Welk restaurant was dit?
Daarna nog sushi gegeten, maar niet veel want tijdens het eten begon ik me dus ziek te voelen. Ik wil jou en @FredPaillet wel een dm sturen maar hoe doe ik dat?
Ik was trouwens uit eten met een vriendin dus die begreep het wel maar je zal maar een date hebben
Ik kan jou niks sturen.
Expose ze gewoon
Nee ik wil niet herkend worden, als het goed is kan je mij nu een pm sturen.
Welke app kunnen jullie aanraden om je menstruatie en bijbehorende symptomen te tracken? Achtergrond informatie over hormonen vind ik ook fijn.
Ik heb Stardust geprobeerd maar die geeft telkens een error.
Clue
Snapt iemand dit raadsel? Ik zit dus te kijken naar ‘italy’ dus misschien iets schuingedrukts? Of de volgorde van de mensen op die foto die er iets mee te maken hebben… maar kom er niet precies uit
Heb je nog iets anders waar je dit aan kan relateren?
Want omdat er specifiek wordt genoemd welk kind de oudste is, en ze allemaal een andere richting op kijken zou ik denken dat met die rijtjes namen een letter oid kan worden gevonden.
Dus het eerste rijtje is dan
Omlaag
Omlaag
Rechts
Omlaag
Omlaag
Klinkt niet als iets kloppend want omlaag en dan weer omhoog maar misschien helpt dit
Ja ik zie nu inderdaad dat Anne naar Oliver kijkt, dan Melody, dan Nolan en die weer naar Anne.
Maar hoe ik daar een woord uit kan halen?
Dan wordt het een H, 2e een E. Toch
Er staat help
@Banananana
Oh wacht ja ik snap het nu ook. Met de bewegingen teken je letterlijk een H-vorm!
Haha waar is dit van?
Een escape room heeft die gepost op hun insta. Darkpark!
Ik gebruik zowel Flo als Clue, er zit wel iets verschil in wanneer ze m’n ovulatie en menstruatie verwachten dus ik check ze allebei. Ik gebruik het niet als anticonceptie maar toch wel fijn om een beetje een leidraad te hebben d.m.v. die apps
Leuke update maar ik ben aangenomen en heb vanmiddag mijn arbeidsvoorwaardengesprek. Het is nu inderdaad mijn geluksjurk!
Ik heb Flo momenteel
Iemand ervaring met wonderbox? Hebben 2 nachten Frankrijk cadeau gehad er staan gewoon hotels op de site die het zelfs niet meer aanvaarden? Ziet er gewoon allemaal niet zo in orde uit…
Misschien is de info verouderd? Ik vind dat soort bonnen sowieso altijd een beetje stom. Ik had ook een nachtje voor 2 gekregen en dat is dan weer alleen in te leveren op hele rare dagen bij hele rare hotels. Echt jammer want de foto en info op de bon suggereerde dat je bij leuke/bijzondere hotels kon slapen en denk dat de gever dat ook echt zo had bedacht.
Wat bedoel je, of wonderbox betrouwbaar is? In dat geval: ja hoor, ik heb er begin dit jaar nog ergens een lunch mee gegeten.