vooral ook omdat je er niks over kan vinden via Snapchat zelf.

Via Google vind er ook redelijk wat Reddit posts over.

1 like

Ik heb zelf draadloze oortjes van JBL gekocht en heb er spijt van. Tijdens het sporten, in de trein of met stofzuigen vind ik ze wel ideaal. Vooral vanwege de noise cancelling. Maar de combinatie met iPhone is gewoon niet fijn. Als ik in een rustige omgeving zit vind ik dat ze niet zacht genoeg kunnen en dat is echt hinderlijk (online begreep ik dat meer mensen er last van hebben)

1 like

Ja same. Daarbij is bellen met deze doppen ook niet te doen. Iedere keer klagen mensen die mij bellen dat ze enorm veel gekraak horen. Maarja mij sowieso liever nie bellen

18 likes

Ik vind het echt de beste uitvinding ooit! Ik gebruik ze echt uren per dag en de batterij gaat zo lang mee. En met bellen is het ook zo chill. Wel veel geld natuurlijk, maar voor hoeveel ik ze gebruik vind ik het eigenlijk wel meevallen.

4 likes

Hoezo kan je het geluid niet harder of zachter zetten? Dat kan toch gewoon met de volumeknop van je telefoon

4 likes

Moet je daar niet iets voor bij de instellingen aanpassen? Dat had ik zelf met mijn koptelefoon van jbc.

Heb je een iphone?
Mijn vriend heeft tot nu toe elke earpods gehad (hij heeft Samsung telefoon) en bij de nieuwste moest hij via een ander apple apparaat iets in de instellingen voor de earpods veranderen dat ze dan minder omgevingsgeluid doorlaten, bijv als iemand naast je gaat praten gaat de NC eraf.

Ik heb Samsung telefoon en Samsung earbuds en ik kan dat gewoon in een widget op mijn scherm meteen regelen. Als ik fiets vind ik het prettig als de NC wat minder is als een auto mij nadert. In een vliegtuig vind ik het fijn als het niet verandert etc dus vind het handig om zelf snel te kunnen switchen.

Qua NC vinden we allebei mijn Earbuds Pro (van 1 jr geleden) en zijn nieuwste earpods pro even goed, hij vindt zijn vorm fijner en ik vind de vorm van earbuds fijner.

Als je iphone hebt heb je niks aan mijn epistel maar ja

2 likes

Bedoel je op Schiphol voor lang parkeren? Ik gebruik altijd deze site, heel handig/okay betaalbaar, en word je met een bus naar Schiphol gebracht

https://www.schiphol.nl/nl/parkeren/producten/p3-garage/?gclid=CjwKCAjw3dCnBhBCEiwAVvLcu8_tH1itVlJT5MGIyWwhgmDLY4G1M-TZjxotPNBhiSCSl3Ic4fsuyBoCwpQQAvD_BwE

En volgens mij krijg je korting als je lid bent van de anwb

1 like

Echt een domme vraag eigenlijk maar ik heb kledingcrisis haha.
Ik heb morgen een tweede sollicitatiegesprek en het wordt echt in 1x mega warm. Vorige x had ik een nette blouse jurk aan. Ik wil hem eigenlijk weer aan doen want ik heb verder niks netjes wat luchtig is. Wilde eigenlijk een broek en blazer aan doen maar dat wordt echt te warm met het OV.

Vorige keer had ik mijn gesprek met 2 mannen en 1 vrouw. Nu met dezelfde 2 mannen en een nieuwe man. Denken jullie dat het die mannen opvalt dat ik hetzelfde aan heb :rofl:.

8 likes

Denk het niet en als het zo is maakt het ook niet uit joh, lekker doen

5 likes

Valt ze waarschijnlijk niet op en zo wel boeiend. Kan me niet voorstellen dat ze je daar op zullen beoordelen :sweat_smile:

4 likes

Ja ik denk er waarschijnlijk ook veel te veel over na haha. Eerste gesprek is al anderhalve week geleden en het is een zwarte jurk dus het zal inderdaad niet echt opvallen.

2 likes

Als ik mijn mannelijke collega’s morgen vraag welke jurk ik afgelopen vrijdag droeg weten ze dat 100% zeker niet :joy:. Succes alvast met het gesprek!

2 likes